Je hebt gelijk. Ik ga zometeen maar ff lekker in bed liggen met de tv aan en een kopje thee. Morgen zien we wel weer verder. Bedankt voor jullie medeleven! Mijn vriend is vanacht niet thuis, dus ik kan hem niet laten bellen. Hij is weg voor zijn werk zodat hij woensdag mee kan naar de verloskundige. Maar het is wel een goede tip want hij zou meteen bellen denk ik! hahaha Waar ik wel eens onzeker over ben, is hij juist degene die zich nergens voor schaamt. Vullen we elkaar mooi mee aan toch?
Soms vind ik het heerlijk omdat hij dan dingen doet die ik eigenlijk ook wel leuk vind maar niet durf. Aan de andere kant heeft hij soms ook uitspattingen dat ik denk "doe dat maar even niet schat!". Hahahaha Maar het is een liefje hoor!
mijne is ook zo lief! hij kan nu helemaal niet van me buik afblijven hihi af en toe wel irri hoor vooral als je niet lekker bent haha loopt ie maar aan je te trekken en ik me maar bezig houden op niet te spugen hihi ach ja mannen hij zou mijn kwaaltjes met liefde overnemen tenminste dat zegt ie
goeie morgu hoe is het hier ? hier ga het wel ben hartsikke verkouden! wat gaaf dat jullie het al voelen(wil ik ook ) ik heb sinds vrijdag nog erger last gekregen van me banden kan niks doen en het doet vreselijk zeer! ik moet drek toch naar de vk dus dan vraag ik aaan haar wat ik kan doen om het te minderen.
goede morgen meiden. gister toen ik thuis kwam heb ik met de angel sound het hartje goed kunnen horen. toen ik mijn mannetje wilden laten luisteren ging het frummeltje zich verstoppen en kwam niet meer te voorschijn. hihi.
Hallo meiden hoe voelt dat eigenlijk de baby heb het denk ik kunnen voelen baby ligt aan de voorkant voelde net als luchtbellen ( niet zoals rommelde darmen heel anders ) net alsof er in water lucht bellen zijn die tegen je huid aan komen maar dan binnen in m'n buik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen zou dit de baby kunnen zijn 't is m'n eerste dus zal het niet weten
morge meiden! haha mijn dag kan niet meer stuk! ik lag heerlijk te slapen en dromen dat ik op vakantie ging met 2 andere meiden naar duitsland en ik mmoest steeds een loodzware tas dragen dat wilde ik nie meer en zeg jullie moeten ook eens! geef een trap tegen die tas en val er overheen precies op dat moment hoorde ik de deur klink en deur open en dicht gaan alsof de wind dat deed.... dat heletoijd door en aangezien mijn kat de deur kan openspringen d8 ik dat hij het was maar hij bleef maar kabaal maken snapte er niks van?..... die deur was nl allag open! toen d8 ik een inbreker! en later d8 ik mssn is het me vriend maarja was nog half in slaap maarja ik riep onder tussen mijn kat mssn was hij het stiekum toch wel.... wie komt daar lachend binnen....... mijn vriend nou was meteen wakker en en lag met een big smile er ging iets nie door op zijn werk en heeft vrij gekregen hihi en later waren we beneden en ging de deurbel mijn vriend doet open hahahaha johovagetuige hihihihi lachte me helemaal suf! hij is wel een half uur aan de deur geweest hahaahah ik had allang die deur dicht gegooit
hallo hier was ik weer vanmorgen bij de verlos geweest bloeduitslagen waren goed bloedruk ook netjes en heb het hartje weer gehoord iedere x weer mooi om te horen
He meiden hebben jullie misschien een idee Woensdag heb ik jurken gepast voor de trouwerij maar er zaten een paar hele strakken bij waardoor ik flink mijn buik moest in houden ben nu bang dat daardoor er iets mis is met het kindje heb namelijk geen sympthomen meer kan ook komen van de duur van zwangerschap maar ik maak me toch wel hele erge zorgen HELP !
ik denk niet dat je door het inhouden van je buik zal komen. ik heb ook bijna nergens last van. geniet er maar even van want straks krijgen we weer overal last van. maar ik snap je ongerustheid heel goed.
ben ik weer ben bij de vk geweest en alles was goed ik had weer een te lage bloeddruk maar ze kon het hartje in 1x vinden wat is da toch mooi om te horen.
toen de verloskundige aan mijn buik ging voelen had ik daarna ook een aantal uurtjes een gevoelig buik. als je je toch nog een beetje onzeker voelt gewoon de vk bellen.