hey meiden ik ben er ook weer ff alles goed hier @lotte gezellie nog een juni moeder en ook van harte met je zwangerschap geniet ervan! ik ga zo weer lkker lui op de bank
zou ook ff plaatje erbij plakken en fijne kerstdage nwense nmaar dat lukt weer nie weet nie echt hoe het werkt haha
nou ja zeg nu doet ie het wel tis wel een andere maar dat mag de pret niet drukken d88 ik zow haha deze is ook grappig
Hoi meiden, prettig weekend gehad? Het mijne was vrij pijnlijk. Mijn baarmoeder is waarschijnlijk naar boven aan het trekken met intense pijnscheuten als gevolg. Na het rechtstaan durf ik me soms bijna niet te bewegen uit angst voor een nieuwe scheut Heb dit wel effe gesheckt met mijn buurvrouw en blijkbaar is dat allemaal normaal. Ja, we zijn ook al 16 weken ver hé en die baarmoeder moet ooit eens op zijn plaats komen hé Pffffff, het gaat eigenlijk best snel. 16 weken, meer dan 1/3 zit er al op.
Dat is een stuk minder els dat je z'n pijn in je buik heb, hoop dat het snel wat minder wordt voor je
Bedankt Angelique. Maar het is echt maar met momenten hoor. Gewoon alles rustig aan doen hé en dat lukt best.
ik hoop ook voor je dat het snel over gaat of in ieder geval dat de pijn snel minder word hier gaat alles wel goed heel af en toe beroert gevoel maar goed we moeten er iets voor over hebben groetjes mo
ik ga zow ook maar naar bed.. zal morgen ook ff met mijn dochtertje naar de dokter ik geloof dat ze de waterpokken heefd ze zit eronder van boven tot onder nou fijne avond nog meiden en tot morgen ! groetjes mo
Lotte gefeliciteerd met je zwangerschap en gezellig dat je hier ook mee komt kletsen. Els dat lijkt me vrij pijnlijk dat je het oprekken van je baarmoeder zo erg voelt. Wij hebben een lekker rustig weekend gehad, mijn vriend heeft gisteren het plafond en de muren van de kinderkamer gesausd. Het verfwerk van de kamer zelf is nu klaar, ga deze week de kast en de commode schilderen. Mo ik zou morgen zeker ff met je dochtertje naar de dokter gaan! Moeten jullie er s'nachts ook uit om te plassen? Ik wel en smorgens moet ik ook heel erg nodig, dan is m'n onderbuik gewoon keihard en dan heb ik gewoon een gevoel van kramp in m'n onderbuik tijdens het plassen. Gistermorgen voelde ik op dit moment het kindje ook heel even, wel een apart gevoel net alsof er een veertje binnenin beweegt! Wat vinden jullie van m'n buikje? zie album.... Morgenmiddag om 14.00 uur naar de gynaecoloog voor controle, hoop dat ze wel een echo maakt!