Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    bij mij was oud en nieuw ook niks aan.
    er waren toch een partij knallen bij ons.
    soms schrok ik zo dat ik dacht dat mijn ramen eruit zouden knallen.

nog een paar weekjes en we zitten al op de helft.
    kan niet wachten tot het zover is

2. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi Allemaal!
    Iedereen een hartstikke goed 2008 toegewenst! Het zal voor allemaal een heel bijzonder jaar worden!

We zijn gisteravond teruggekomen van 2 weken Thailand. Heerlijk was het, mix van strand en cultuur. En lekker warm weer! Nu weer even wennen aan de kou...

Hoe is het hier met iedereen? Hoop dat jullie een goeie kerst en oud/nieuw hebben gehad. En dat alles voorspoedig verloopt met zwanger zijn. Zal eens even kijken of ik een beetje bij kan lezen.

Tot later!

3. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Heb vandaag voor het eerst het hartje gehoord!

Ik ben helemaal blij!
    Wat een heerlijk geluid!

Vanmorgen ben ik dus voor't eerst naar de vk geweest..
    RR 120/70 en glucose 6.0
    Baarmoeder zat al vlak onder mijn navel en hartje was meteen duidelijk te horen!

Ga zo een afspraak maken voor de 20 weken echo...
    Wat een heerlijke dag!

Zonneschijn leuk dat je er weer bent en wat fijn dat je zo genoten hebt!

Liefs, Paula

4. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Claudia welkom op dit forum en veel kletsplezier met ons toegewenst!

Bulldog ik voel ook nog niet zoveel, zo af en toe denk ik dat zou de baby weleens kunnen zijn maar durf het niet met zekerheid te zeggen.

Zonneschijn fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad nu weer wennen aan de kou bij ons brrrrr....

Blondie leuk hè om het hartje te horen, is wel bijzonder om dit voor het eerst mee te maken.

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

pfew zow alles is aan kant heerlijk....

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    goedemiddag ladies,

Welkom nieuwe zwangere, zonneschijn welkom terug in NL, blondie mooi dat alles goed was bij de vk!

Ik voelde trouwens vorige week voor het eerst het kindje. Nu voel ik de baby iedere dag wel een paar keer. Vooral in de avond als ik nog even achter de computer zit of tv aan het kijken ben voel ik best wel wat plopjes. :)

7. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik voel hem savonds ook vaak.
    vooral als ik even op mijn rug op de bank ga liggen.

8. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Morgen gaan we lekker shoppen voor de babykamer, behangetje halen en verf en een leuke lamp. :)
    ik heb er zo zin in,

Beeb voel ik heel af en toe al, Maar mijn placenta lag er heel gunstig voor :)

9. Welke kleuren ga je gebruiken voor de babykamer ? Ik ben nog aan het twijfelen, maar ik heb nog even want ik ga daar pas in februari of in maart mee beginnen :)

10. Ben vandaag nog even gaan shoppen in de stad bij Miss Etam. De buit: 2 broeken, 1 tshirt en een vestje. Niet veel bijzonders, maar ik moet toch wat aan he;)
    Ik vind het echt jammer dat er niet veel moderne positiekleding te koop is. En alleen maar grote maten zoals maat 44 of 48. Ik ben eigenlijk niet van plan om daar in te gaan passen ;)
    Heeft er iemand ervaring met 2ehands kleding van bijv. marktplaats ?

11. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

wij gaan de kleuren creme en lime groen gebruiken

12. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Bedankt allemaal!en jullie ook allemaal een mooi nieuwjaar gewenst!
    Ik heb a.s vrijdag een geslachtsbepaling,ben zo benieuwd!ook al maakt het me niet uit,maar ik heb een leuk idee voor een jongen en een meisje qua babykamer..eerst nog een ander huis ik hoop zo dat we die snel krijgen! als ik vrijdag ga ben ik 16 weken en 3 dagen ik hoop dan zo dat ze het wel kunnen zien het geslacht..

13. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Wij willen zowiezo voor de kleur felgroen gaan of is het nu limegroen, we hebebn z'n leuke klamboe gezien in die kleur en daar gaan we de rest van het kamertej mee doen.

3 muren worden er spierwit en 1 echt heel erg knalgroen. en de rest ook in groen en oranjetinten( de accesoires dus)

14. Els2806

Els2806 Actief lid

Wij hebben ook gekozen voor groen (techno groen van Levis) en creme (sahara van Levis). Met deze kleuren kunnen we nog spulletjes kopen in felle kleuren :) .

Heb ondertussen mijn echo in mijn album gezet.

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ben vandaag al weer voor de 3e keer bij de vk geweest en alles was goed! Heb het er wel over gehad wanneer je de beeb voor het eerst kan voelen en zij zei dat rond 18 a 20 weken heel normaal is als je hem voor het eerst voelt.

Heb vanmiddag ook gelijk een afspraak gemaakt voor een 3d/4d echo bij babyview, heb er zo'n zin in en we zijn ook zo benieuwd wat het is.

Melanie bij prenatal hebben ze best leuke positiekleding en niet alleen in grote maten, ik draag normaal maat 38 en die kan je daar ook gewoon krijgen in positiekleding. Ga binnenkort ook even bij h&m kijken dus daar heb ik nog geen ervaringen mee. Vind alleen die meegroeibeha's echt mega saai, heb normaal altijd leuke setjes dus dat is nu even slikken hihi.

Ik merk nu ook dat ik vetkussentjes krijg op mn heupen en bovenbenen en die waren al niet echt superslank, maar het is voor een goed doel!

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Waar is iedereen?

17. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Hier is er nog een......
    Maar ga zo lekker slapen.
    Morgen weer werken.... me vak zit er alweer op :cry:

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Oke welterusten Essiegirl, ik kruip ook niet te laat onder de wol, lekker op tijd naar bed en dan maar hopen dat ik niet midden in de nacht wakker wordt en vervolgens 2 uur wakker lig zoals vannacht.

19. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Ik slaap ook vreselijk slecht...
    Lig alsmaar te draaien in bed.
    Echt om gek van te worden pfffff

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja en dan ligt er ook nog iemand naast me die een heel bos aan het omzagen is :evil: GRRRRRR

Deel Deze Pagina