Ach ik vind de pfaffs wel grappig. Moet wel om ze lachen. Ze hebben vaak wel leuke humor. Als je al 9 weken ziek thuis zit moet je toch ergens naar kijken he 6 weken is idd lang. Hier in Ned is het om de 4 en dan hoeverder je heen bent steeds wat vaker. enne babyboom is dat dezelfde als in nederland? Liefs!
hey meiden voelde net iets op de plek waar ik het hartje hoorde was best gek alsof je aangetikt werdt (dan van binnenuit) voelde als een borrel zou het? mijn gevoel zegt van wel maarja... tis best wel vroeg nog
Tjemig, net 24 pagina's doorgelezen! Ben dit weekend jarig geweest, dus weinig tijd gehad om te lezen. Ben gespannen voor morgen, want heb dan een gesprek met mijn manager. Door de medicijnen tegen hoge bloeddruk ben ik nu wel zo vreselijk gesloopt de hele dag, ik moet steeds slapen en het is niet echt vertrouwd mij voor lange stukken achter het stuur te zetten. Ik wil dus (ook op aanraden van mijn gyn) het wat rustiger aan gaan doen voor een paar weken. Ben erg benieuwd hoe ze reageert op het nieuws van mijn zwangerschap. Groetjes, Elke
zo heb de jongste dochter op bed strax de oudste en dan ga ik languit op de bank! en kom er ook nie meer vanaf pas als ik naar bed ga en dat word geen latertje heb trouwens een rare smaak in mijn keel en dat geeft mij soms het gevoel dat ik moet kokhalzen als ik daar nu geen last van had voelde ik me stukken beter maar goed we moeten het er mee doen
Fl3xgirl, mischien is het wel mogelijk zo natuurlijk helemaal super zijn als je het heb gevoelt Elke dan is minder werken idd wel verstandig jah. Hier weer echt moe, als ik morgeneen goede echo heb gezien dan ga ik gelijk bloedprikken ik had daar vandaag niet z'n behoefte aan na me bezoek aan de vk.
@MC lover: welkom hier en gefeliciteerd met je 2 wondertjes! @blondie, ger 78, fl3xgirl, bruidje77, claire: gefeliciteerd met jullie mooie echo's! @shartje: blij dat je weer terug bent en dat het bloedverlies niks ernstigs was! @fl3xgirl: ik hoop echt dat je je ergste misselijkheid (en humeurigheid ) nu bijna hebt gehad. @zonneschijn: jakkes, een vleesboom dat zou heel vervelend zijn. Ik heb wel gelezen dat het idd minder kan worden en helemaal niks ernstigs is, maar kan me je ongerustheid best voorstellen hoor! @Mo: ook ik heb het nog wel eens koud hoor, maar gelukkig niet zo erg als een paar weken terug. @Erranick: wat rot voor je: dan ben je al ongerust over het bloedverlies en dan hoor je ook steeds geen hartje. Maar heb je het al wel gezien, of dat ook niet? Succes met stoppen met roken straks! liefs, Elke
hoi kletsmeiden, Hier ben ik ook weer eens met een teken van leven. Ik vind dat de weken voorbij vliegen en sta verbaasd van die dichterbij komende 12 weken grens. Ik vind het zo bijzonder dat het bijna zover is..... Volgende week woensdag ga ik voor het eerst naar de verloskundige en dan hoop ik dat ze ook het hartje gaan luisteren. Omdat mijn vriend niet bij dit bezoek aanwezig kan zijn, wilde ik eigenlijk aan mijn moeder vragen of ze alles wil filmen. Dan kan mijn vriend het s avonds ook terugzien en horen. Lijkt me voor zijn beleving ook belangrijk. Toch vole ik me wel erg voor schut staan als ik daar met mijn camera aan kom....... Wat denken jullie? Is het erg voor schut? Gr prima
Ik heb het hartje met 7 weken 8weken en 9weken horen en zien kloppen via de echo, dus zal echt blij zijn als het 12 uur is geweest. Bah hier onweert het , en ik ben er zo bang voor.
@prima; ik denk dat dat helemaal geen probleem is! Ik kan me goed voorstellen dat je alles vast wil leggen voor 'de papa'. Eventueel kun je vooraf even bellen met de VK... Hier verder alles goed. Nog steeds 's morgens misselijk en 's avonds erg moe. Maar ik merk wel dat ik, nu ik over de 12 weken heen ben ik me heel happy voel. Begin nu ECHT te genieten.
