nou meiden ik hou het voor gezien vandaag, ga zo lekker bij vrienden zelfgesneden frietjes eten jammie. Nog allemaal n fijne zondag, en flex suc6 morgen bij de pretecho, ik ben benieuwd. Liefs Minnie
Hallo dames, Ik ga zelf ook borstvoeding proberen..... Heb geen verkleining maar vergroting, en daarbij mag en kan het wel! Als het niet lukt of ik maak niet genoeg aan word het gewoon maar de fles Maar ga het zeker wel proberen! En dan kolfen zodat Vinnie als ik werk gewoon de fles met daarin mijn voeding geven kan! Ga ook eerst zo'n ding huren en dan pas kopen! Misschien een tip voor dames die het ook proberen gaan! Want die dingen zijn niet goedkoop! Mocht het niet lukken zit je er maar mooi mee
Dat van die kolf kopen en dan niet meer kunnen of willen geven dat ken ik ik heb hier een vrij nieuwe avent borstkolf liggen, en toen was de melke op , aan de ene kant wil ik af gaan kolven en dan met de fles geven, maar ik weet hoe moelijk het is om te kolven ik heb z'n handkolf, en was blij als ik er 20 cc uitkreeg na 5 dagen oefenen, mijn planning is zolang ik kraamhulp heb om echt te gaan borstvoeden en als het opgang is te gaan kolven en met de fles te geven. Ben ook erg bang namelijk dat me zoontje het geduld nog niet heb of zichzelf niet kan vermaken als ik met de beeb bezig ben.
goede avond alles goed hier? ik had een vraagje ik heb de kriebelhoest en hoest me eigen het lamlazerus kan dat kwaad voor het kindje ?
Bulldog eerdaags zal je het wel gaan voelen hoor, de meeste voelen het tussen de 18de en de 20de week.
komt vanzelf bulldog Juist normaal hoor. Nog eventjes geduld! een vriendin van me voelde het pas met de eerste met 21 weken (superslanke meid) De kolf heb ik van iemand gekregen dus kost me niks (nieuw 55 euro idd erg prijzig Essie) Liefs, Paula
zow effe eten laten komen hadden geen zin in koken bleh slappe patat e gore hamburger naja maakt nie uit zit wat in me maag hihi laatste paar dagen voel ik de beeb ook niet wel jammer heb um maar 1 keertje tegen mijn had voelen sgoppe wel stoer en een heerlijk gevoel
fl3xgirl veel plezier morgen tijdens de echo! Erannick succes bij de vk! Even een vraagje aan iedereen, hoeveel zijn jullie nu gegroeid? Ik ben nog maar 1 kilo gegroeid, mijn buik is wel behoorlijk dik geworden je kan duidelijk zien dat ik zwanger ben.
ik weet niet hoeveel ik ben gegroeid maar mijn buik is erg gegroeid. mensen zien het ook al wel aan mij. (maar durven nog net niet te vragen..zit net in de kritieke fase of aangekomen of zwanger )
Hallo dames, Er werd weer goed geschreven de voorbije dagen Pfff ben kapot. Heb net 8 volwassenen en 6 klein mannen in mij huis gehad. Amai, zo druk. Gelukkig moet ik morgen niet werken en kan ik nog wat rusten. Slaapwel iedereen
morge meiden, today is the big day eerst nog ff 3 uurtjes werken vandaag... kon niet slapen vannacht vreselijk en dan lig je eindelijk te slapen dan gaat die stomme wekker weer tot vanmiddag meiden!
Fl3x veel plezier met de pretecho vandaag. Goedemorgen trouwens, ik ga zo ff een bakkie doen bij me schoonouders en dan hop naar de vk
Flex: Veel succes strakjes Spirit: Ik weet niet hoeveel ik ben bijgekomen (vermijd de weegschaal angstvallig ) maar ik heb al een flinke buik zeg De mensen zien het nu wel aan me. Ze zeggen dat het bij een 2e zwangerschap sneller gaat en dat klopt ook wel, want bij mijn vorige kon ik rond die tijd nog gewone kleren aan, maar nu al een paar weken niet meer Groetjes Melanie