hihi jah nu ik in mijn eigen bedje lig wel toen het luchtbed lek was niet en dag erna een nieuw luchtbed maar die stonk nog naar nieuw dus kreeg gewoon een zere keel en dag daarna sliep ik in mijn broers bed aaaaawwww wat heerlijk sliep ik toen maarja moest vroeg op want moest me broertje op schiphol dumpen hihi maar slaap wel redelijk ik kan ook niet op de rug liggen doet gewoon pijn en dan wordt ik misselijk lig altijd op me zij en me buik leunt op het matras
Hallo meiden. Ik weet dat ik de laatste tijd niet echt actief ben geweest op het forum, maar kom toch maar weer even langs om te zeggen dat alles goed emt me gaat. Ben nu ruim 15 weken, en heb, zoals sommigen van jullie wel, nog geen last van bandenpijn en/of groeispurten. Buikje begint wel een beetje te komen nu, mensen beginnen het ook al te zienal ik een strak shirtje aan heb, maar het is allemaal nog niet enorm. Verder voel ik me helemaal goed, al ben ik nog wel vaak moe en lui, haha.. 7 januari weer naar de vk, en 14 januari lekker een weekje op vakantie. Echt 2 dingen waar ik naar uitkijk... Ik heb trouwens vorige week de Angelsound besteld, en had gehoopt hem voor de kerst binnen te hebben, zeker ook omdat ik een spoedbetaling had gedaan. Had wel al afgelopen vrijdag een mail gekregen dat ie verzonden was maar tot nu nog toe niks binnen. Ben echt heel benieuwd en hoop hem echt deze week te hebben....
Ja idd, als je iets hebt besteld wil je dat het liefste zo snel mogelijk binnen is! Is leuk hoor zo'n angelsound. Is wel af en toe moeilijk om de beeb te vinden. Even een ego-bericht. Ik heb maandag een vriendin buiten gezet. We hadden al en beetje ruzie, maar dat was al uitgesproken, komt ze opeens maandag aan de deur om het er weer over te hebben! Dus ik zeg dat ik daar niet op zat te w88 omdat het voor mij al over was! Toen was ze beledigd omdat ik niet naar haar verwijten wou luisteren. Dus ik zeg hou nou op want ik ben zwanger en kan daardoor iets heftiger reageren, maar ze ging gewoon door en begon een beetje te gillen. Ik begon helemaal te trillen en heb toen keihard geroepen dat ze eruit moest! Nou toen schold ze me uit voor @#$wijf en gooide keihard de deur dicht! Ik was zo kwaad! Bah wat een rotmens zeg! Ze was ook al niet zo blij dat ik zwanger was! Zo dit was even mijn egobericht.
@ flexgirl: ow, je slaapt dus eigenlijk zo een beetje hetzelfde als ik.. @ coco: hoop dat je angelsound snel binnen is! zou wel heel erg leuk zijn om lekker naar het beebje te kunnen luisteren wanneer jij dat wilt. @minnie: jeetje wat sh*t zeg, waren jullie al lang vriendinnen? Was ze niet een beetje jaloers misschien ofzo, omdat ze ook al niet leuk reageerde toen je vertelde dat je zwanger was? Als ik jou was zou ik proberen haar een beetje uit je hoofd te zetten, al die stress is echt niet goed voor je!
pfff was in slaap gevallen net hihi was zo moe! maare leuke vriendin heb je zeg pffff.... ben blij dat ik ze nie heb hihi krijg je ook geen ruzies
Goedenavond meiden, Vandaag hebben we een nieuwe kinderwagen gekocht Een x Adventure een knalgroene ben er zo blij mee deze krijgen we van mijn oma. tot op heden nog geen bloed gezien zou het nu wegblijven ik hoop het zo Morgenavond naar de vk voor het hartje te luisteren en dan gaan we hard op weg naar de 16 weken
hey meis ben blij dat het bloedden is gestopt en nu moet het nog zo blijven *zucht* meiden ik maakme beetje zorgen mijn kat likt al een paar weken hevig zijn vacht... en heeft over zijn rug allemaal korstjes maar nu zie ik dat hij bij zijn staart kaal wordt ben zo bang dat ie ziek is of een schimmel heeft als dat zo is is mijn beebje dan in gevaar? heb net wel gelezen dat een kat die dit heeft een allergie voor vlooienbeeten heeft hoop maar dat dat het dan is heb me vriend gevraagt morge effe te bellen naar de dierenarts kijken wat die zegt....wil mijn lieverd niet kwijt
hey meiden hoe is het met jullie allemaal allemaal fijn edagen gehad en begint t goed te groeien bij jullie. zit er af en toe nog steeds mee da tik niet met jullie mee kon maar mijn vriend is wel lief voor mij en we moeten ook door. zijn nu met ovulatietesten bezig dus hoop dat ik in januari weer mee kan praten maar allemaal fijn uiteinde en voor het laatste zonder kindje haha doei doei
@ flex: alles zal wel OK zijn met je poes. het zijn heel taaie dieren hoor. De mijne heeft een auto ongeval gehad en werd daarna geopereerd (heupkop eruit) en 's avonds huppelde ze alweer rond. Tegen allergieën bestaan er heel goede middeltjes, ook isobetadine op de wondjes kan al helpen. Wel grappig hoor, dan is je kat net een rood gevlekte koe . Veel succes bij de dierenarts. @ Joel: veel suc6 met de ovutesten. Hopelijk wordt je ook in 2008 mama. Dat van die buik herken ik ook. Had een 2-tal weken terug echt heel hevige bandenpijn en de week daarop is mijn buik super neig gegroeid. Ondertussen zijn we begonnen aan de kinderkamer. de plafond is al geschuurd en van een deel van de muren zijn de gaatjes gevuld. Wel vermoeiend hoor, hou het niet langer dan een uurtje na elkaar vol.
