Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Ahhh wat veel geschreven hier! Vind het moeilijk om op dit moment alles bij te houden, vandaar dat ik niet zo veel post. Want wil wel een beetje persoonlijk naar iedereen reageren. De tijd dat ik weer actiever ga reageren komt wel weer. Ik denk wel aan jullie hoor :) !

Wil toch effe wat kwijt...
    We hebben ons kindje nu bij 3 kinderopvangplekken ingeschreven, waarvan 1 eentje met veel vestigingen. De kortste heeft een wachttijd van 12 tot 16 maanden en eentje heeft tot 2010 helemaal géén plek... :( ! Schiet een beetje in de stress zo. Helemaal toen ik een email van onze coördinator binnenkreeg waarin ze vertelde dat er geen uitzicht is op parttime plekken binnen mijn huidige werk :x . Pfff... zie het effe niet meer zitten. Hoe doet iedereen dat toch? En zijn wij de enigste waarbij het zo moeizaam gaat? Ik baal er goed van.

Zal vanavond even bijlezen verder hier (ik ga spijbelen van m'n cursus Italiaaans vanavond, heb er geen zin in) :oops: .
    Groetjes en fijne avond iedereen.

2. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Zonneschijn: Bij ons worden mijn ouders gastoudergezin.
    Is dit voor jou misschien ook een oplossing totdat ze wel plek hebben?

3. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @Zonneschijn: Hihi, hoe vaak heb je de laatste weken eigenlijk al gespijbeld? ;)

@Daantje82: Super dat alles goed gaat!

@fl3xgirl: Beterschap!

Vrijdag is mijn laatste ophaaldag van Moeders voor Moeders! Dan heb ik tien weken deelgenomen. Het is eigenlijk best snel voorbij gegaan.
    Wie van jullie doet ook mee?

4. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Schaapje82: Ik doe ook mee, ik moet nog tot 31-12 ;)

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik doe ook mee en moet nog tot 19 december ;)

6. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Ik deed al mee met vier weken (mag eigenlijk pas met zes weken, maar voor MvM was ik al zes weken zwanger), dus vandaar dat ik wat eerder klaar ben. ;)
    Ik vond het niet erg om mee te doen (ik zou het een eventuele volgende keer weer doen), maar ik ben toch wel een beetje blij dat het voorbij is. De laatste dagen heb ik eigenlijk vrij weinig in de maatbekers geplast, omdat ik me zo belabberd voel.

Zeg fl3x, heb je veel last van de lucht uit die flessen? Je bent zowat altijd misselijk, dus het lijkt me voor jou niet zo'n pretje.

7. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Hoi meiden,

Ik heb sinds gisteren bloedverlies. Was precies onze 12 weken grens dus wij feliciteerden elkaar 's ochtends nog bij het wakker worden. Nog geen uur later had ik op het toilet bij het afvegen bloed. Het is gelukkig wel allemaal oud bloed (bruin) maar ik maak me toch zorgen. Geen een druppel rood bloed gezien maar wel een beetje ongesteldheidskrampen erbij. Ik moet as woensdag naar de verloskundige dus dan krijg ik vast te horen dat het allemaal goed is met onze frummel maar ik maak me stiekem toch een beetje zorgen. Wie heeft dit ook al een keer gehad? Pfff ik hou hier niet zo van. (wie wel? ;) )

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

merk niks van die lucht eigenlijk ;)

9. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Daantje, Wel een goed idee, maar 3 (of als ik niet parttime kan gaan werken 4) dagen is beetje teveel voor m'n ouders. Ze zijn gescheiden, m'n moeder werkt nog en m'n vader (wel met pensioen)is zo actief met sporten en vrijwilligerswerk dat het teveel is (als hij al zou willen).
    Mooie echo-foto heb je zeg :D , erg leuk om het gezichtje zo goed te zien!

Schaapje, inderdaad al vaker gespijbeld :oops: (wissel het beetje af; tennis op zaterdag missen of italiaans op maandag...).

