goede morgen meiden. flex en daantje spannend vandaag. hou ons op de hoogte. hier gaat alles goed alleen kan ik niet meer slapen op mijn zij. en slaap ik nu met een voedings kussen.
Goedemorgen Dames die vandaag echo/controle hebben: heel veel succes! Hier gaat alles zijn gangetje...druk op het werk en geen zwangerschapskwaaltjes meer Nou ja, enkel soms een gekwelde zenuw in mijn kont waardoor ik bijna niet meer kan gaan, maar dat gaat ook vanzelf terug over gelukkig Wij mogen 17 januari voor de 20 weken echo en de geslachtsbepaling, kan bijna niet wachten en het wachten duurt zoooo lang he Hou jullie goed dames! Ik ga sporten en vanmiddag terug ant werk liefs claire
moggel! hey flex s6 vandaag ga je oook hier vertellen wat het word? ik denk in ieder geval een meid erannick jij ook s6 vandaag! ik ben ongeveer 4 kilo aangekomen pffff nou dit was ff voor vandaag
Wat spannend allemaal! Succes met de echo's, wij hebben over 2 weken een pretecho.. Ik ben 4 kilo aangekomen.. geen idee of dat veel is... ik hoor het woensdag wel bij de vk..
hoi hier ben ik nog eens. ja ik kom hier niet zo vaak omdat ik zo slecht kan met de zwangerschap. Kan bijna niks meer doen gelijk het huishouden, wandelen,... ik heb direct krampen in mijn buik enzo wie heeft dit nog? Wat zou dat kunnen zijn en kan dat kwaad? ik heb dit bij mijn vorige 2 niet gehad. moet donderdag op controle bij de gyn. ben beniuewd wat hij zegt
damezz hebben jullie geen gekke eetbuien? ik zat zaterdagochtend om 10 uur al aan de zure rolmopsen hahaha
hai ik ben nu in totaal 3 kilo aangekomen en dat vond mijn vk erg netjes. Ik heb net gebeld voor mijn 20 weken echo en ik mag woensdag 23 januari heen! best wel spannend hoor! Dan zit ik ook echt op de helft! Want gaat de tijd toch snel! Ik heb geen last van gekke eetbuien, ik eet zelfs minder dan normaal! Maar wie weet wat er nog komen gaat!
ben je ook 8 juni uitgerekent net als mij leuk! ik mag 21 januari voor de 20 weken echo heb er zin in maar ben ook best wel zenuwachtig want ja je weet nooit of alles wel goed is gaan we wel van uit natuurlijk
hey mo1978 ik heb dit al een tijdje maar word telkens erger en erger heb ook al een aantal keer gebeld naar de gyn. en hij zegt altijd hetzelfde dat hoort bij de zwangerschap omdat alles zich moet uitzetten. ma ik vind het toch ma raar dat het blijft duren en dat ik het fel heb als ik iets gedaan heb.
Hallo, Apk was weer goed vanochtend baarmoeder ligt mooi op schema, alleen het hartje luisteren deed echt pijn deze keer, terwijl ze het zo had gevonden. Ik heb nog geen afspraak gemaakt voor een pretecho, omdat ze het schema van de avonduurtjes nog niet had. Ik moet na aanleiding van het bloedverlies woensdag middag om 12 uur een echo laten maken bij de gyn, om te kijken of ze mischien nu iets tegenkomen, waar het van zou kunnen komen. Vraag ik dan maar gelijk aan de gyn of hij ff tussen de beentjes wil gluren, en anders maak ik woensdag gelijk een afspraak voor de pretecho. Wat ik wel erg leuk vondt, is dat ik nu de vk had die me zoontje op de wereld heeft gezet. Zo het is weer een lulverhaal geworden.
mo: ik ben inderdaad ook uitgerekend op 8 Juni! Wat leuk dat jij dat ook bent! Wie weet wordt onze kleine wel tegelijk geboren! erannick: Ik hoop dat ze tussen de beentjes kunnen kijken woensdag! En ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is.
hey meiden, heb net 3 uurtjes gewerkt nu is het afw88 gaat me niet snel genoeg allemaal haha ben nerveus pppfffff heb nu wel weer last van me rug na al die riggeltjes schoonmaken enzo maar was wel gezellie Tuurlijk ga ik het hier vertellen wat het wordt hihi hebben jullie een id kijke wie gelijk heeft hihi
nou leuk verhaaltje hoor niks mis mee hoop voor je dat ze kunnen zien wat het word ga ik meteen zegg wat ik denk dat het word een jochiie!