Amai, ben net naar het sintfeestje ophet werk geweest. Er was warme chocomelk. Ik drink normaal nooit warme melk en weet nu weer waarom. ale: Zo mottig! hopelijk wordt het vlug beter want ik moet straks nog een uur op de trein naar huis. pfffffffffffff @ Flex: ik probeer thuis zeker eens naar de hartslag te luisteren, hier heb ik geen boxen aan mijn pc.
ik hoorde hem met 12 weken 5 dagen voor het eerst want toen had ik pas de angelsound mijn kindje zit beetje links in het midden net boven mijn schaambeen
Ik heb hem maandag van mijn pa gekregen, maar heb nog niet veel succes met het vinden. Maandag had ik het hartje heel even te pakken en later was het weer weg. Na die keer niet echt meer kunnen vinden, maar het kindje is natuurlijk ook nog zo klein.
het is heel moeilijk te vinden idd je bent wel een tijdje mee bezig ik weet hoe ik moet zoeken vind eerst mijn slagader in me lies links en dan ga je langzaam opzij en dan vindt ik um ene keer vindt ik um zo en andere keer ben ik wel 15 minuten bezig hihi
@ fl3xgirl: Ja die slagader die kan ik wel vinden Ik ga het vanavond eens op jou manier proberen, misschien heb ik dan meer succes
haha bij mij was het ook al een knoeiboel me kleding zat er helemaal onder nu hou ik keukenpapier bij de hand hihi
@ fl3xgirl: Ik leg er nu ook maar een handdoek naast, want je glibbert zowat weg. Maar oefening baart kunst zeggen ze, dus kan nog wel ff oefenen
moet echt elke dag even luisteren hihi heb jij daar ook zo'n last van? en elkedag bekijk ik mijn dvd even
Jaaa nadat ik hem maandag te pakken had ben ik meteen verslaafd geraakt hahaha Hopelijk vind ik het hartje over een paar dagen beter maar dat gerommel en geklots klinkt ook heel grappig hahaha Heb jij een echo op dvd staan dan?
Maar het is toch helemaal niet goed om zo vaak naar het hartje te luisteren? Zo'n doptone apparaat werkt net als een echo met geluidsgolven en dat is toch storend voor het kindje, heb ik steeds begrepen?
in de gebruiksaanwijzing staat dat het niet schadelijk is voor je kindje neem aan dat dat dan waar is
@ Konijn: De Angelsound is niet schadelijk @ fl3xgirl: Dat lijkt me heerlijk! Ik laat met 17 weken een echo maken en die laat ik ook vastleggen op dvd, lijkt me zo super.
is echt mooi om terug te zien thuis je ziet steeds weer iets nieuws hihi mijne zwaaide en jumpte en draaide het hoofdeje even naar ons toe echt geweldig
Dat is zeker super ja! Kijk er nu al naar uit hihihi Ik maak maandag na de termijnecho een afspraak voor de eerste pretecho Ja zekerheid voor alles hihihi