Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    goedemorgen dames
    vervelende nieuwtjes weer over flauwvallen en bloedverlies
    meiden doe rustig aan

ik ben gister de kerstmarkt op geweest in bremen
    was erg leuk maar was ook blij dat we weer thuis waren zeg
    heb leuke pruldingetjes gekocht

ik heb gister het kleintje gevoeld hihi

kinderwagen hebbben we nog heb ik gekregen toen mijn 2de dochter werd geboren
    en die is nog als nieuw
    heeft gewoon 4 wielen en is zwart met wit ik vind hem super
    zal binnuhkort eens een foto plaatsen

nou dit wast ff
    fijne zondag allemaal!

2. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
  3. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    Flexgirl: wat een gave kleuren zeg! Ik heb juist gelezen dat de babykamer rustig moet zijn omdat felle kleuren de slaap kunnen verstoren... :( Maar volgens mij is het maar net waar ze aan wennen!

Mo: wat gaaf dat je je kleintje hebt gevoeld, wat voelde je dan? Ik voel alleen dat-ie volgens mij flink groeit (aan de pijntjes te voelen)

Volgens 'de boekjes' adviseert men om de babykamer bij 7 maanden ongeveer wel klaar te hebben. Afhankelijk van het merk zit er toch al gauw 10 - 14 weken levertijd op. Dat betekent zo rond week 14 al gaan bestellen! Wij hebben ook al wel ideeen hoe we het gaan doen. Studeerkamer wordt babykamer. Zijn pas verhuisd dus boven mooie nieuwe vloerbedekking, de kleuren houden wij vrij basic. We gaan in januari aan de slag, kan niet wachten!

Ik heb overigens gisteren positiekleding gekocht, whahahaha. Heb de komende weken geen tijd om te winkelen, en over een paar weken barst ik flink uit mijn voegen vrees ik. Alleen 's-ochtends ben ik nog redelijk dun, maar na het ontbijt begin ik al uit te buiken. Mijn huidige broeken zitten al met elastiekjes vast. Wel echt leuke dingen van Esprit maternity en van Noppies :) :) Kreeg er nog een gratis extra esprit shirtje bij ook!

Tip: als je voor 100 Euri Esprit koopt, mag je een basic shirtje uitzoeken! (kosten normaal 30 euri)

Zo, ga ff ontbijten!

4. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

7 mnd geloof ik

5. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

morge meiden,

zit hier met een slaperige kop op de bank gisteren kerstboom neergezet en was helemaal kapot zo moe! nu moest ik er uit want mijn ouders komen vandaag geen id hoelaat maarja was mijn tel vergeten mee naar bed te nemen dus denk sta maar op hihi :D ben ik iig goed wakker als ze komen ;)

7. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    ik voelde het echt bewegen voelde plopjes haha

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

dat is egt vet! zou het ook wel is wille voelen hihi mssn ook bij 14 weken ;)

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

wordt spannend bij de decembermama's :D
    zijn er nu 2 aan het bevallen :D

ik ga me ff omkleden want strax staan me ouders voor de deur hihi en dan zit ik nog in me pyama :)

10. Els2806

Els2806 Actief lid

Goedemorgen,

Pfff slecht geslapen vanacht. Vrijdag een aanvaring gehad met mijn schoonzus en gisteren de ganse dag nerveus natuurlijk. Vannacht dan weer krampen en hartkloppingen, echt niet leuk. Ik heb beslist dat ik ze nu een paar weken lliever niet meer zie.

@Mo, ik heb dat ook al een paar keer gevoeld. Net of er iemand met een drinkrietje belletjes blaast tegen de wand van mijn buik :) :) :) Ik voel het wel nog niet elke dag, is dat normaal?

11. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

ja das normaal hoor ik heb het gisteravond gevoeld en nu niks
    maar niks ernstigs ;)

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Goedemiddag allemaal,

goh els, rot om een aanvaring te hebben met je schoonzus. Zit je niet op te wachten natuurlijk. Ik denk dat je een verstandige keuze maakt om ze even een tijdje niet te zien.

hier gaat alles goed, me man moet straks weer werken (ongezellig :( ). Ik ga even lekker douchen. Spreek jullie later nog

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey meiden kom hier ook weer ff kijken zit bij de mei mamas maar kan ook net o goed een juni mama zijn 30 mei uitgerekend maar had ik jullie al eens verteld volgens mij
    ik verveel me vandaag weet niet wat we gaan doen
    ik heb net ff me nieuwe zwondergoed aangetrokken dat zit ecth veel beter met zon stuk dat over je buik loopt ziet er niet uit maar zit perfect!
    nou ga maar wat verzinne om te gaan doen

14. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    Mijn buik begint nu toch echt te groeien, met die twee kleintjes erin! Morgen voor de eerste keer naar de gynaecoloog, spannend. Gaan ze waarschijnlijk nog een keer een echo maken (hoop het!) om te bekijken of het echt om een eeneiige tweeling gaat, want dan moeten we nog beter in de gaten worden gehouden dan bij een tweeeiige omdat ze de placenta delen. Gister was wel even schrikken had wat bloedverlies tijdens het vrijen, maar dat komt wel vaker voor omdat je baarmoederhals nu gevoeliger is, schijnt het. Ben toch evengoed zenuwachtig voor morgen hoop dat alles nog steeds goed is!

15. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Femmes, waar heb je je esprit-kleding gekocht? Ik was in de Espritwinkel geweest en daar hadden ze het niet. Heb het alleen nog maar online gezien (maar heb verder ook niet gekeken trouwens).
    groetjes.

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden
    vandaag een commode gekregen van me ouders :D ben helemaal verliefd :)

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Krijgen we ook plaatjes te zien? Of staat ie ergens op internet? :)

18. Els2806

Els2806 Actief lid

Ze verkopen Noppies in de Inno, je moet wel gaan kijken in de baby-afdeling.

19. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Hallo meiden,

Vandaag heb ik even wat afleiding gezocht op de zwartemarkt in beverwijk, maar dat had ik beter niet kunnen doen, alles wat zeer kan doen aan rug buik en bekken doet pijn :(

Moergen de vk maar weer bellen voor een echo, ze zullen me wel een zeur vinden.

Babykamer moet geloof ik met 7 maandjes wel klaar zijn.

babykamer hoeven we niet voor op bad we pakken hem gewoon bij nick en zetten hem na een likje verf in de andere kamer.

Ga eens gauw bij de decembermama's lezen of de bevalling vorderd

20. Els2806

Els2806 Actief lid

Weet iemand of het kwaad kan om te schilderen?

Deel Deze Pagina