ja mooi nou die van ons was druk aan het bewegen vanmorgen en het hartje hoorde je steeds duidelijker hha grappig was dat
heb net ook de kraamzorg geregelt. wie willen er thuis bevallen/ ik wil in het ziekenhuis bevallen en wil flesvoeding gaan geven.
Ik wil graag thuisbevallen en ga er ook voor als de mogelijkheid daar is Dat wou ik bijme zoontje ook maar dat werdt op het laatst toch nog ziekemhuis. Ik ga borstvoeding geven.
heb net verzekering gebelt (moet je blijkbaar inlichten) en die regelen de kraamzorg lekker makkelijk. ik ga in het ziekenhuis bevallen en wordt helemaal vergoed effe nagevraagt (zelfs eigen bijdrage)
heb net de angelsound uitgeleend aan me schoonzus ben benieuwd of ze het hartje gaat viden hihi ze is al 18 weken dus moet lukken d8 ik zo
wil graag thuis bevallen mijn oudste is in het zkh geboren de ontsluiting wou niet 35 uur geduurt de jongste is thuis geboren 7 uurtjes was ze er ga ook gwoon flesvoeding geven heb ik met de 2 meiden ook gedaan
ik ga in het ziekenhuis bevallen (wordt bij mij ook vergoed). en ik ga proberen om borstvoeding te geven.
Jullie hebben weer lekker veel gekletst zeg! Ik ga in het ziekenhuis bevallen i.v.m. mijn nieren. We hebben dit weekend lekker geklust in de babykamer, heb gisteren en vandaag ook nog geschilderd en aankomend weekend gaan we de muren sausen. Alles word heel zacht groen, het aankleedkussen en de dekentjes koop ik in de kleur aqua, lekker opvallend kleurtje! De meubeltjes kopen we 2e hands en we krijgen ook veel dingetjes. Om alles nieuw te kopen vind ik zonde, je gebruikt het maar zeer kort.
ik ben een kluns vandaag alles gaat mis ja je hebt van die dagen he hahaha maar ja ga nu ff stofzuigen heb eigenlijk nog nie zoveel gedaan vandaag ben een beetje moe
wij hoeven niet zoveel spulletjes het grootste gedeelte hebben we bewaard alleen een andere commode en wat kleine prulletjes da nzijn we alweer klaar hier
wij krijgen een hoop maar we kopen ook een hoop nieuwe dingen. vind het wel leuk om iets van me zlf te hebben. wij gaan van het weekend ook beginnen aan de kamer. ieder geval zorgen dat hih helemaal leeg is zodat mijn vader laminaat kan leggen en dat mijn nicht een behangetje erop kan aanbrengen
zo klaar met stofzuigen zometeen dochter ophalen en dan eens kijke nwat we gaan eten in ieder geval aardapels en ik denk met rode kool en een bal gehakt! niet te moeilijk kind moet vanaaf naar advendo heeft ze les om 6 uur