Ik doe nog een weekje MvM. Dacht dat het standaard tot 16 weken kon, maar jij bent dus al eerder klaar.
    Vervelend dat je je zo ziek voelde, ook tijdens het etentje. Gaat het vandaag wel wat beter?
    Ik zou het wel leuk vinden om de meubeltjes voor de kinderkamer 2e hands te kopen. Ergens staat het me een beetje tegen om in een grote showroom uit 50 kamertjes eentje te kiezen. Heb dan het idee dat iedereen die heeft (slaat nergens op eigenlijk, want leuk is leuk natuurlijk). maar heb liever het idee dat ik iets unieks heb...
    En jij, wat ga jij doen?

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeieavond

ben ik ook weer even zijn weer terug van een weekendje weggeweest te zijn.
    ga morgen al die pagina`s lezen ga nu op de bank liggen ben moe van het weekend en ben erg verkouden.
    kom morgen weer babbelen .
    fijne avond

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

IK VOELDE DE BEEB! :D :) :D :)

12. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    @ Prima ik ken wat je voelt heb zelfs vrijdag met een heftige bloeding in het ziekenhuis gelegen.
    Maar een klein beetje bruin slijm of bloed zonder krampen kunnen weinig kwaad werd er tegen mij gezegd.
    Maar hier deed beeb het vrijdag nacht het nog hartstikke goed. Maar ik leef met je mee meid en als je het niet vertrouwd echt de vk bellen hoor

13. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Oh, wat ben ik blij dat jij reageert! Ik heb nu ook buikkrampen en mijn verstand en gevoel spreken elkaar erg tegen. Bij ieder krampje slaat mijn hart echt even een slag over. Toch durf ik de verloskundige met dit oude bloed nog niet te bellen. Als ik ineens zou gaan bloeden met helder rood bloed, dan doe ik het wel hoor. Hoop dat het idd allemaal wel mee zal vallen maar ineens besef ik een beetje hoe angstig het voor jou is geweest in het ziekenhuis. Pfff.... Het gekke is dat ik alle weken een slag om de arm hield en dacht "als we die 12 weken maar halen....". En zodra we die 12 weken hadden gehaald, ging ik bloeden! Bizar toch? Was het maar vast woensdag................ :(

14. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ik zou echt gewoon bellen hoor zeker ook omdat je krampjes voelt, beter 1 keer teveel dan ta weinig meid.
    Ik had dan geen krampen maar het rode bloed gutste er uit. En ze zijn er ook omje geruste stellen.

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

he wat vervelend zeg! bloed je nu nog steeds oud bloed of was het maar 1 keer? Heb het ooit ook keer gehad en belde steeds de vk die zeiden zolang je geen helder bloed verliest met enorme krampen is er niks aan de hand dus als je het niet vertrouwd je kan altijd de vk bellen ;) daar zijn ze voor ;)

16. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ik heb al een paar keer een plopje in me buik gevoeld vorige week zou dat de beeb kunnen zijn , dit is wel al mijn tweede en me placente ligt bovenin dus niet op de plekjes waar ik de plopjes voelde. Nu weet ik ook wat ikmoet voelenmaar ik twijfel toch.

Gaaf he flex

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

echt heerlijk! voelde maar 1 plopje maar wist meteen dat het mijn beebje was was nl precies op de plek waar ik het hartje hoor en vanmiddag was het druk aan het bewegen hihi hoorde allemaal rare geluidjes hihi :)

18. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Ja, nog steeds oud bloed. Gelukkig geen helder rood bloed te zien dus dat is volgens mij een goed teken. Ik hou mezelf maar voor dat dit vaker gebeurd en dat het niet ernstig is zolang het niet rood is. De drempel om te bellen is nog te hoog voor mij. Vooral om 's avonds te bellen. Weet dat ze ervoor zijn maar toch.....
    Als het erger wordt bel ik wel maar nu wacht ik nog maar even af. Ik voel me er wel echt *** door maar als het zo is dan kan ik (en niemand eigenlijk) er niets aan doen. ff afwachten dus maar!

19. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Wat gaaf dat je je kindje al voelde! Dit lijkt me ook zo gaaf..... Dat is dan echt het bewijs dat er een mini mensje in je buik aan het groeien is. Geniet ervan!

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

het is belangrijk dat je nu niet gaat stressen meis...bel anders morgen ochtend even ;) als je het vervelend vindt nu te bellen...ik liet me vriend altijd bellen savonds als er iets was ;)

Deel Deze Pagina