Ik denk dat het hier een jongetje wordt. Mijn mannetje is er ook super zeker van, dus misschien dat ik het daardoor denk hihihi We zullen het zien 7 januari, ben zo benieuwt
ik weet het niet of er wat is. was aan het kijken of ze bij mij op hyves stond maar daar staat ze niet tussen
ik heb ook het gevoel dat het een jongetje wordt. ik mag pas 28 junuari voor de 20wk echo ik hoop daarvoor al een pretecho te doen. kan namelijk niet zo lang wachten hihi
ik krijg ook een meisje volgens de chinese kalender ondanks me man zeker weet dat het een jongen is krijg ik ook steeds meer me twijfels omdat ik ook dacht dat het een jongen is en nu weet ik het niet meer !
@daantje. ik weet het niet ze is helemaal niet meer op het forum geweest. @bulldog. mijn buikje begint echt goed zichtbaar te worden en mijn humeur wordt daar alleen beter van.
@ ilona: Wat raar zeg, hoop wel dat alles goed met der is. @ bulldog: Mijn buikje is ook al goed zichtbaar, heerlijk
is lief van je flex. hoop dat ze erop reageerd. ik merk alleen wel dat mijn onderbuik erg gevoelig is. en heb sinds een uurtje erg veel moeite op normaal op te staan. zal wel iets te druk zijn geweest denk ik.
o leuk ja ik schrijf ook op zappy, al jaren! ook op 9 maand trouwens van forumverslaafdheid gesproken... alleen heb ik nu de tijd niet meer om alles bij te houden ik stuur je dra mijn tel.nummer nog door via pm groetjes claire
zo hehe, ben even de stad ingeweest. Heb nog even bij de positiekleding gekeken bij de h&m, en zag meteen al die vrouwen naar me buik kijken Er begint trouwens wel echt wat te komen hoor, een klein zwanger buikje! En ik heb ook donshaartjes op me buik, het viel me echt op! Dacht echt van wat is dat nou? Goed om te weten dat meerdere dat hebben!
pffff ik ben kwaad echt kwaad rot kinderen hierzo ook zitten gewoon expres modderballen tegen mijn mooie ramen te trappen me vriend heeft er al wat van gezegt nou ik had ze een emmer water en een spons gegeven om mijn ramen te lappen grrrr
volgens de chinese kalender wordt het een jongen, ik vrees echter voor een meisje en met mijn vriend ben ik aan het bekvechten: ik wil een jongen, hij een meisje dus gaan we as vrijdag voor een pretecho zodat we het weten we kunnen niet wachten en het is er eentje gratis mooi meegenomen van een buikje trouwens nog niets te merken, alleen vetrolletjes aan alle kanten van mijn kont , bekken en buik