aah lekker water loopt me al in de mond haha drink altijd koude ben te lui melk warm te maken haha en die oplosbare met water is uitverkocht
wat warm eten betreft ik eet lang zoveel niet meer wat warm eten betreft als ik het heb klaar gemaakt en opschep ben ik eigenlijk al zat terwijl ik normaal best wel gek op warm eten ben gek is dat eigenlijk
ja ik ken het lekke rhonegr en na paar happen zit je al vol. mijn placenta ligt naar achteren zei die vrouw die de echo maakte weet niet wat dat betekend maar zal wel goed zijn hihi
he wat naar nou dat je het hartje niet hoorde wel fijn dat je morgen een echo krijgt maar het zal wel goed zitten meissie we duimen voor je dikke knuff
quote="erannick"] Ben net terug van de vk, en Heb het hartje niet kunnen horen . Ze zag dat ik onwijs in de stress schoot en mag morgen voor een echo, ze wou eigenlijk vandaag maar de echoscopiste was er niet. Begin toch weer erg ongerust te worden nu, bij me zoontje was het hartje al met 11 weken te horen. Hoi meis, Bij mij was het hartje vanochtend ook niet te horen. Het kindje lag nog onder het schaambeen.. . ook direkt een echo (omdat ik zo'n stresskip ben) en het was allemaal perfect! Bij jou ziet het er ook vast goed uit.. don't worry![/quote]
mijn verlos had het ook over de placenta maar heb dat nie helemaal goed gehoord toen want was zo druk met echo bezig hoorde wel dat ze zei dat ik het kindje vroeg zal gaan voelen dus ben benieuwd haha
Mo dat was ik maar geeft niet, Ik kan hier zo lekker me hart, en het is fijn om te horen dat er meer zijn die het hartje nog niet hebben kunnen horen en het toch goed zit.
Ik maak er een zootje van hier ! Het was bij mij allemaal prima vanochtend, hartje was niet te horen toen even een echo maar alles goed. Beebje was op en neer aan het springen.. Maar wilde erannick even een hart onder de riem steken..
haha gaat lekker allemaal hier zo praten we heel wat pagina's vol hihi winnen we mssn ook nog van de mei mama's (die zien het als een wedstrijdje) hihi
ja de juli mamas hadden het er ook al over dat ze ons voorbij zouden gaan met paginas hahah ga zo nog ff de laatste inkoopjes doe nvoor sinterklaas heb best wel zin in woensdag avond altijd leuk om te zien hoe de meiden hier weer verwend worden en hoe ze reageren