Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

oei stilte voor de storm? ;)

2. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    het is vandaag wel erg rustig vind je niet.

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

zeker weten ;) misschien komt het nog hihi :)

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb nog steeds last van mijn voet waar ik gisteren kramp had is dat wel normaal dat je zolang last houdt? :confused:

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    misschien een spiertje verrekt ofsow?

@agnes: zeker spannend meid! Wat gaat de tijd toch snel he!

Hier gaat alles goed, ben een beetje aan het luieren. Man is aan het werk.
    Heb weer zo raar gedroomd vannacht. Dat we ergens in Tunesie of Marokko ofzo op een markt waren (net zoals de oosterse markt van Beverwijk), en ik kreeg krampen dus stelde me man even voor dat ik daar naar een gynaecoloog zou gaan. Nou die gynaecologe zat dus gewoon ergens in 1 van die stalletjes waar iedereen gewoon voorbij liep zonder deur of whatever. En ze wilde dat ik plaats zou nemen op een één of ander raar staal bureau met van die beunsteunen en dan met mijn *** richting de rest van de markt. Zag het natuurlijk totaal niet zitten maar me man bleef mee aandringen dat het toch beter voor me was.
    pfff wat vreselijk zeg.. :)

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha ik lees het alweer rare dromen heb ik ook nog steeds last van :rolleyes:

7. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    ladies!

amai, kheb weer heel wat moeten bijlezen van de afgelopen week zeg!
    jullie schrijven als gekken hier :)

fl3x wat erg dat jij steeds zo mottig en ziek loopt zeg :( lijkt me niets om zo zwanger te zijn zeg! ik hoop dat je eens snel kan gaan genieten hoor...

hier is de vermoeidheid sterk afgenomen en merk dat mijn energie heel snel terugkomt nu! oef....

maaaaaaaaar...sinds vandaag heb ik zo een enorme pijn in mijn achterwerk! :oops: langs 1 zijde maar eigenlijk...
    dus ik beginnen opzoeken op het internet en het zou een geknelde zenuw kunnen zijn...was net gaan sporten in de hoop dat het over ging, maar tijdens het sporten was het alleen maar erger :(
    maandag toch eens bij de dokter langs want zo kan het niet zijn
    ik verdien ook nog eens een stukje boterham met les geven in de sport en weet dus wel graag waar ik aan toe ben

verder heb ik veel last van het zuur, niet zo zeer oprispingen, maar gewoon een brandend gevoel in mijn slokdarm dat met niets is weg te krijgen..
    ooh ja, zwanger zijn moet je van genieten he :rolleyes:
    het hoort er allemaal bij...

fijn weekend nog voor iedereen!

liefs
    claire

8. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Hoi allemaal,

Mijn beste vriendinnetje heeft deze week een kindje gekregen en ik ben helemaal verliefd. Het is echt bijzonder om van zo dichtbij mee te maken en het is natuurlijk ook iets wat wij over een paar maanden hopen mee te maken.....
    Ik merk dat ik deze week wel zenuwachtig ben of alles nog wel goed gaat in mijn buik. Ben een heel klein ietsje pietsje beetje bang dat er volgende week bij de verloskundige gezegd wordt dat het hartje gestopt is. Heb helemaal geen klachten tot nu toe maar ben gewoon even onzeker. . . Maar mijn vriend en ik blijven tegen elkaar zeggen dat het vast allemaal goed is. De kans dat het goed gaat is immers altijd groter dan de kans dat het misgaat!

Die pijn in je bil heb ik ook! Ik loop er al ruim 3 weken mee rond en heb er erg last van als ik loop, draai en buk. Ben nu 2x in de week bij de fysio want ik wil dat het over is voordat mijn buik groter is. Ben namelijk bang dat de klachten anders helemaal groter/erger worden. Je lichaam krijgt het dan immers zwaar te verduren.
    De fysio zei dat het een overbelaste bilspier ( ;) ) was die vanaf mijn bekkenrand naar mijn bovenbeen liep. Erg vervelend maar niet ernstig dus!

Meiden, we zijn al lekker ver vind ik. Bijna allemaal over die 12 weken heen en allemaal groeiende buikjes. Goed hé?! Ik word wel dikker vind ik maar kan nog geen echt buikje ontdekken. Dat gaat vast de komende weken nog wel komen. En hoe gaat het bij jullie?

Gr Prima

9. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    prima, hier ook al 3kg bij maar nog geen buikje hoor :oops: :(
    ik zit echt op dat buikje te wachten hihi

wat betreft die pijn, die is eigenlijk het ergst als ik een tijd heb stilgezeten of gelegen en ik moet terug recht gaan staan....ik roep het bijna uit van de pijn en vind het niet meer te doen zo!
    het is ook enkele weken geleden in mijn bekken begonnen, met het gedacht dat mijn bekken groeide (was ook zo) en dat het normaal was, maar nu doet echt mijn hele linkerbil pijn...

ben benieuwd wat ze hier in belgie bij de dokter zullen zeggen maandag... :(

groetjes
    claire

10. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @fl3xgirl: Verdikkie, zeg... ik hoop dat je snel eindelijk écht kunt gaan genieten zonder je miserabel te voelen!

@Konijn: Dat moet dan wel heel heftig zijn geweest. Voor welke klassen sta je?

