wat is het hier stil vandaag! ben lekker hutspot aan het maken met gehaktballen kan niet wachten tot het klaar is hhmmmmm. ga na het eten lekker in bad met een boekje heb het heel de dag al koud ben niet warm te krijgen. iemand nog wat leuks gedaan vandaag?
Nick is tot nu toe iedere keer nog meegeweest voor een echo maar bij de 20 weken echo blijft hij thuis, dat duurt gewoon te lang
hallo dames ik ben zooow ontiegelijk moe al bijna de hele dag en warm eten pffff krijg er gwoon bijna niks in niks smaakt ook drinken ook niet vanmorgen glaasje melk gehad daarna alleen maar cola of ranja eet wel fruit enz enz en groente en snoepgoed normaal vind ik het lkker maar nu nee bah doe mij maar een stukje komkommer of kaas en ja de beroemde augurken hahaha jammie jammie nou dit wast ff voor vandaag ga zow lkker plat lkker slapen fijne nacht allemaal en tot morgen maar weer! groetjes mo
goeiemoggel! lkker geslapen? wij hebben ok pas pretecho in maart en vind het helemaal niet erg is het kindje ook al mooi gegroeit enz enz groetjes mo
heyyyyyyy meiden hoessie met jullie allemaal.. groeien de buikjes allemaal lekker? ben nu 17 wken maar me buik zit al behoorlijk in de weg hahahha ... erg grappig om te zien . .en druk dat het is .. kan er bijna nie van slapen .. zo goed voel ik ut al ... ik neem ook geen kids mee naar de 20 wken echo .. wij laten een dvd mee draaien laten die aan de kids zien .. net zo leuk kunnen we op ons gemak nog is kijken groetjes sandra... wens jullie allemaal fijne feestdagen en een toppie 2008 maar dat gaat lukken met zon kleintjuh in het vooruitzicht toch
Hallo, Ik laat ook maar even iets van me horen. Ik heb het behoorlijk druk op het werk i.v.m. jaarafsluiting, dat ik gewoon 's avonds geen puf meer heb om achter de computer te kruipen. Ik slaap heel veel. Ik ben ook nu sneller moe. Gelukkig heb ik bijna vakantie. Mijn andere collega's werken lekker door, maar ik heb voor het eerst vakantie. Heerlijk. Ik ben er echt aan toe. Nu weten jullie ook de reden waarom ik niet meer zo vaak on-line ben. Ik ben veelste moe. Misselijk is voor een groot gedeelte over, maar die vermoeidheid. Af en toe, zit ik gewoon te knikkebollen op het werk. Da's heel erg Ik morgen een nekplooimeting. Om 11:15 uur. Maar de uitslag duurt zo'n 8 tot 10 dagen. Ja, nu duurt het zeker langer... kerst en oud/nieuw zit er tussen. Verder heb ik hier geen nieuws meer. Alles gaat gewoon zijn gangetje en ik ben de 12 weken grens gepasseerd... Joepie.... Gr. Bianca
morge meiden, rare nacht hoor droomde over onze 3d echo en zag dat het een jongetje was pffff eerst droom ik over meisje dan over een jongen nu weet ik het niej meer haha we w88 gewoon 7 januari maar af als hij/zij niet eigenwijs is en ons wil plagen net als gisteren hihi wilde ff met angelsound luisteren had het hartje gevonden begon hij/zij veel lawaai te maken mochten niet luisteren haha lag helemaal dubbel moest net weer niezen en kreeg me daar toch een pijnscheut in me lies (alweer) ben beetje misseljk ikke lekker banaantje eten en laatste stukje wilde ik pakken valt ie op de grond pfff en me kat maar lache van binnen natuurlijk hihi
Sangerdjan wat lees ik nu? met 17 weken zit de buik al in de weg? Heb ik nog 2 weken te gaan Als ik nu op mijn zij lig in bed vind ik het ook al een hele buik worden hoor maar ik vind het geweldig, iedereen mag zien dat ik zwanger ben! Ik heb een afspraak gemaakt voor een 2, 3 en 4d dvd met ook foto's in Oosterwolde op 23 februari. Dit is ruim 6 weken na de screeningsecho. Kunnen we dan zeker een mooi verschil zien! Met de screeningsecho gaat de dochter van mijn vriend wel mee, ze is al 9 dus ze kan wel zo lang geduld hebben. Ze vind het geweldig dat ze mee mag en is helemaal trots dat ze een broertje of zusje krijgt! Op 23 februari gaan we mooi met z'n 2en want dan neemt ze alles op op dvd, dus ook wat er allemaal gezegd word, we dachten eerst we nemen onze beide moeders mee maar dat lijkt me toch niet zo'n goed idee, krijg je alleen maar een hoop gekwek kwek kwek van die dames op de dvd Ze kunnen de dvd later ook wel zien. Ik wil alleen niet dat ze weten wat het gaat worden, vooral m'n schoonmoeder moet dat niet weten want dan kunnen we het ook gelijk wel in de krant zetten.
Vanmorgen voor controle bij de VK geweest, alles was goed! Over 4 weken weer terug. Ik kan nog een gewone broek aan, die normaal te ruim is ....de rest pas ik gewoon echt niet meer!
Wat vervelend allemaal voor je! Heb je er wel eens aan gedacht om een angelsound aan te schaffen.. dan kun je thuis op ieder moment dat jij je onzeker voelt luisteren...
hoi dames, Mag vanmiddag ook weer naar de gyn, maar heb vanacht zo vervelend gedroomd! Ontdekte namelijk dat ik vergeten was de wc door te trekken en zag toen dat er allemaal bloed in lag... Was maar een droom natuurlijk, maar zag al wat op tegen deze keer ivm blaasontsteking enzo en zo'n droom maakt het niet beter! Zou het sowiezo vreselijk vinden als er iets mis is, maar maak me ook al zorgen om mijn vriend die zijn vader 2 maanden geleden verloren is. Dit zou voor hem ook zo'n enorme klap zijn! Stomme voorgevoelens ook! Is ook echt nergens op gebaseerd hoor. Maar schrik dan van het bericht van Prima bijvoorbeeld en dan slaat de twijfel toe...
@ Elke: wie zong ook alweer "Dromen zijn bedrog". Het zal straks wel allemaal OK zijn. Het is niet ongewoon dat je er niet gerust op bent, ik denk eerlijk gezegd dat er niemand is die 100% gerust is hoor. Veel suc6 straks.