ik had alleen een vruchtzak. het vruchtzak groeide ook netjes met de weken mee en mijn buik groeide ook.
dat er blaasjes in je vruchtzakje zitten ipv een vruchtje. en als dat zo is moet je eerst weer aan de pil voor een jaartje ofzo en daarna mag je pas weer proberen. wordt je toch zwanger na zo'n mola zonder dat die stoffen uit je lichaam zijn dan heb je een groot probleem want dan activeren die stoffen weer en kan dan uitzaaien naar je longen enzo dan kan je alleen genezen met een chemokuur. behoorlijk heftig dus maar een mola is heeeeeeeel zeldzaam
Hallo meiden, Ik zit te wachten op die vrouw van moeders voor moeders! Het zou me benieuwen allemaal..... ben ik dalijk ineens niet meer zwanger ofzo. Of er komt geen streep in beeld net als de eerste keer bij de HA pfffff. Vanmiddag naar de vk... Ook daar heb ik angs voor omdat ik bnag ben dat het niet ok is Ik heb dus nergens last van geen een kwaaltje. Ja me borsten doen wat zeer, maar is voor mij geen bevestiging dat heb ik wel meer. Omdat mijn borsten zijn vergroot! Nou ja ik wacht het af en hoop dat me gevoel ongelijk heeft. Maar vaak is me gevoel goed, dus vandaar de angst. xxxx
Bevallingslijst 01: Els2806, Josie, Dannie81 02: Sandra, (3e kindje / Voorkeur thuis) Karin29 (2e kindje / ziekenhuis) Daantje84 03: Reulf, Ienieminie 04: Marijn 05: Essiegirl, Mishaa 06: Derona:......(2e Kindje) Bulldog, Fl3xgirl:.......(1e kindje/ziekenhuis) Djam 07: Maevie 08: Meryem:......(1e kindje/ziekenhuis) Zonneschijn1e kindje) Mo1978 (3e kindje / liefst thuis bevallen) Zoe10:.....(1e kindje/ziekenhuis) Joel 09: Ilona......... (23 jaar / 1e kindje / ziekenhis) 10: Ktje Eevitaa (ziekenhuis) 11: Paula (30 jaar / 1e kindje / nog geen voorkeur) Schaapje82 (25 jaar / 1e kindje / ziekenhuis) Robin78 14: Lia 15: Mariek Agenda Oktober 08: sangerdjan naar vk | spirit gynaecoloog | essiegirl vk echo? 09: bulldog dokter 10: josie 1e echo 11: josie intake 15: zonneschijn 1e echo | paula echo + bespreking uitslag 16: josie gyneacoloog | marijn intake vk | karin29 2e echo Herfstvakantie: katje81 bellen naar vk 20 t/m 27: ienieminie op vakantie 22: karin29 3e echo, djam 1e echo 23: Derona intake vk 25: Zoe intake vk 29: Fl3xgirl vk 30: els2806 1e echo | eevitaa intake vk 31: ilona intake November 08: mo1978 December meiden die vandaag een afspraak hebben heel veel succes wij denken aan jullie. fl3xgirl je staat erbij
heey meis probeer je niet te druk maken,m ik heb ook amper ergens last van nog, en ja wat jij nu hebt dat je bang bent geen tweede streepje te zien,heb ik ook hihihi,bij mijn komt ze Donderdag, ben benieuwd
Thnx meid ik ga zo werken moet naar medemblik nog nooit geweest pff moet daar om 11 uur beginnen ipv 13 uur
Dank je meid... Ja dat komt omdat ik de eerste keer bij de HA geen streep zag en ze me wegstuurde! Ik huilen...... eenmaal thuis nog een test dagen erna nog een zo'n digitale en ZWANGER pfffffffffff hahahaha
essiegirl. ik snap heel goed dat je bang bent. ik had dat ook bij de vorige keer toen moeders voor moeders kwam. maar er kwam heel snel een streepje bij mij. maar het zal allemaal wel goed komen. ik zal vandaag aan je denken
Goedemorgen meide Nou ik heb ook last van onzekerheid. Voel weinig behalve mijn darmen die een eigen feestje houden. En ik slaap zo slecht. Ik heb vanacht gedroomd dat ik niet kon slapen. En als ik wakker word duurd het een paar minuten voor ik me besef dat ik echt Wel zwanger ben. Ik heb me ook opgegeven voor moeders voor moeders. Ze hebben nog nietn terug gebeld. Essygirly laat maar even weten hoe het ging. Ben wel benieuwd En voor iedereen die vandaag naar de vk mag veel succes en willen jullie ook vertellen hoe het was en zo? Liefs Zoe
UIteraard als ik geweest ben en heb slecht nieuws laat ik het eerts bezinken..... heb ik goed nieuws vertel ik het meteen hahahaha.