Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    jeetje wat vervelend zeg zo koud zitten.
    hoop dat het gouw oplost.

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

hij doet het nu vooor even 30 mminuten ofzo en heb um maar op 30 graden gezet anders krijg ik het nooit warm en ben al nie lekker loop maar te hoesten en te snotteren.

Gisteren avond toen we in bed lagenkreeg ik ineens een lachstuip kon niet meer stoppen met lachen :) en me vriend maar zeggen stoppen nu de beeb vliegt alle kanten op nou toen hielt ik het echt niet meer deed gewoon pijn... ikke maar roepen onder het lachen door laat het stoppen :) maar lukte nie denk dat ik een kwartier onafgebroken heb gelachen toen was het eindelijk stil en lag bij te komen springt mijn kat op me nou daar ging ik weer hoor :) whahaha ik spoor echt niet.... arme babytje die zal nu wel geshaked zijn

3. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Hier ligt wel een beetje sneeuw :)

Zo ik ben er weer vandoor ff douche en naar de vk, pfffff vindt het wel spannend

4. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Fl3x vervelend zeg dat de kachel het niet doet , ik hoop dat xze snel komen

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

pfff me laptop is naar de filistijnen grrrr......

heb een rode lijn van boven naar beneden... :x

6. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Gaat vandaag niet zo lekker he meid.

Knuffel

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

nee idd kan beter in bed blijven haha ben benieuwd wat er nog meer stuk gaat dit jaar... :rolleyes: pfff me laptop valt net 5mnd buiten de gerantie dus hebben brief geschreven naar packard bell hopen dat ze wat voor ons willen doen :rolleyes:

8. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    in bed blijven liggen is ook lekker.
    wil de hele week wel in bed blijven liggen.

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Erannick hoe was het bij de verloskundige meid?
    Ik hoop goed, heb voor je geduimd!

Wat een @#$zooi flex dat je verwarming kapot is, dat is nu toch niet te doen met die kou, en je liep al te snotteren. Kun je niet zolang een straalkacheltje of zo in huis zetten, dat geeft toch een beetje warmte. Hopelijk zit je er weer gauw warmpjes bij meis. Heb je wel warm water?

Voel jij je al wat beter Meryem?
    Ik voel me op het moment heel goed, soms heb ik niet eens het gevoel dat ik zwanger ben, op mijn groeiende buik na, ben nu in totaal 4,5 kg aangekomen, en heb soms een beetje een zeurend gevoel in mn buik en ik vreet als een varken haha
    In het begin kreeg ik geen hap door mn keel en nu heb ik telkens honger.

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Waar is iedereen? Zijn jullie allemaal werken?

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik ben er wel hoor :) Voel me ook alweer wat beter gelukkig..
    Ik heb de laatste week ook last van enorme vreetkicken, kan wel bezig blijven!
    Ga zo even naar de vissenwinkel om wat nieuwe visjes voor het aquarium te kopen.. ;)

12. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Fl3x het zit je echt niet mee he meid

Bij de vk was alles goed, het hartje gehoord en klopte erg mooi, ze heeft ff me baarmoeder gevoelt en die zat erg mooi hoog voor de 14 weken al halverwege me navel terwijl ze hem 3 weken geleden nog niet kon vinden bovenme schaambeen.

Volgende week vrijdag moet ik weer terug voor het hartje te luisteren, omdat ook met het bloedverlies tot 16 weken de kans op een miskraam wat hoger is, maar zij verwacht niet dat dat gaat gebeuren want alles zag er perfect uit, dus ben nu wel gerustgesteld en me bloedeverlies, wordt ook weer wat minder

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wat goed erannick! Ben echt heel erg blij voor je. Hoop dat het bloedverlies nu eindelijk tot zijn einde komt en je een rustige zwangerschap tegemoet kan gaan.

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Fijn dat alles goed is meid, wij gaan je wel naar de 16 weken slepen hoor, alles gaat gewoon goed! :D Daar gaan we met zn allen voor duimen.

15. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ik ben er zelf ook weer wat geruster op nu , we gaan straks ff lekker winkelen en ga ook eindelijk eens wat voor de beeb kopen

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

zow effe weze shoppe heb een nieuwe zwbroek en voedingsbhs gekocht :D ik kan weer even vooruit!

17. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    erannick ben echt ontzettend blij dat alles goed was. op naar de 16wk en hoop dan dat je een beetje kunt genieten,

18. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Leuk flex nieuwe kleren wij gaan zo ook shoppen zoontje zit bij opa en oma want ik vindt het veels te koud om met hem te gaan winkelen vanmiddag ben ik al heerlijk met hem wezen wandelen

En owh wat vondt hij het leuk
    :) [​IMG]

19. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Fijn dat alles goed was ondanks dat bloedverlies.

Yesss, vakantie :)

20. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

wat lief die foto...
    en idd we slepen je erdoor heen komt helemaal goed
    fijn weekend !

Deel Deze Pagina