Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flex en Daantje: Proficiat met jullie meiden :)

2. Ooohhh ik wil ook zo graag eindelijk voor een echo gaan, maar ik moet helaas nog wachten tot 21 feb :confused: Duurt me echt te lang, ik moet wat anders verzinnen. Volgende week moet ik naar de gyn en dan probeer ik zo snel mogelijk de 20wkn echo te regelen. Ik heb er hoop in, want een vriendin van me werkt bij de afsprakenbalie :evil:

3. Joehoe, de verbouwing van de zolder is bijna af, dus dat betekent dat ik nu langzaam aan de toekomstige babykamer kan gaan uitmesten en plaats kan maken :D De kamer heb ik nog van mijn zoon en is nog als nieuw maar in de afgelopen jaren heb ik natuurlijk alle kastjes volgepropt met allerlei onzin, dus daar heb ik ff werk aan. Na de carnaval gaan we beginnen met de muren te verven en dan hoeft alleen nog het bedje erbij en klaar is kees 8)
    Heel veel dingen heb ik steeds bewaard en het geluk wil dat ik die paar dingen wat ik niet meer heb zoals de box, badje, eetstoeltje enz. van mijn nichtje krijg. Zij is vorig jaar bevallen van een meid en had ook alles in limgroen. Ik zou echt niet meer alles nieuw kopen, want het kost hopen geld en de meeste dingen gebruik je echt niet lang.

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    wij beginnen met de baby kamer als we weten wat het word. en 6 feb komt de babykamer

5. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen meiden.

oh daantje wat ontzettend gaaf een meisje zeg.
    ben best wel een beetje jalours.
    volgende week mag ik. ik wil ook zo graag

6. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
  7. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    goeiemoggel!

8. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Morge! Gefeliciteerd met de meiden Flex en Daantje! Voor mij nog 13 daagjes wachten.. dan weten we het ook..

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hebben jullie zo`n zwangersschapsstreep?

10. Gaat er iemand van jullie dit jaar nog op vakantie ? (als de baby er is)
    Normaal gaan we bijna elk jaar naar Turkije naar een all-in hotel, maar ik zit eraan te denken om dit jaar naar Mallorca te gaan ivm de reistijd.
    Met Collin (zoontje) zijn we toen hij 6 weken was ook naar Mallorca gegaan en dat was toen heel goed te doen, ook met de temperatuur.
    Mijn ouders gaan dan ook mee, dus dat is dan wel lekker makkelijk ;)
    Ik zit alleen nu een beetje met de school van mijn zoon want het liefste zou ik dan in september willen gaan. Ik denk dat ik eerst wacht totdat de baby geboren is en dan pas boeken.

11. Nee, nog niets te zien hier.

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik ga me hond uitlaten en dan naar de vk tot straks

13. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    Mogge meiden!

Wat leuk flex en daantje, de 1e dochters van dit forum? proficiat, het wordt allemaal zo echt nu... :) :)

Ik kan ook echt niet wachten. 18-1 mogen we het hartje weer luisteren, maar die 20-weken echo duurt nog zo lang :cry:

Wel hebben we de babykamer uitgezocht! die gaan we na de 20-weken echo bestellen (als kadootje voor onszelf...), dan wordt-ie bij ongeveer 30 weken geleverd.

Ik stond vanochtend weer op met zo'n enorme zware buik, alsof ik 'm echt vast moet houden omdat ie er anders afvalt.... hebben jullie dat ook weleens? Gisteravond voelde ik trouwens weer zo'n raar beweginkje, alsof-ie ff handstand aan het oefenen was ofzo... maar ik kan het nog steeds niet thuisbrengen :) :) :)

O ja, wij willen eind sept. op vakantie, 2 weekjes naar sardinie met de kleine spruit. Dan ist-ie ongeveer 10 weken, moet kunnen! Lijkt me geweldig!

Fijne dag allemaal en suc6 voor degene die vandaag vk-bezoekjes of echo's hebben!

14. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    hier ook nog geen streep te zien.

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ben alweer terug
    bloeddruk was iets gestegen nu 110/60
    baarmoeder zat op de lijn van me navel!
    moet steunkousen aan laten meten(oud wijf) hihi
    ik heb een lichte streep onder me navel.

16. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    nog 13 nachtjes slapen ben aan het aftellen voor de 20 weken echo!
    heb er zin in volgende week de 15de eerst controle

17. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Hier ook geen streep, en op vakantie gaan wij als ik 35 weken zwanger ben , nog ff gauw ervan tussen en een week later komen we weer thuis, maar blijf in nederland

18. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hier ook geen streep trouwens

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    wij gaan trouwens niet op vakantie wij blijven lekker thuis!

20. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    wij gaan ook niet op vakantie.
    maar misschien ga ik nog een weekend weg voor dat ik bevallen ben.
    lekker genieten in center parcs

Deel Deze Pagina