nou nee we gaan eerst met de ouders van mijn vriiend paar dagen later komen surf en haar vriend En kindje dus we zijn dan met zijn 8 ten hihi
GOED van dit moment wil ik even gebruik maken pak allemaal een stukje taart want........ DIT IS MIJN..... 1000ste bericht!!!!! JIPPIE! \/ \/
hoi hoi dames voor de agenda .. dit is mij 3de kindje ..1ste kindje van mij en mij vriend samen ..hoop dat ik thuis mag bevallen verder gaat het super de pijntjuhs die ik had heb ik nog wel iets maar kijk uit naar morgen alle nieuwe mamas welkom bij de club groetjes en dikkuh knuff san
bah bah heb gelukkig nog nergens last van maar is wel een goed teken dat je lichaam met je zwangerschap bezig is .. tenmisten zo zie ik ut..
jah mssn wel maar vorige keer kreeg ik deze symptomen toen mijn kindje al dood was het is en blijft spannend nog 7 weken
Voor de bevallingslijst: 30 jaar/ 1ste kindje/ nog geen voorkeur... Nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd!
Ik was vanmorgen ook al vroeg wakker, kwart over 6! Dan gaat normaal de wekker ook maar in het weekend slaap ik normaal altijd lekker door. Kon nu de slaap maar weer moeilijk te pakken krijgen. Krijg een beetje de zenuwen voor morgen, mag naar de gynaecoloog! Krijg sinds gisteren steeds het gevoel dat er morgen op de echo niets te zien is, zullen de hormonen wel zijn! Mijn vriend heeft vannacht over mij gedroomd, ik had een hele dikke buik in zijn droom Hij gaat morgen ook mee naar het ziekenhuis.
heey meis, maar met 5 weken zie je toch alleen het vruchtzakje? spannend hoor meis,en wat een leuke droom heeft je vriend gehad haha
aaah heb lekker broodje gezond gekregen van mijn mannetje hhhmmmmmm heerlijk! ga denk toch niet wandelen en echt mega moe! gaan lekker filmpie kijken
ja dat klopt, denk idd dat we weinig zullen zien maar misschien ben ik ook al een maandje verder. Door mijn leeftijd (37) is het belangrijk om zeker te weten hoe ver ik nu ben want ik krijg de combinatietest (bloedonderzoek en de nekplooimeting) en dat moet tussen de 9 en 14 weken.
wil wel maar voel me zo weeig en moe heb eigenlijk niet zo'n zin om me aan te kleden zit lekker in een huis pak met hele zachte warme sokken onder de deken... heb net mijn kat betrapt in het ledikantje pfff meteen dekentje in de was gegooit stom beest