Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    pff wij hebben aardappels gegeten met rode kool
    en een hamlap
    kids hebben wel goed gegeten maar ik minder
    voel me klote bah
    kan niet naar de toilet
    doet zeer heb al 5 bakjes koffie gehad inmiddels en moet nu af en toe overgeven zal van de kofffie komen want ka ner absoluut nie tegen nu maar voor de stoelgang wel goed jeetje zeg
    bah bah bah ben nu erg emo
    ga zo maar lkker potje janken denk ik

2. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Miss etam heeft zulke leuke kleding, meestal ga ik daar ook shoppen.

Vanmiddag de kraamzorg geregeld.
    Ik ga bij de Eilanden die is de vorige keer goed bevallen, zijn er nog meer meiden die de eilanden hebben gekozen :(:

En nee ik ben geen atwt fan meer een gtst type hahahaha :oops:

3. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Iedereen met een goede echo van harte! Het is wel spannend iedere keer.

Voor degene die zich ziek voelen beterschap! En de mensen die niet naar het toilet kunnen ik leef met jullie mee.

Wij hebben een hond en 2 katten, de hond doet net zo als anders en de ene kat was al een slijmbal nu dus nog steeds en de andere gaat altijd zijn eigen gang maar hij komt nu ook weleens spontaan bij me liggen en gaat dan maar met zn pootjes in mn buik trappelen.

Ben vandaag bij de controlerend arts geweest en moet nu eerst een poosje rustig aan doen, in ieder geval tot januari. Dit komt door de bloeddruk en door de bloedarmoede, m'n baas vind ook dat mijn zwangerschap nu het belangrijkste is, dit geeft wel een goed gevoel.

Ik heb net zoals anderen ook nog weleens een vlaag van misselijkheid.

Denk dat ik binnenkort ook op pad moet voor andere bh's, het gaat allemaal een beetje krap zitten.

Voor degenen die in de buurt van Leeuwarden wonen daar zit een hele leuke nieuwe winkel met positiekleding, adres: over de kelders en heet Belly-B, ik ben daar echt goed geslaagd voor kleding!

Goed dat jullie over kraamzorg beginnen, dat moet ik morgen ook gaan regelen!

4. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ik had gelukkig nog meegroeibh's van me vorige zwangerschap maar zelfs die gaan krap zitten nu :(

Weer een reden om te gaan shoppen :)

5. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    Hey Afina, Hier nog zo eentje hoor. Ik werk ook meer dan fulltime, sport en heb druk sociaal leven. soms vind ik het wel jammer dat ik niet meer tijd heb om echt mee te beppen, maar dat komt straks wel als we verlof hebben! :) :) :)

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik heb vandaag aan me zus verteld dat ik zwanger ben. Het was wel even stil aan de andere kant van de lijn, maar daarna was het voor allebei keihard janken. Ik vond het zo eng om het te vertellen, en ze begreep het ook wel een beetje. We komen niet echt uit een 'gezellig en enthousiast' gezin en dat lijkt dan ook een beetje op jezelf over te slaan.
    Ze vond het wel helemaal leuk gelukkig, nu kan ik er toch een beetje met haar over praten en samen denken aan een voorbereiding om het aan mijn ouders te vertellen.

pfoeh ben best opgelucht.. :)

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

wat leuk dat ze het helemaal leuk vondt meis ;)

ik ga slapen nu ben doodop...

welterusten en tot morgen!

8. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

nou das hartstikke mooi zeg
    ben blij voor je!

9. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    was ik weer ff
    ben eindelijk naa rde wc geweest wat ee nramp zeg geloof dat ik nu ook vette aambeien aan me kont heb hangen maar goed
    ga nu elke dag maar een glas roosvicee laxo drinken hoeveel mag je er eigenlijk van hebben wie weet dat?
    nou mensen dit wast ff ik ga plat ben echt bekaf

oant moarn!

10. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @spirit70: Dat is balen. In ieder geval fijn dat je baas met je meeleeft. Stop je met werken of ga je minder werken?

@meryem85: Dat zal vast een opluchting zijn geweest. Het is prettig dat je zus met je meedenkt en je kan steunen.

@bulldog: Ja, mijn garderobe is ook al uitgebreid. :p Wat heb jij zoal ingeslagen?
    Ik droeg eigenlijk alleen maar van die wijde truien, maar heb nu ook truitjes waarbij je m'n buik beter kan zien. Hihi. :)

@Coco: Gefeliciteerd! Fijn dat je je zo goed voelt!