1 juni 2008 Els2806 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis 1 juni 2008 Josie - ? jaar - ?e kindje 1 juni 2008 Dannie81 - ? jaar - ?e kindje 2 juni 2008 Sandra - 29 jaar - Tilburg-3e kindje - bij voorkeur thuis 2 juni 2008 Karin29 - 30 jaar - Noord Brabant - 2e kindje - ziekenhuis 2 juni 2008 Daantje84 - ? jaar - ?e kindje 2 juni 2008 loesje77 - ? jaar - 2e kindje 2 juni 2008 follieke - ? jaar - ?e kindje 2 juni 2008 Marlie81 - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis 3 juni 2008 Ienieminie - 30 jaar - 1e kindje - bij voorkeur thuis 4 juni 2008 Mishaa - ? jaar - ?e kindje 4 juni 2008 marsja - ? jaar - ?e kindje 5 juni 2008 Poohbear - 30 jaar - 1e kindje 5 juni 2008 claire - ? jaar - ?e kindje 6 juni 2008 Bulldog - 22 jaar - Noord Brabant - 1e kindje - ziekenhuis 7 juni 2008 Maevie - ? jaar - ?e kindje 7 juni 2008 Meryem - 22 jaar - Dordrecht - 1e kindje - ziekenhuis 8 juni 2008 Essiegirly - 28 jaar - Dordrecht- 1e kindje - ziekenhuis 8 juni 2008 spirit70 - 37 jaar - Friesland - 1e kindje - ziekenhuis ( Verrassing ) 8 juni 2008 Zonneschijn - 32 jaar - 1e kindje 8 juni 2008 Mo1978 - 29 jaar - 3e kindje - bij voorkeur thuis 8 juni 2008 Djam - 32 jaar - 2e kindje 8 juni 2008 sunflower - 29 jaar - 1e kindje - thuis 9 juni 2008 Ilona21 - 23 jaar - Hoogland - 1e kindje - ziekenhuis 9 juni 2008 driekeerdan - ? jaar - ?e kindje 9 juni 2008 ukkepukje - 31 jaar - ?e kindje 9 juni 2008 Eevitaa - 26 jaar - ?e kindje 11 juni 2008 Blondie - 30 jaar - 1e kindje - nog geen voorkeur 11 juni 2008 Robin78 - 28 jaar - 1e kindje - nog geen voorkeur 11 juni 2008 Fl3xgirl - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis 11 juni 2008 minnie1979 - 28 jaar - Noord Brabant - 1e kindje 12 juni 2008 Schaapje82 - 25 jaar - Noord Brabant - 1e kindje - ziekenhuis 12 juni 2008 Cellie - 31 jaar - 5e kindje - bij voorkeur thuis 13 juni 2008 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis 13 juni 2008 Krokus - 25 jaar - 2e kindje 13 juni 2008 Rika - 31 jaar - 2e kindje 13 juni 2008 Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis 13 juni 2008 tinus1979 - 28 jaar - Noord Holland - 1e kindje - Thuis 14 juni 2008 Lia - ? jaar - ?e kindje 14 juni 2008 Lotte - 28 jaar - 2e kindje - ziekenhuis 14 juni 2008 dafke - ? jaar - 3e kindje 15 juni 2008 Mariek - ? jaar - ?e kindje 15 juni 2008 Mc lover - 32 jaar - 1e kindje Tweeling! - ziekenhuis 16 juni 2008 sjoon - 25 jaar - 1e kindje 16 juni 2008 bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis 16 juni 2008 san28 - ? jaar - 2e kindje - thuis 18 juni 2008 jenp - ? jaar - ?e kindje 18 juni 2008 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis 19 juni 2008 rupsje - ? jaar - ?e kindje 19 juni 2008 hanna77 - ? jaar - ?e kindje tweeling!!! 20 juni 2008 erannick - 30 jaar - 2e kindje - Thuis 21 juni 2008 shartje - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis 21 juni 2008 Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje 21 juni 2008 afina80 - 27 jaar - Groningen - 1e kindje 23 juni 2008 steffel - ? jaar - ?e kindje 23 juni 2008 bruidje77 - 30 jaar - 1e kindje - ziekenhuis 23 juni 2008 Moaatje - ? jaar - 1e kindje 24 juni 2008 elke1976 - 30 jaar - Friesland - 1e kindje 25 juni 2008 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis 26 juni 2008 Femmes - Thuis 27 juni 2008 noes - ? jaar - ?e kindje 29 juni 2008 Bianca75 - 32 jaar - 1e kindje - Valkenswaard - Ziekenhuis 30 juni 2008 Marin - 30 jaar - 1e kindje Buddylijst : Mo1978 <----> Fl3xgirl Daantje82 <--->Ilona21 Spirit70 <---> Schaapje82 Sjoon <---> erannick Meryem85 <---> Bianca75 claire <---> Melanie P Vlademira <---> minnie1979 Verwacht in Juni 2008 : Jongens : Meisjes : Onbekend : 62 Verrassing : 1 Tweeling : 2 Vermoedens Geslacht: agnes78: jongen claire: meisje Daantje82: jongen fl3xgirl: meisje ilona21: jongen Melanie P: meisje mo1978: jongen vlademira: meisje Schaapje82: jongen Blondie : meisje meryem85 : jongen Bruidje77 : meisje Tinus1979 : jongen Afina80 : meisje Ilona21 : jongen Femmes : jongen minnie1979 : jongen Bianca75 : jongen Op dit moment zijn er 63 Juni mama's FF lijst naar voren halen
pff heb hoofdpijn en ben nie lekker krijg echt een griepje volgns mij maar het wil maar niet doorzetten zit al 2 a 3 weken zo
hey meiden hoe ist nou? hier ist braad verkouden verkouden en nog eens..... pfff vriendinnen wat moet je ermee ik ben blij dat ik ze niet heb ,ik heb alleen kennissen verder iedereen die zich beroert voelt beterschap ik ga zo me bedje in heb het wel weer bekeken hieroo benee bedoel ik zo nog maar ff tv kijke op bedje ow ja ik slaap op mijn zij kan niet op mijn rug liggen leg soms ook wel half op mijn buik en soms schrik ik wakkeren dan ga ik weer op mijn zij liggen nou dit wast weer ff groetjes een snotterende en niezende moniquehahah
hey was ik weer ff hebben jullie ook zo'n jeuk op jullie buik? ik wel dat gaat de hele dag wat doordat gekriebel volgens de bakerpraatjes krijg je dan een kindje met veel haar geloof ik hahaha
Hey. Ik begin nu al zachtjes aan een beetje een buikje te krijgen, maar ik weeg nu minder als dat ik in jaren gewogen heb! ben maar 2 weken ( vrij in het begin) misselijk geweest, en niet hoeven spugen en zo. normaal zit ik op 73.3 kilo, sinds ik zwanger ben is het 72.3 en vanmorgen was het 70.8. hmmmm?!? vaag. ik weeg me overigens altijd in de ochtend..
Hey Flex, onze kat heeft dat ook gehad, we zijn toen bij de dierenarts geweest en het blijkt idd een soort van allergie te zijn. Hij heeft een spuit gekregen en sindsdien nergens meer last van. Het begint nu weer een beetje dus ik wil binnenkort een afspraak maken voor een nieuwe spuit. Dus geen zorgen maken, het ziet er erger uit dan het is. als het geen allergie si zou het nog steeds stress kunnen zijn volgens de arts. Maak gewoon een afspraak en je zult zien dat het meevalt. Groeten Melanie
Hey Flex succes met je kat meid, het komt vast goed. Het zijn inderdaad taaie beestjes! Erranick: duim voor je mee dat het bloeden weg blijft, dan kun je veel beter genieten! Over dat slapen: Ik slaap ook nog steeds slecht. Val heel snel in slaap maar wordt dan midden in de nacht wakker. Moet dan piesen en kan niet meer slapen. Ik kan niet meer op mn buik slapen, doet zeer aan mn boobs. Moet ff ene extra kussen van zolder halen, kan mijn buikkie daar op hangen. Ga dat es ff proberen inderdaad! Wat goed dat jullie al met de babykamer bezig zijn! Wij echt nog niet.... gaan begin februari bestellen, en voor de rest is alles net nieuw geschilderd en al nieuwe vloerbedekking omdat we er net wonen. Alleen nieuwe gordijnen bestellen en inrichten maar... Wil dat wel in feb/mrt doen, anders kan ik niet meer uit de weg. En daar heb ik zin in!
hey meiden, moet zo weer weg om te werken maar me vriend heeft net de arts gebelt voor de kat en moet vanaaf ff komen om spuit te halen maarja me vriend moet werken dus moet met me kat op scooter hahah zal die leuk vinden mijn buik is echt mega oud vrouwtje vroeg al ben je zwanger haha