@vlademira: Welkom terug en gefeliciteerd met je mooie echo en je aanstaand huwelijk!
    Om jullie website te bezichtigen heb je trouwens een wachtwoord nodig. ;)

@Shartje: Dat is inderdaad heel bijzonder. Het zou wel heel speciaal zijn als je ook op die dag zou bevallen!

@prima: Felicitaties aan je beste vriendinnetje. Is het een meisje of jongen?

@claire: Auw! Ik hoop maar dat het vanzelf over zal gaan...

Mijn man is nu aan het gourmetten met z'n collega's en hun partners. Ik ben ook geweest, maar mijn man heeft me na nog geen twee uur al naar huis gebracht, terwijl ik nog aan het eten was. Ik was flink aan het hoesten, kreeg hoofdpijn en mijn ogen waren aan het tranen door alle rook (ik heb er nu nog steeds last van). Op een enkeling na was gewoon iedereen aan het roken tijdens het eten. Mijn man had al vantevoren gemeld dat ik niet tegen sigarettenlucht kan, maar ja... waarom zouden ze rekening houden met maar één persoon? Het volgende uitje met z'n werk staat over een week of drie gepland. Ik kan dan maar beter gewoon thuisblijven. Jammer, maar helaas...

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    pff irritant zeg schaapje, weten ze nog niet dat je zwanger bent? Anders zou ik het helemaal asociaal vinden.

12. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    even een vraagje tussendoor, Ik heb steeds pijn in mijn liezen. Hebben jullie dat ook?
    Eigenlijk pas sinds 2 dagen. Is dat normaal? Is echt pijnlijk. :(

13. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Het is een geweldig jochie en hij is zo leuk! We zitten al helemaal te fantaseren over dagjes uit naar de dierentuin, kleding shoppen en met onze gezinnen naar centerparcs... Hahaha

En wat asociaal dat ze zo roken etc waar jij dan bij zit! Ik had dat laatst ook bij mijn schoonouders. Die staken de ene sigaret aan met de andere en hielden geen rekening met mij. Ik durf er dan ook niets van te zeggen en hield steeds mijn adem in. :)lol: Alsof dat goed is) (Ik hield trouwens niet de hele avond mijn adem in want dan liep ik ietwat blauw aan....) Maar heb jij er nog wat van gezegd voordat je wegging?

14. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Ik heb soms wel wat kramperige of zeurderige 'pijn' in mijn liezen. Bedoel je dat?
    Dit noem ik bandenpijn maar weet niet zeker of dat het ook is. Ben nu wel blij als ik het voel want ik denk dat mijn baarmoeder dan aan het uitrekken is en dat is een goed teken!

15. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ego bericht

Vanavond waren we op verjaardagsvistie in rotterdam, krijg ik onderweg daarnaar toe een bekeuring voor het rijden over doorgetrokken streep, ff 75 euro.

Sta ik later op de avond daar in de keuken denk ik datik in me broek plas en probeerde het op te houden het bleef maar lopen, ga ik naar de wc zit alles onder het bloed en het bleef lopen, familie heeft 112 gebeld en er kwam een ambulance, ze wouden eerst inwendig onderzoeken maar de man zag mijn onderbroek en ging gelijk infuus inbrengen en moest naar het ikazia in rotterdam. Na een half uur op de eerste hulp gelegen te hebben mocht ik mee met de gynecoloog die heeft gevoeld of er ontsluiting was maar alles zat potdicht en toen een echo en met het kindje was ook alles goed, er werdt even met een collega overlegt of ik moest blijven en ik mocht naar huis.
    Hier zit ik nu met nog steeds wat bloedverlies niet meer zo erg maar toch.

Tot nu toe vind ik dit echt een ### zwangerschap waarom kan ik nou niet rustig genieten zeg, en als ikk gerniet gebeurt er wel weer wat waarom het niet kan.

Ik ben emotioneel helemaal op nu en ga me bed opzoeken en ff kijken of ik wat slaap kan pakken

16. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ja dat bedoel ik idd. Ik dacht dat zulke dingen pas later kwamen. Ben ik weer gerustgesteld :)

@erannick
    Jeeeetje zeg, dat is schrikken! Hadden ze ook een verklaring waar dat bloed dan vandaan kwam en waarom?
    Gelukkig was op de echo alles goed!

17. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    Morgen allemaal!

Agnes: ik herken dat die liezen-pijn. Dat zijn inderdaad banden die hun best doen mee te groeien. Ik had afgelopen dagen enorme steken en ook in mijn liezen. Nu wordt het weer wat minder gelukkig, zijn alleen vannacht mn boobs weer begonnen... :(

NIET KLAGEN, MAAR DRAGEN! :) :)

Ik ga vandaag es ff op zoek naar een broek die wél nog past. bij mij ook buikje te bespeuren, maar ook een dikkere kont en hammetjes :cry:

Fijne dag allemaal!

18. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Niet passende broeken en pijnlijke boobs komen hier ook bekend voor :)

19. Els2806

Els2806 Actief lid

God Erannick, Wat moet dat schrikken zijn geweest. Hoe is het nu met je? Niet te wiebelig van al het bloedverlies?

Ik hoop voor je dat je vlug rustig van je zwangerschap kunt genieten.

20. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Nou Angelique

wat een schrik!

Gelukkig is alles goed.

Dat zijn geen grappen!

Doe maar rustig aan!

Liefs, Paula