@Blondie: Heerlijk hè! Whaha! Hier een die-hard fan! :D
    Mijn man had na die reactie van Hal al meteen door dat Emily zwanger is. En die Jade... aaaargh! Wat een irritant kreng! Die mag wat mij betreft meteen afgevoerd worden!

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ja hoe voelt dat eigenlijk aambeien? Ik had een tijdje terug wel het gevoel dat ik iets voelde van achter nadat ik heel moeilijk naar het toilet was gegaan.. :oops: maar is toen weer verdwenen. Hoeveel je van die roosvicee mag heb ik geen idee van.

12. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    @schaapje, ik stop nu tijdelijk tot begin januari en daarna zien we wel verder. Ik werk normaal 30 uren per week maar dat zal straks eerst weer opgebouwd gaan worden.

@meryem wat fijn dat je zus zo reageerde! Ik hoop dat je het snel aan je ouders kan vertellen dan valt er vast een last van je schouders, succes ermee!

13. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @ schaapje en blondie: wat grappig, ik volg ATWT nu al ruim 15 jaar! Blijft leuk he al dat gedoe :D

@SPIRIT70: edankt voor je tip over zwangerschapskleding in Leeuwarden, dan ga ik daar binnenkort eens kijken! Ook hier een beetje hetzelfde maar danmet een veel te hoge bloeddruk. Mijn baas ook vandaag alles verteld en gelukkig veel begrip!

@merym: wat fijn dat je zus zo leuk reageerde!

@erranick: ben blij voor je dat je nu gerustgesteld bent, nu maar genieten!

Meiden met mooie echo's: gefeliciteerd! :thumup:

Groetjes, Elke

14. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    kan nie slape
    heb het warm zeg en maak me te druk denk ik
    bah bah

15. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen.

hier ook een atwt fan.
    jade is echt heel vervelend en wat was carly gister gaaf zeg. met die opmerking ik heb wel gezien hoe je naar me kijkt. hihi.

16. Afina80

Afina80 Actief lid

17 mei 2007
    270
    0
    0
    Groningen
    haha vast wel, maar dat duurt nog even ;) :) :)

17. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ja als we verlof hebben dan zal hier wel erg veel geklets worden

18. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    Meryem: Wat tof zeg, dat je er nu in elk geval met je zus over kan kletsen! Hebben jullie samen wel een goede band?

Ilona, Afina: Wij boffen natuurlijk enorm, heel de zomer verlof! hopelijk wordt t wel een mooie zomer! In ieder geval mooi voorjaar, ik ga zo eind mei met verlof, lekker beetje bakken in de tuin :) :) :)

O ja, nog een algemeen dingetje, had gisteren echt een energie-dag! Ik lig al weken uitgeput op de bank, gister kon ik echt wel bezig blijven! Heerlijk. Vanochtend werd ik weer teleurgesteld dat 1 van mijn favoriete hipste broeken echt te strak zit :( Riem moet ook gaatje losser en die hammen boven mijn broek is afschuwelijk....

Gelukkig vond ik ook die bon van Miss Etam, hebben ze daar een beetje leuke dingen? enneh, alles voor de beeb he, dan maar hammen boven mn broek ;)

Fijne dag allemaal!

19. Els2806

Els2806 Actief lid

@ Femmes: het wordt inderdaad een heel mooi zomerverlof. Het is voor mij tocj alweer 4 jaar geleden dat ik nog eens verlof kon nemen tijdens juli en augustus, en nu krijg ik gewoon beide maanden :thumup:

Ik stop met werken op 23 mei, staat al in fluo in mijn agenda, en start terug 15 september. Tenzij het kleintje daar natuurlijk anders over beslist :) :) .

Gaat er iemand op reis deze zomer?

20. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Goeiemoggel,

Ik zit op dit moment al een half jaar ziek thuis en ik ga pas weer aan de slag na me zwangerscapsverlof dus ergens volgend jaar september.
    Ik heb me eigen na de geboorte van mijn zoontje over de kop gewerkt en zit daar nu metr de gebakken peren van, maar aan de andere kant ik kan veel bij me zoontje zijn en deze beeb kan zonder stress heerlijk in mijn buik groeien. en ik heb reglmatig tijd om hier ff te komen beppen. :)

Vaaf vandaag heb ik mezelf op zwaar rantsoen gezet met de sifggarettten ff afbouwen was een hekle zware roker en vanaf januari stop ik helemaal dit is in overleg met5 de vk geedaan zo. Heb er wel zin in om rookvrij door het leven te gaan,

Deel Deze Pagina