@Daantje82: Ja, ik vond het echt een domper. Ik heb het hartje ook niet gehoord. Was dat bij jullie wel zo? Ik hoorde de stagiaire zeggen dat ze alleen de navelstreng kon horen. Toen zei de gynaecoloog dat bloed enkel door de navelstreng stroomt als het kindje leeft en dat ik ervan uit kon gaan dat alles oké is. Dat was het dan... Die stagiaire drukte ook heel hard op verschillende plekken op mijn buik. Is dat normaal?
Hai meiden, Bij de gyn was alles goed , beeb was zo hard aan het bewegen(is trouwens de eerste echo waar ik dat op zag) dat de gyn hem niet kon meten na veel gedraai uiteindelijk wel. Het bloedverlies komt waarschijnlijk hoog uit me vagina wat ze niet kunnen zien, maar daardoor kan me baarmoeder ook reageren en verkrampen, moest me geen zorgen meer maken, maar ik heb nu wel een antwoord waar het vandaan komt. Ik ga nu even de echo's verkleinen en in me album zetten
@ Schaapje82: Ik heb alle 3 de keren een echo gehad bij de Gyn en die heeft verder niet aan mijn buik zitten rommelen. Afgelopen maandag ben ik voor de eerste keer bij de VK geweest en die maakte alleen een echo en liet het hartje niet luisteren. Was ook een domper, maar zij vond het niet verantwoord Af en toe snap je niets van de Gyn of VK hihihi
@ erannick: Gelukkig weet je waar het nu vandaan komt meid, nu lekker genieten. Ben benieuwt naar je foto's!
je hebt maar een rare vk hoor.... pfff had allang een ander gezocht hihi die van mij laat zonder problemen het hartje horen hoorde zelfs de bewegingen goed...
Echo's staan in me album Dat is ook niks fl3x zo in de kou, ga maar leekr flink de boel warmen Schappje wat raar dat ze het niet proberen zeg Daantje mooie buikfoto's hoor, zal er zelf over een week weer 1 maken
Ja mijn moeder vond het ook al stom! Maar kan helaas niet naar een andere, is de enige die beschikbaar is in de regio. Gelukkig is het zo dat bij de praktijk je in 2 groepen ingedeelt kan worden, groep geel en blauw. Iedere groep heeft 6 verloskundige (dus hopelijk is de volgende wel een leuk mens!) Dan zeg ik gewoon dat ik liever niet kom bij dat mens waar ik als eerste ben geweest.
Dank jullie wel, heb vandaag geen foto meegekregen, maar dat maakt niet uit want heb er al aardig wat van 6 weken tijd. Straks naar een verjaardag heb eigenlijk helemaal geen zin maar ja
Ik moet zo men huis poetsen, want krijg vanavond visite. Helemaal geen zin, want heb nog steeds bandenpijn pffff