goedemorge meiden, hier ff een ego berichtje..... gisteren naar prenatal en mediamarkt geweest in de arenaboulevard zou leuk geweest kunnen zijn maar mijn rugpijn was niet te harden... hebben niks gekocht doen we pas in januari ofzo half 5 waren we op schiphol om me broertje op te halen die pas half 7 zou landen haha maarja we hebben ff lekker geshopt en wat gedroken en gegeten nou was kwart over 6 en gingen kijken welke arrivel hal hij kwam en wat denken jullie?! een uur vertraging ik had het niet meer verging van de pijn tranen sprongen in de ogen bij elke stap die ik nog zette maar eindelijk was het zover hij was er en gingen lekker in de auto zitten nou heb een autostoel nog nooit zo gewardeerd hihi gisterenavond een massage van me mannetje heerlijk pijnlijk hihi vanmorge kwam ik me bed niet uit trap kan ik niet af en trap op gaat wel iets beter... pffff nu zit ik op de bank en kan geen kant op maarja zit in de familie me moeder had dat ook al.... Sorry voor het ego berichtje..... En hoe gaat het met jullie? hopelijk wel beter heb kindje al tijdje nie meer gevoelt gisteren heel ffies hihi komt nog wel denk ik hihi zo lekker olliebollen ete
he wat vervelend zeg voor jou! jaaa lkker oliebollen ga zow ff de stad in zal ff wat vuurwerk halen en kaartjes bestellen voor ernst bobbie en de rest die komen hier 16 jan leuk voor de kids
Voor als ik vandaag niet meer hier op he forum geraak: Alvast een hele goede jaarwisseling, veel plezier allemaal ! Groeten Melanie
mogge dames, @ Krokus: lekker zo'n overstroomt toilet, zou er ook spontaan van gaan braken. (maar ja waar moet dat dan als het toilet overstroomt is ) @ flex: hoop dat het snel beter gaat met je ruggetje, beetje rustig aan doen dan maar he? Ik moet ook regelmatig me bed uit om een plasje te doen, en kan dan ook de slaap niet vatten. Vannochtend om half 5 ook weer, ben maar een boekje gaan lezen en later vanzelf weer in slaap gevallen. Heb ook vreselijk gedroomd over een oorlog waarbij me huis helemaal in stukken was geknald (vast door het vuurwerk) en dode babies .. was helemaal van slag toen ik wakker werd. Las trouwens zo net op die ophaalcoupon van de Etos dat hij TOT 31 December is. Ga het gewoon toch proberen vandaag want vind het wel vaag dat je het de laatste dag van de maand niet meer op kan halen.. Ga ook nog even een beetje in de uitverkoop kijken en shoppen en een zakje oliebollen halen natuurlijk Melanie: jij ook alvast een gelukkig 2008!
Ik drink echt geen druppel nu ik zwanger ben, dus ook vanavond niet! en eigelijk mis ik het niet eens, ik was nooit zo'n drinker, alleen af en toe een wijntje bij het eten en zomers een roseetje. De laatste tijd heb ik het gevoel dat mijn hart veel sneller klopt, ben ook sneller buiten adem, en een beetje licht in mn hoofd, hebben jullie dat ook? Moet 2 jan naar de vk, dus maar even vragen!
dat kortademen heb ik ook heb net ff gestofzogen nou moet een uur bijkomen en licht in het hoofd heb ik ook hoort er allemaal bij pfff zou boven doen vandaag nou heb alleen stofzuigen gedaan kan nergens aan toe komen de laatste dagen ben ook veel te moe bah bah
Meiden ik wil jullie allemaal een heel gezond en gelukkig nieuwjaar toewensen Proost meiden op ons jaar dat we moeder worden ( of weer worden ) Heel veel plezier vanavond en laat de beebs niet te hard schrikken van het vuurwerk hoor. haha Tot volgend jaar Liefs Minnie
Goe4demiddag meiden, Ik wil jullie allemaal een hele prettige jaarwisseling wensen en een gelukkig en gezond 2008. Tot volgend jaar
ik wil ook iedereen hier een fantastische jaarwisseling toewensen en een 2008 met mooie, gezonde baby's! Geniet van die laatste feestdagen...
damezzz bij deze wens ook ik iedereen een fantastisch goede jaarwisseling en een gezond en voorspoedig 2008 toe en natuurlijk met heel veel lieve kleine wondertjes erbij groetjes monique
Ik wens ook iedereen een heel mooi 2008 toe, met voor straks een gezonde baby! Heb zojuist de zwangerdoos gehaald bij de Etos. Bij mij zat er zo'n zwitsaldoekjes bewaardoos in, een pak zwitsaldoekjes, een speen, een flesje zeepvrije wasgel van etos, 2 newborn luiers en dan een hoop tijdschriften..
Hey meiden, ben super gelukkig. Heb net mijn 20 weken test gehad en alles is OK. De hersentjes hebben 2 van elkaar gescheiden delen, het maagje zit mooi vol vloeistof, 10 vingertjes en 10 teentjes, mooi gevormd hoofdje en al een duidelijk gezichtje te zien. De echo was uitwendig en duurde ongeveer 15 min. Ons kindje zat mooi in de foetus houding en wuifde en schopte flink. Het is nu van kop tot voet ca 20 cm en weegt ca. 200 gr. Exact kon ze de lengte niet geven want het kan al niet meer op 1 echo. Aan iedereen prettige feesten gewenst en een gezonde baby in 2008.
@ Els: weet je nu ook al wat het wordt ? Heb net nog in bed gelegen, ben doodmoe vandaag... Ik ben blij als ik vannacht weer naar bed kan gaan
Wat fijn zeg Els, dat alles goed was zo net voor de jaarwisseling! Mooi begin voor 2008! (kan ook niet meer wachten! nog 3 weekjes volhouden)