Ik ga ook naar de 9 mnd beurs toe, samen met de vriendin van het broertje van mijn vriend, dus lekker meiden onder elkaar heel gezellig! wij gaan de 15de.
Hallo allemaal! Leuke dagen gehad? @claudia0404: Gefeliciteerd! @elke1976: Hoe gaat het nu met je? Heb je nog steeds veel last van je blaasontsteking? @spirit70: Leuke kinderwagen! Wij hebben nog niet naar kinderwagens gekeken. Mijn man was vandaag, uit eigen initiatief, op Marktplaats op zoek gegaan naar meubeltjes voor de babykamer. Dat vond ik wel lief. @Afina80: Ik ben volgens mij weinig tot niets aangekomen, maar ik heb wel grotere borsten gekregen (mijn bh's passen niet meer) en ik heb een dikkere buik. @bulldog: Ja, ik vind de tijd ook vliegen... @ilona21 & sunflower: Vervelend, die rugpijn. Sterkte! @Blondie: Leuk dat je je kindje hebt gevoeld. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! @Lotte: Mijn zus staat bij de Moeders Voor Moeders stand, dus het lijkt me wel leuk om een kijkje te nemen op de beurs. Ik zag dat een aantal meiden een fotootje van zichzelf op hun site/album hebben gezet. Omdat ik het zelf leuk vind om te weten met wie ik nu eigenlijk steeds digitaal zit te kletsen, heb ik mijn eigen fotootje ook maar in mijn album gezet en hoop dat de rest snel zal volgen!
Goedennacht meiden, Hier een hele gezelige dag avond gehad. Nu ga ik lekker slapen en ik ben al vanaf vanmiddag 12 uur bloedvrij dus op zich al een feesie hoop heel erg dat het weg blijft nu. Ik ga nulekker slapen en spreek ullie van de week wel weer. Zal gelijk ff deze week buikfoto maken. Weltrusten en ik hoop dat jullie allemaal een superkerst hebben gehad, bij ons kwam het besef dat deze kerst voor het laatst met ons 3tjes is geweest en we volgend jaar met ons 4en zijn
hallloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Ik leef nog! Nou ja wat er nog levend is Onze laptop is totaly kaduk dus ook wel geen internet voor mij Zit nu ff snel achter een andere computer om eindelijk eens een berichie te posten! Ben ZO lang niet meer geweest Ben ook heel lang ziek geweest minstens 7 kilo lichter nu En ik hoop dat het snel beter gaat worden zodat ik meer puf heb om weer gezellig met jullie mee te gaan kletsen! Ik heb mijn 12 weken echo al een tijdje terug gehad En gelukkig alles goed hij had de hik zag er leuk uit Volgens de echo ben ik 6 dagen mindaer ver..maar omdat het niet precies 1 week is mogen ze dit dus niet aanpassen dus houden we gewoon 16-06 aan! Nou meiden ik kom gauw weer kletsen ik hoop dat we snel weer een laptop hebben! grrr Want ik ben benieuwd hoe het allemaal met jullie is! Het gaat nu ineens snel he? Nou tot klets en een dikke knuffel en tot volgend jaars zoen! Sannetje!
Hey bwtje wat vervelend dat je pc kapot is zeg :x Maar gauw een andere aanschaffen meid! Ik heb ook soms last van lage rugpijn, heb ik normaal geen last van dus zal wel door de zwangerschap komen. Bij het elisabethziekenhuis in Tilburg kun je een zwangerschapsmassage nemen, dus ik denk dat ik dat over een paar weekjes eens ga uitproberen. Ook wij gaan naar de 9 mnd beurs, lijkt me heel leuk daar. Dan weten we ook inmiddels wat het gaat worden, dus kunnen we lekker gaan shoppen Heb voor kerst al een aantal dingen gehad voor de beeb. Een boxmobiel, bijtring, rompertjes en een doekje waar de beeb op kan sabbelen met een olifantengezichtje erop. Echt zooooo schattig!
Hey Bwt-je, sterkte meid, 7 kilo lichter is niet niks! Die kleine snoept alles van jou weg, hou je taai he. MO: ben je verkouden van verkouden of heb jij ook al weken opgezette slijmvliezen...? Ik loop nl. al weeeeeken enorm te niezen en te snotteren. Schijnt erbij te horen In ieder geval beterschap! Iedereen die nog misselijk is: sterkte, moet binnenkort vast over gaan! En rugpijn is ook mega lastig. Ik begin het nu ook te krijgen bij mn stuitje en in mijn billen. Het 'rek- & trekfestijn' is volop bezig, en ineens ziet iedereen ook dat ik zwanger ben, hahaha. Het gaat ineens hard! Hoe zit dat met groeistuipen, die heb je toch bij een x-aantal weken steeds? (even googelen) Volgens mij zit ik er middenin! Vooral mn liezen en zijkanten buik zijn flink bezig. verder iedereen: geniet van je vrije dagen, of sterkte met werken
hey meiden, ben net terug van werken om 12 uur weer werken... ben vet misselijk vandaag met kerst was ik ook al nie lekker beetje grieperig denk ik en het wil nie doorzeten ben verkouden aan het worden en daardoor vet kortademig vanmorge spierpijn in me buiken heb ook een groeistuip gehad...
hele erge bandenpijn echt 3 dagen lang onafgebroken en floep toen was die buik er en het is een flinke
Whahaha, inderdaad! Ik kan het niet anders beschrijven. flinke bandenpijn (voelt ook een beetje als spierpijn), mijn BM is echt flink omhoog gekomen nu, en inderdaad ineens 'floep', daar ist-ie! Ik voel soms ook van die rare dingen in mn buik, alsof ie ff een flikflakje er tegenaan gooit ofzo haha, maar ik kan me niet voorstellen dat ik m nu al kan voelen... nog even wachten vrees ik.
ik heb nooit last van bandenpijn heb van mijn andere 2 kids ook wel groeistuipen gehad maar verneem er nooit wat van en zal het nu ook wel hebben want ik heb nu ook echt wel een buikkie zal binnuhkort ff foto maken en er op zetten
BTW. ik was naar een client toe stuurt ze menaar huis Ze had bij de omring afgebeld maar de omring heeft niks aan me doorgegeven :x
dat is lekker dan.. :x Hier gaat alles goed, heb de afgelopen dagen ook best wat trekkend gevoel en wat steken. Vooral snachts vind ik het ook niet zo fijn om op mijn rug te liggen want vind dat buikje dan gewoon niet lekker aanvoelen.. Als ik op mijn zij lig leg ik er meestal een klein kussentje onder.. Slapen jullie wel goed?
Hoe voelde je dat dan? Ik kan het niet echt beschrijven, maar wat ik al zei, het leek een klein flikflakje/kriebeltje. ik heb niets met vlindertjes enzo
het voelde beetje als een plopje alsof er een luchtbelletje ontsnapte tis moeilijk te beschrijven eigenlijk want het is heel zachtjes... ik denk echt dat het je beebje was hihi mijne schopte vorige week keihard haha 1 keer maar nooit weer mijn buik deed gewoon beetje pijn op die plek hihi