@prima: Nee joh, gewoon lekker doen! @mo1978: Ik was een grote eter, maar sinds de zwangerschap zit ik ook na een paar happen al vol. @erannick: Dus als ik het goed begrijp, heb je drie goede echo's gehad, maar vandaag kon je het hartje niet horen? Het is in ieder geval fijn dat je snel terecht kan voor een echo. Ik hoop dat alles goed is! @Bruidje77: Gefeliciteerd met je mooie echo! Fijn dat alles goed gaat de kleine is! @fl3xgirl: Jij ook gefeliciteerd! Ik heb mijn echo ook op mijn bureaublad gezet, maar het is niet zo duidelijk als die van jou. Je ziet al echt een mensje op jouw plaatje. Ligt waarschijnlijk ook aan de apparatuur. Ik hoor alleen maar dat meiden verder zijn dan gedacht, maar zijn er ook meiden die minder ver zijn? Ik liep bijvoorbeeld drie dagen achter op de vorige echo (en de echo daarvoor vier dagen), maar de gynaecoloog zegt dat ik gewoon de eerste uitgerekende bevallingsdatum moet aanhouden. Het schijnt normaal te zijn en niets om je zorgen over te maken. Ik ben ziekjes. Keelpijn enzo. Die brok in mijn keel waar ik het eergisteren over had, is volgens mij een en al slijm, wat er nu beetje bij beetje uitkomt. Mijn excuses voor de smakeloze details.
@ schaapje: ik was ineens 6 dagen korter zwanger zei de gyn nav een echo! Heel vreemd, want ik heb echt een super regelmatige cyclus. De week erna moest ik naar een andere gyn en toen was ik weer 1 dag korter. Ik maakte daar een opmerking over en toen zei hij dus dat in de meting een marge van een week zit. Ik heb mijn banner aangepast naar de eerste echo, maar reken dus stiekum in mijn hoofd soms al een weekje verder... Groetkes, Elke
Ik vind die soap van de pfaffs echt fantastisch. Die herhalingen ken ik onderhand allemaal wel maar op zondagavond is de nieuwe serie. Omdat deze zo laat komt neem ik het op maar jammergenoeg wisselt het tijdstip van de uitzending steeds. Nu staat er een heel ander programma op mijn recorder.... Denk ik lekker ff de Pfaffs te kunnen kijken met een kopje thee, krijg ik alleen maar sexreclames te zien! hahahaha niets aan dus. Wat ik ook zo leuk vond was mc Leods daughters. Jammergenoeg zitten er steeds zulke lange pauzes tussen de verschillende series. Maar als de nieuwe serie weer komt, zit ik weer voor de buis! Heerlijk...
Schaapje en Elke, ik was de 3e echo ook minder ver dan de 2e echo (en die klopte precies). Scheelde toch een dag of 5. Vond het best veel, maar heb er niks van gezegd. Fijn om te horen van jullie dat het geen kwaad kan. Ik had zelf al het idee het rustiger aan te doen, heb het zoo druk de laatste weken. Veel beterschap Schaapje, volgens mij heerst er vanalles; hoor zoveel griep en buikgriep om me heen. Elke, hoe is het met jou? Nog veel last van de bijwerkingen? Lukt het om rustiger aan te doen?
Goeie goden, ik was voor het laatst vrijdag op het forum. Sorry heb niet alles gelezen. Wij hebben sinterklaas geviert zaterdag. en zondag zijn we naar beverwijk geweest want daar zit een Babydump. We waren even gaan kijken naar kinderwagens en naar een baby kamer. alle twee gezien maar nog niet besteld. We waren ook naar de prenatal die daar zit die is namelijk eenstuk groter dan bij ons in de stad. Toen hebben we onze eerste aan koop gedaan. We hebben een maxi-cosi gekocht. Hij was afgeprijst dus kon hem niet laten staan. Erg leuk om al die dingen te kijken en ook te kopen.
ik was met de 12 weken echo ook opeens 3 dagen verder. Alleen bij mij klopt het niet omdat ik mijn eisprong elke maand voel. Er kan gewoon wat dagen verschil in zitten en dat trekt vanzelf weer bij... dus volgens de berekening zou ik op 8 juni uitgerekend zijn. ik blijf mooi op 11 juni staan Zonneschijn die vleesboom zou ik wel even melden. Zo'n ding kan vlgs mij wel groeien in een zwangerschap..... Erannick succes morgen! Liefs, Paula
volgens de echo was ik 16 juni uitgeregend maar volgens de berekening ben ik 13 juni uitgerekend. maar ik vond het ook gek want ze heeft 3 keer gemeten en elke keer was het wat anders. dus ik hou ook gewoon 13 juni aan.
ja ik snap het ook niet, ze heeft de eerste keer gemeten en toen kwam ze dus op deze datum uit (7 juni) bij de tweede echo zei ze dat de beeb precies zo was gegroeid zoals het hoorde op de mm af. Maar in mijn vkboekje staat dat mijn uitrekendatum 4 juni is.