Goedemiddag dames, Ben gisteravond onverwachts op bezoek geweest bij een soort van schoonzus (haha familie iig van me man). Ze vond het zo zielig dat ik hier vaak alleen zit en verder niet veel mensen ken. Het was dus hardstikke gezellig en was pas 3 uur thuis. Het rare was alleen dat ik om 6 uur alweer klaarwakker was.. Bij de C&A ben ik donderdag trouwens ook erg goed geslaagd, heb een hoop positieshirtjes gekocht voor de helft van de prijs Nu ga ik maar eens aan het
Als je hoofdpijn hebt mag je paracetamol nemen, ik heb nu ook vaker hoofdpijn dan normaal. De dokter zei tegen mij dat het wel verstandig was om paracetamol te nemen zodat je de hoofdpijn zo snel mogelijk de kop indrukt en hierdoor er minder last van zal hebben. Heb nu ook idd minder vaak hoofdpijn dan in het begin. Heb net ff 2 buikfoto's geplaatst in mn album, is wel leuk om met elkaar te vergelijken! Kijk regelmatig ff in de albums van iedereen, vooral de echo's blijven bijzonder om te zien!
Hoi meiden, Ben vanmiddag even de stad in geweest en heb bij miss etam een positiebroek, een truitje en een buikband gekocht. Truitjes hingen er zat maar broeken vind ik echt heel moeilijk hoor, heel weinig keus en ze hadden ook geen rokjes. Ik wil niet nog 6 maanden lang een broek aan. Met de feestdagen is een rok of jurk ook wel eens leuk. Ik zal ook eens bij H&M gaan kijken, iemand daar al wezen kijken? Is het wat?
Bah ik moet ook nog kerstkaarten schrijven :x Ik vind de kerst heel erg leuk maar kerstkaarten mogen ze van mij wel afschaffen. GRRRRRRRRRR
Wat is het rustig hier zeg! Morgen ga ik naar Hamburg, kerstmarkt kijken dus ben er eventjes 2 dagen niet. Tot woensdag meiden en nog een prettig weekend.
Hee meiden, Mag ik me ook aanmelden voor de juni mama's? Ondanks dat ik me voornamelijk bezig houd met het beheer van het forum zal ik proberen zo vaak mogelijk met jullie mee te kletsen. Stiekem volg ik jullie al wel een tijdje hoor! Wij verwachten ons 2e kindje rond 14 juni. Aan alle juni mama's: Nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Groetjes, Lotte
@ lotte: welkom hier meid! En gefeliciteerd! @ agnes: had ondertussen een andere banner opgezocht omdat die andere het niet deed, vandaar..
Lotte welkom meid , en van harte gefeliciteerd. Zo vandaag de kerstkaarten geschreven en verstuurd en ik zal zo eens met de strijk beginnen als nick op bed ligt