Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valhalla

valhalla Niet meer actief

Gefeliciteerd allemaal! Jeetje, juni alweer...

Van harte voor alle juni-mamma's :whistle:

2. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0
    Hoi hoi sandra,

Dank je wel! Lastig he, om niets te zeggen in je omgeving. Ik ben daar ook echt niet zo goed in. Heb me al veel te vaak versproken. Ik merk nu wel dat ik onwijs moe ben, ik ga echt vroeg naar bed en overdag als mijn zoontje slaapt vaak ook nog even op de bank, maar dat hoort er gewoon bij denk ik. Is je examen goed gegaan vandaag?

@karin:
    Wat vervelend dat je nog zo lang moet wachten tot je echo en dat je je er zo zenuwachtig door voelt. Ik hoop voor je dat de tijd snel voorbij gaat. Kun je niet vragen of je eerder mag?
    hou je taai. Liefs, Josie

Ik mag 10 oktober voor mijn eerste echo, ik hoop zo dat ze dan een hartje kunnen zien. Dat is toch wel erg bijzonder. Ik ben dan 6,5 week zwanger, dus het zal er een beetje om spannen. Ik heb er in ieder geval erg veel zin in.

Prettige avond allemaal,

Liefs, Josie

3. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

@josie oke 10 okt dat is al snel. Mag ik weten hoe je dat voor elkaar hebt gekregen!

Groetjes Karin

4. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0
    Hoi Karin,

Ik heb een moelijke vorige zwangerschap gehad met veel complicaties, daardoor moet ik nu weer bij de gynaecoloog onder controle ipv bij de verloskundige. Bij de vorige zwangerschap hebben we met 11 weken een nekplooimeting gehad en de bedoeling is dat we die nu weer krijgen. Daarvoor is het belangrijk dat ze precies de zwangerschapsduur weten, dus vandaar dat ze dan een vroege termijnecho maken. Aan de hand daarvan plannen ze met 11 weken de meting.
    Kun je niet aan je verloskundige of gynaecoloog vragen of je eerder mag?

Liefs, Josie

5. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi hoi,

@josie jeetje sorry heb mijn vraag misschien wat bot gesteld besef ik me nu...
    Ja ik zou het kunnen vragen of het eerder kan. Durf die dingen niet zo goed. Weet ook niet waarom maar ben misshien bang voor het nee antwoord. Ze hebben me al vaker zo afgewezen toen ik er om vroeg vandaar. pff lastig.

@Assie hoe is het met jou?

Groetjes Karin

6. sangerdjan

sangerdjan Actief lid

6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    hey meiden

@josie: uiteraard ging mij examen goed een dikkuh 7 heb gehaald, dus mag maandag gewoon weer trug komen op het werk hahaahha

ik zou ook zo blij zijn als ik de echo had en kon zien dat alles goed is. maar gisteren avond eigelijk voor het eerst dat ik me zwanger voelde. hoofdpijn misselijk moe en ga zo maar door .. lag echt om 9 uur al gedouchd en wel op de bank... maar ben nog geen kwartier later naar bed gegaan. schrok vanacht nog is wakker van de hoofdpijn en misselijkheid.. en ja nu inmiddels half 8 ben ik zo klaar wakker dat ik niet meer kon slapen dus vroeg dag hahahaha lekker veel doen vandaag

liefs Sandra

7. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi kom hier ook melden, spannend. Iedereen gefeliciteerd he. ;)
    jennie

8. Veroniquevdw

26 sep 2007
    5
    0
    0
    Regisseur - Monteur
    Mechelen
    Dag Dames

GEFELICITEERD allemaal!

Had gisteren mijn NOD, heb een test gedaan... en ja hoor: positief! Ik ben zo blij. Het is mijn eerste zwangerschap. Spannend allemaal! :D

Veronique

9. sangerdjan

sangerdjan Actief lid

6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    heyyyyy meiden

jullie ook van HARTE GEFELICITEERD!

10. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Ook ik mag erbij :).
    Heb gisteravond getest (zie mijn album) en ZWANGER :).
    Ben zwanger van de eerste.

Voel me nu goed, maar heb last van mijn borsten (vooral 's nachts doen ze pijn), af en toe misselijk, weinig eetlust, last van mijn bovenbenen en voortdurend moe.

11. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wat een vervelend weer vandaag. Weet niet hoe het bij jullie is,maar het regent hier al de hele dag. Ik wilde gaan wandelen met mijn zoontje maar dat zit er zo niet in. Nou ja, dan maar een gezellig dagje thuis.

@Sandra; Fijn dat je een 7 had voor je examen! Wat voor examen was het? Ik voelde me vandaag ook voor het eerst een beetje misselijk. Na het eten was het gelukkig weer over.

@Jennie en Veronique en Inieminie:
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Spannend he! Weten jullie al wat je uitgerekende datum is?

Liefs, Josie

12. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Hier is het ook al de hele dag zo'n vervelend weer. Bah, niets aan. Ben dus maar gaan winkelen en met een paar laarzen thuis gekomen. Ik wilde eerste laarzen zonder hak of met een kleine hak. Nu toch maar iets met een hogere hak gekocht, vind ik altijd net iets mooier...

Ik ben volgens de tellers op 4 juni uitgeteld. En da's wel grappig,...
    eind mei / begin juni gingen we samenwonen,
    31 mei getrouwd voor de wet,
    2 juni getrouwd voor de kerk (zelfde jaar :)),
    en ... op 1 juni jarig.
    Mijn man is geboren op de verjaardag van zijn moeder. Toeval?

13. sangerdjan

sangerdjan Actief lid

6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    hoi hoi

nou regent het ook heel de dag al
    maar ben iets te energie vol geweest
    heel de keuken op zijn kop gehad maar smiddags oei oei .. had er al weer spijt van ... weet nu dak zwanger ben . maar toch nog een beetjuh ongeloof maar dat komt wel...

@josie... was een theorie examen over de techniek an modums en digitale televisie.. nu mag ik maandag aan de lijn zitten om mensen te helpen met installeren van dit soort apparaten ahhahaha

de nieuwe moeder ook feli natuurlijk geniet van jullie zwangerschap!'

groetjes Sandra

14. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0
    Hoi Hoi,

Oh wat fanatiek: de keuken schoonmaken. Zou ik ook eens moeten doen. Ik ga vanavond maar weer verder met het baby-plakboek van mijn zoon. Nog 8 maanden de tijd om het af te maken hahaha
    Succes op je werk maandag.

Groetjes, Jojan

:D

15. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    juni wat gaat de tijd snel dames allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap en geniet er van groetjes Inge

16. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi ik dacht 5 Juni dat ik uitgerekend ben, zo ongeveer dan he, :)
    Ik moet er echt even aan wennen, aan het idee dan he.
    de andere dames ook VAN HARTE!.
    Spannend hoor :oops:
    jennie

17. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Tjonge de Juni mama's zijn er al. Dames allemaal gefeliciteerd. Toen ik me melde bij de oktober mama's leek het allemaal zo ver weg en als ik nu zie hoe snel het allemaal is gegaan. Geniet van jullie zwangerschap.

18. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0
    Hoi jennie,

Gefeliciteerd!

Groetjes, josie

19. sangerdjan

sangerdjan Actief lid

6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    gefeliciteerd meiden !

en de mamas uit andere maanden erg tof van jullie dat jullie even komen kijken

hoop dat het zo juni is ;)

20. Els2806

Els2806 Actief lid

Hoi iedereen,

Vanmorgen getest en ZWANGER. We verwachten ons eerste kleintje.

Gefeliciteerd aan alle anderen!

Deel Deze Pagina