goedemorge meiden, lekker geslapen ikke wel maar ben met mega pijn in me rug opgestaan dit is echt niet normaal lijk wel een stijve plank haha tis hier koud want verwarming doet het nog steeds niet alvanaf voor de feestdagen
jaa lkker geslapen alleen kon nog wel een paar uurtjes slapen haha maar ja dochter was om kwart over 8 wakker en dan moeten we eraf he maar goed kwart over 8 is ook een mooie tijd om op te staan zal zo ff aan de schoonmaak zo das lkker mind dat je kachel het nie doet zeg ik moet er nie an denken ik heb het sa'vonds zo koud brrr zit ik hier met een dikke vest an en de kachel op 21 en dan nog heb ik het koud brrrr
hey dames goeiemorgen! ik heb ff een vraagje schapekaas mag je dat gwoon eten? nou ja kan het ook ff googlen natuurlijk
hey hey nou ik heb ook weer wat zou van alles doen maar heb net gedoucht en kan nergens aan toe komen ben opeens zo moe heb eerst een half uur op de bank gezeten daarna ff mijn haar en zo gedaan voelde me na het douchen wat trillerig heb daarna ook wat gegeten nu gaat het wel weer wat dus ga zo denk ik maar ff wat doen boven en benee
ik voel em idd ook altijd trillerig na het douchen heel raar en moe ben ik ook zeer snel zal er wel bij horen kan me nu bijna niet bewegen door die rugpijn
rugpijn is ook vervelend zeg hoop dat het snel over is voor jou ik voel me nog steeds nie goed wel iets btr dan net maar ja ik doe maar ff rustig aan zie er nu als een berg tegen op op wat te doen hier en er moet hoog nodig wat gedaan worden hier nou ja messch van middag wel ff ga nu maar ff broodje smeren
fl3xgirl als je verwarming het niet doet moet je gewoon een monteur bellen, je kan er hier wel over klagen maar wij kunnen het euvel niet verhelpen.
Misschien een ander bedrijf bellen en vragen of zij het op voorraad hebben? In deze maanden zonder verwarming zitten is toch niet te doen? Heb je wel warm water?
ik vind het ook niet normaal hoor dat ze de mensen gwoon in de kou laten zitten ze moeten gewoon zorgen dat het onderdeel er zo snel moglijk komt vind ik!
hey spirit zie dat je uit friesland komt welk plaatsje woon je als ik mag vragen messch heb ik het oo kal eens gevraagt maar goed ik woon in sneek
hey mijn cola tik is ook weg haha drink de laatste dagen nie zoveel cola meer ben benieuwd wat het nu weer gaat worden
nou ik ga maar ff aan de schoonmaak doe vandaag alleen beneden maar en dan morgen boven maar ff ff radio er bij aan heerlijk muziekje erbij
ja heb wel warm water gelukkig want die werkt op een boiler en af en toe als je de kachel reset doet ie het weer heel ffies maarja om nou om half uur naar zolder te rennen hihi lig lekke ronder een deken... ik ga zo weg naar me ouders eersg ff amstedqm in mijn broertje land om half 7 op schiphol die pikken we dan ff op en dan naar meppel als ik jullie niet meer spreek (denk het wel) fijne jaarwisseling
Mo ik woon in de buurt van leeuwarden. Ik drink nu zo af en toe ook weleens cola, dronk het eerder nooit! Vind het nu heerlijk!
Fijne jaarwisseling alvast, Flex. En mijn cola-tik is ook een beetje voorbij, zit nu vooral aan de fanta pomelo
hahaha dus ook en cola tik gehad ik heb nu weer iets met 7 up en wherters echte van die lkkere botersnoepjes met caramel smaak ofzo heeerlijk