Ik wou idd volgende week eens naar Miss Etam gaan, bij mijn vorige zwangerschap ben ik daar namelijk altijd goed geslaagd en vond de kleren (toendertijd ) ook niet duur tegenover Prenatal.
en anders kan ik nog altijd kijken wat ik nog op de zolder heb van 6 jaar geleden (ja, ik heb zelfs de positiekleren bewaard ) Trouwens, mooie foto's van de buikjes die jullie al hebben gemaakt Hoewel ik3 kilo ben bijgekomen is er nog niet echt een buikje. Het lijkt nu net alsof ik gewoon te veel friet heb gegeten
Dit las ik net in het nieuws: Een zwangerschapswinkel in Den Haag was donderdag het toneel van een matpartij tussen twee vrouwen. In de rij voor de kassa ontstond onenigheid, waarop de jongste vrouw, een 26-jarige uit Den Haag, een kopstoot uitdeelde aan haar 52-jarige plaatsgenoot. Omstanders haalden de twee vrouwen, waarvan niet bekend is of ze zwanger zijn, uit elkaar. Maar net toen de gemoederen bedaard leken, vlogen zij elkaar weer in de haren. Ditmaal opende de 52-jarige de aanval. Uiteindelijk heeft de politie een punt gezet achter de vechtpartij, door beide vechterbazen in te rekenen. Het is onbekend of er gewonden zijn gevallen. Je zou maar net fijn in de winkel spulletjes gaan kopen...
Jeetje zeg mijn broeken gaan nu wel echt strak zitten. Morgen maar even positiebroeken aanschaffen hihi Plof zo lekker op de bank meiden, nog een prettige avond allemaal!
ik ga naar bed ben moe bah bah ff idols op bed kijken voor hoelang ik het vol houd fijne avond meiden en tot morgen!
goeiemoggel! heerlijk geslapen vandaag 15 weken hahaaha jipie! nou zal ff croissantjes bakken hieroooo en gaa nwe nog wat leuks doen vandaag?¿ ik lees het wel weer groetjes mo
mijn jongste dochter zit onder de rode bultjes/vlekjes heel apart kan op internet niks vinden nou dokter maar ff bellen strax ze is niet ziek ofzo alleen gister lag ze op de bank te slapen wat ze anders nooit doet
goede morgen meiden. hier erg slecht geslapen. gelukkig ga ik niet zoveel doen vandaag. dus kan lekker luieren op de bank. hoofdpijn is ook weer weg.