@ Daantje: ja kan ik goed inkomen. Ik heb geen angelsound, maar ik heb wel ergens gelezen dat je de bewegingen van je kindje al kan voelen vanaf 14w door op je rug te liggen en te wrijven over 1 plaats op je buik. het kindje zou dan richting warmte komen en dat zou je dan voelen. Ik lig nu ook al 2 avonden op mijn rug en maar wrijven. Mijn man vindt het hilarisch en mijn kat zit maar tegen mijn hand te duwen en te kijken van "Waarom word ik niet geaaid?"" Jammergenoeg nog niks gevoeld
Ja ik denk ook dat als zoiets echt schadelijk zou zijn het wel uit de handel gehaald zou worden. Ik hou het ook maar bij 1 en max 2x per dag, zal me vanavond even inhouden en morgenochtend weer gaan prutsen hihihi
Ik ken mezelf iets te goed voor zo'n apparaat ben ik bang... zou hem de hele dag niet meer van mijn buik afhalen ben ik bang. Net als dat ik geen chips meer koop, omdat ik weet dat ik onheroepelijk toch die hele zak leegeet dan... Maar hoe duur is zo'n pretecho dan?
hihi zal moeilijk worden maar gelukkig heb ik het opgenomen dus luister ik wel op de laptop scheelt weer hihi
hoi dames ik ben net bij de vk geweest. hartje was wat moeilijk te vinden maar we hebben hem gevonden was echt heel gaaf. ik heb nog steeds een big smile hihi.
Wij hebben een engelse cocker spaniel maar die heeft volgens mij niks in de gaten, ze doet niet anders dan normaal, komt nog misschien.
@erannick: Gefeliciteerd met je 12 weken! Vervelend hè, die keelpijn. Ik heb er ook nog steeds veel last van. Hartstikke goed dat je probeert te stoppen met roken! Succes! Hoe gaat het trouwens met Daantje82? Is het gelukt om te stoppen of te minderen met roken? @Coco: Jij ook gefeliciteerd met je 12 weken! En beterschap! @Afina80: We hebben geen vakantieplannen, maar ik wens je alvast veel plezier op de Caribbean! @ilona21: Fijn dat alles oké is! Ik kan me voorstellen dat je helemaal happy bent! @Cellie: Hoe gaat het met jou? Nog steeds zo ziekjes?
Meiden die de 12 weken grens zijn gepasseeerd GEFELICITEERD. Ilona leuk he als je voor het eerst het hartje hoort. Ik hoorde het hartje gisteren bij de vk voor het eerst, echt geweldig! Zijn er al mensen in jullie buurt die vragen of je zwanger bent terwijl ze dat niet weten? Bij mij nog niet, volgens mij denken ze gewoon dat ik wat dikker ben geworden. Kan niet w88 todat ik echt een zwangerschapsbuik heb.
Minderen is gelukt, mijn eerdere stoppoging niet helaas. Werd 1 grote wandelende stressbom. Mijn Gyn stelde me voor tot de 12 weken 5 sigaretjes te roken, omdat de stress ook zeker niet goed was op dit moment. Mocht met 12 weken weer een poging doen, omdat ik dan iets minder risico zou lopen. En mocht er vooral geen heel drama van maken. Dus aanstaande vrijdag wordt mijn 2de poging, ik heb 4 dagen vrij gekregen van mijn werk en sluit mezelf dan mooi op hihihi
ilona super dat ze hem heeft gevonden. Daantje ik mocht bij me vorige zwangerschap niet helemaal stoppen maar moest het erg beperken, en nu ga ik het toch proberen ik ben in iedergeval al een heel eind minder aan het roken
Ja dat minderen lukt wel, neem nu max 4 hijsjes per sigaret. Dat heb ik met mezelf afgesproken. Ik ga het van het weekend zeker weer proberen, maar mag er niet een te groot drama van maken. Stel het mislukt, dan ga ik toch maandag even overleggen met de VK. Moest jij ook blijven roken door de stress?
Het lijkt me heel moeilijk om te stoppen met roken... Gelukkig ben ik er zelf nooit aan begonnen, maar ik zie bij mijn moeder wat een drama het is (overigens ken ik dat drama wel zelf van het stoppen met 'vreten'). Heel veel sterkte ermee! Het is al heel goed om het te willen en te proberen! Liefs, Esther
@ Konijn: Ja we doen ons best uitraard, had er gewoon nooit aan moeten beginnen (maar das achteraf praten) Vind het al super knap dat ik helemal gestopt ben met koffie drinken, want daar was ik ook helemaal bezeten van hahaha Nu drink ik dat helemaal niet meer, alleen nog maar thee (rooibos). Dus alles gaat me wel goed af, behalve het (helemaal) stoppen met roken. Nu gewoon weer met frisse moed een nieuwe stoppoging doen en hopelijk slaagt deze
----- Even iets helemaal anders------- Aangezien jullie blijkbaar de Pfaffs kennen vroeg ik me af of jullie ook Wendy Van Wanten kennen? De dame is 47 en .... 16 weken zwanger! --------------------------------------------- @ Ilona: blij te horen dat alles OK is. Meiden die proberen stoppen of verminderen met roken: heel veel succes.