@ fl3xgirl: Ja zou ook dolgraag wel zo'n echo apparaat willen hebben hihihi @ Melanie P: Ik ben ook totaal 3 kilo aangekomen, de verloskundige vond dit heel erg netjes. Vind het heerlijk mijn buikje groter te zien worden, werkt bij mij super op mijn humeur
ik vind het ook heerlijk dat mijn buikje groter wordt. ben alwel 6 kilo afgevallen maar er komen er nu volgens mij wel weer een paar bij. kan wat beter eten vind ik nu.
ik ook hoor. vind het juist heel leuk om zulke dingen te delen. zodra het juni is kunnen we niet meer zonder elkaar hihi
Dat gaat idd snel hier met schrijven zeg Heb net op OK geklikt en krijg al melding dat er nieuwe berichten zijn Was het maar al 21 feb, dan krijg ik de pretecho en dan zien we of het een jongen of een meisje wordt ...nog lang wachten dus Volgens de chinese kalender wordt het een meisje. Dat zal wennen worden want ik zie me nu echt als een jongensmama, waarom weet ik niet. Is gewoon zo een gevoel. Ik wil dan ook wel met iemand buddy zijn, maar ik moet er wel al van te voren bij zeggen, dat ik waarschijnlijk niet een hele regelmatige schrijfster zal worden. Om de paar dagen ja, maar niet elke dag.... (denk ik ) Groeten Melanie
Idd! Ja je groeit natuurlijk ook steeds meer naar elkaar toe en dan ben je gewoon heel benieuwt hoe het met iemand gaat.
Goedemiddag meiden, Hier ook lekker geslapen alleen niet zo lekker wakker worden, de kat heeft vanochtend vroeg een glazen lamp omgegooid dus schrok me rot. Hier ook iemand die niet kan wachten tot Juni. Fl3x helaas kan ik het filmpje niet afspelen, zal wel aan me pc liggen. ik ga nu ff de kleine weer neerleggen want die viert nu een feesje in bed
wat jammer dat het filmpje het niet doet heb je wel mediaplayer op je pc staan? Meiden hebben jullie ook zo'n jeuk aan de boobs en af en toe kramp in de buik?
Daar ben ik dus jaloers op Dat is het grote nadeel als je niet misselijk bent....ik heb alleen maar honger en dat de hele dag...en liefst ook nog warm eten (en ongezond uiteraard zoals friet )
whoei nog ongeveer 6 maanden meiden schiet al op we heben kerst en oud en nieuw ertussen door dus dat is mooi
Ja, hier ook eentje. Soms best wel vervelend, en mijn borsten groeien maar dat is ook niet normaal En dat terwijl ik toch geen borstvoeding kan geven. (heb 15 jaar geleden een borstverkleining gehad)
Ja heb media player, maar ik krijg hem wel werkende geef niet zo snel op Hier iemand die flink is gegroeid en 4 kilo is afgevallen. En jeuk aan de boobs ja verschrikkelijk, en af en toe voel ik ook me baarmoeder een beetje samentrekken maar dat is niet zo gek beeb moet flink groeien. Nick was wel degelijk boven aan het feesten hijis voor het eerst zijn bed uitgeklommen en liep vrolijk boven te spelen
Wel een soort van spierpijn in men buik wat af en toe best kan steken. Boobs doen gewoon auwie hahaha nog steeds
ik ben niet misselijk geweest maar had gewoon het fut niet om te koken. en dan eet je gouw makkelijk. ik heb vooral jeuk aan mijn buik en ben dus goed aan het smeren met puurmama buikbalsem van zwitzal. echt heerlijk
soort spierpijn had ik vanmorge echt heeeel erg ik krijg krampen als ik heledag druk bezig ben geweest kindje protesteert dan haha
haha slim jochie hoor maar mssn moet ie volgende keer stiller zijn hihi dan wordt ie ook niet ontdekt
Ik gebruik nu weer frei öl, iets uit duitsland. Heb het bij de eerste ook gebruikt en geen enkele zwangerschapsstriem te ontdekken, en ook zeer goed voor de droge huid. Maar Zwitsal vind ik alleen al voor de geur een echte aanrader