goh, gaan jullie nu al beginnen met de babykamer? ik hoopte eigenlijk nog te verhuizen in feb of maart
Bruidje ik heb dat ook hoor, maar dat komt ook denk ik doordat er soms teveel "onzin" wordt gepost dat de berichtjes die wel zinnig zijn voor respons alweer op de achtergrond verdwijnen. Dan denk ik ook laat maar Ik schrijf op een forum die wat persoonlijker is en daar kan ik mijn ei kwijt en hier lees ik vaak ook mee omdat hier iedereen ongeveer even ver is en dezelfde dingen meemaken. enne iedereen is nu op de hoogte van onze zwangerschap..dus zoals beloofd een fotootje van moi in mijn album! Meryam.. ik heb wel de neiging om te gaan beginnen....maar dan heb ik straks niets meer te doen...Dus wacht nog maar even.... Liefs!
Hallo meiden, Ik sta ook in de lijst maar tik ook haast niet mee. In het begin had ik angst als ik ga deelnemen aan een forum en stel dat het nog fout gaat dan kun je alles gaan uitleggen. Bij mijn eerste zwangerschap was ik daar ook ontzettend angstig voor en dat is helaas verkeerd gegaan. Maar nu met de tweede zwangerschap heb ik toch ook wel angst. Maar verder gaat het hier zijn gangetje. Ik heb vorige week woensdagavond spontaan een hevige bloeding gekregen en zijn gelijk naar ziekenhuis gegaan. Daar echo gemaakt en gelukkig is met de kleine alles in orde. Donderdagmorgen was het ook zo weer voorbij gelukkig. Gisteren ben ik weer naar de gyn geweest en alles is perfect in orde met de kleine. Ik zal proberen een echo in mijn album te zetten. Groetjes Rika
wij hebben ons huiz ook te koop maar we wonen in de binnuhstad denk togh dat ie niet snel verkocht word denk dat het wel een jaartje of 2 duurt moet maar net 1 treffen die in de binnuhstad wil wonen
hoi meiden, Ik heb hier ook wel eens even mee gelezen, maar wilde eigenlijk pas mee gaan praten als ik de 12 weken voorbij zou zijn. Ik ben 8 juni uitgerekend. Gister voor de tweede keer naar de verloskundige geweest en mijn bloedonderzoek, urine en bloeddruk waren gelukkig goed. Ik was gelukkig ook niks aan gekomen. Bij mijn eerste was ik in totaal 19 kilo aangekomen en ik hoop dat het bij deze beperkt blijft. Ik wens alle juni mama's een hele fijne zwangerschap toe. Liefs Mariska
Hallo, daar was ik weer. Lief dat er aan mij gedacht werdt. ik had om twaalf uur de echo en ik ben uit de gevarenzone \/ Beeb is nu 5,06 cm en hartje was goed. beeb zwaaide zelfs even. Volgens de echo was ik 3 dagen verder zelfs, maar heb nog even de vk gesproken en we houden het op 20 Juni of ze moet het met de volgende afspraak toch aanwillen passen. Zou leuk zijn als er inderdaad meer mee gingen kletsen. Zo dat was het weer even ik heb eigenlijk visite, dus ga er nu weer even gauw vandoor. Worden bij de andere meiden de kwaaltjes al wat minder, ik heb zelf weinig last alleween de vermoeidheid is nog heel erg
erannick wat ontzettend fijn dat alles oke. ga er nu lekker van genieten. mijn symptonen worden ook veel minder. geen last van boobies of misselijkheid meer.
supernieuws weerhartstikke fijn! hier alleen wat moe en af en toe kokhalsneigingen en dat vervelende niet naar de wc kunnen he word er tureluurs van maar ja alles voor het goede doel togh ahha
djam wat jammer dat je nu niet op 8-8-8 zou gaan bevallen! Angelique van harte zeer goed nieuws! Liefs, Paula
Erannick wat fijn dat alles goed is meid, kan me voorstellen dat je angstig was! Ben vanmorgen voor de 2e keer bij de Vk geweest, ijzer en suiker en de rest was allemaal goed. Ook heb ik het hartje gehoord. Helaas moest ik alleen want mijn vriend zit nog steeds in het buitenland voor zn werk, nog 6 daagjes en dan is hij gelukkig weer terug. Ben trouwens al 3 kilo aangekomen en de boel gaat al behoorlijk strak zitten, binnenkort maar wat positiekleren kopen. De moeheid is ver verdwenen bij mij, nog niet als voor de zwangerschap maar het is nu heel goed te doen, alleen nog wel regelmatig last van misselijkheid.
Hallo, daar was ik weer. Lief dat er aan mij gedacht werdt. ik had om twaalf uur de echo en ik ben uit de gevarenzone \/ Beeb is nu 5,06 cm en hartje was goed. beeb zwaaide zelfs even. Volgens de echo was ik 3 dagen verder zelfs, maar heb nog even de vk gesproken en we houden het op 20 Juni of ze moet het met de volgende afspraak toch aanwillen passen. fijn dat alles goed is!
pfff erg hoor moet naar de wc maar wil niet heb al 2 bakken senseo gehad en nog nie wat een ramp is dit zeg bah bah d88 bakje koffie helpt wel en daar kan ik nu ook al nie tegen maar goed zo maar aan de roosvicee laxo