@erannick Fijn dat de echo zo goed is! Ik hoorde bij de laatste echo dat de placenta aan de voorkant ligt. Betekent dat ook dat je de baby later voelt? Wie weet dit ?
ik typ het fout gelukkig maar dat jullie hety zo heel goed kunnen praten enzo je heb ook wel eens dat dat niet gaat in een relatie sorry voor me typ fouten
Geeft niet hoor ik snapte het allen niet helemaal maar nu snap ik het heb ook wel vaak dat mijn typen niet helemaal klopt
lijkt wel of dat het bij mij sinds ik zwanger ben helemaal verkeerd ga ook met praten dan zeg ik heel wat anders en dan kijk me man me aan van wat zeg jij nou weer.
zo versta ik alles verkeerd of laat van alles vallen koken gaat ook minder heb er nu ook minder plezier in vond koken altijd geweldig wou het ook altijd zelf doen stond soms zo een heledag in de keuken vindt het nu ook wel fijn al mijn vriend af en toe kookt ( jammer genoeg vergeet hij alleen altijd het zout )
komt miss wel weer terug!khoop het voor je als je er altijd veel plezier in heb! ik kan niet zonder zout bij mij ga er altijd veel zout in mmmmmm. mag het hebben heb toch een te lage bloeddruk hihi
Hallo allemaal! @Essiegirly: Fijn dat alles oké met je gaat! Succes met je verbouwing! @Femmes: Ik kan helemaal voorstellen dat je verliefd bent! Leuk dat je je kindje weer hebt kunnen zien! @erannick: Wat een opluchting! Hartstikke top dat alles goed gaat met je kindje! @bulldog: Fijn dat het weer een beetje beter met je gaat! Mijn man heeft aan zijn ouders beloofd om voordat zij op vakantie gaan (begin februari) de babykamer af te hebben gemaakt. Daar ben ik best blij mee, want mijn man heeft er een handje van om klusjes uit te stellen en mijn schoonouders zijn wel zo dat ze hem op z'n kop geven als hij z'n belofte niet nakomt. @Blondie: Sterkte ermee! Heb je bij zo'n schimmelinfectie last van jeuk van onderen? Wie van jullie slikt de Etos Zwanger Zijn pillen? En hebben jullie dan ook dat als je na het slikken moet boeren er zo'n verschrikkelijke vislucht vrijkomt?
@schaapje leuk dat je reageert over het babykamertje je bent de enige hihi. weet zelf niet wanneer ik er aan wil beginnen! ik slik die pillen niet heb van de DA drogist multi zwangerschap(mega pillen)
Ik moet ook een potje bij de huisarts brengen om te kijken of ik blaas ontsteking heb, omdat ik bij de verloskundige zij dat ik af en toe het gevoel heb dat er krmap in me baarmoeder zit.