wij gaan wel op vakantie maar blijven gwoon in nederland we gaan naar onze eigen camping zolang het nog kan
goedemorge meiden, moet strax weer werken pff geen zin maarja moet maar.... wilde een riem omdoen want heb een heupbroek aan die zakt beetje af maar die riem past me niet meer heb eindelijk eens heerlijk geslapen ook net pas wakke rhihi
hier een link daar staan stukjes dvd van me echo op http://home.quicknet.nl/qn/prive/bjorn_ ... video.html
Hallo meiden, Hier ook geen streep. Maar wel vrijdag de 20 weken echo! Hoop dat we kunnen zien wat het word. En dat alles in orde is met ons frumpie Gaaf zeg die dvd! Ik ga 1 maart!
heb hem ff bekeken vet lief haha had het ook ff een duimpje in de mond of zag ik het verkeerd we mogen van mij wel de 21ste zijn hahah dan schiet het al mooi op naar 8 maart!
wat mooi flex! Dat dat gewoon nu in je buik leeft..bijna niet voor te stellen he.. ik heb ook nog geen zw streep.. maar krijgt elke zwangere vrouw die altijd? Ik heb geen idee. Hee slapen jullie goed? Ik dus niet ik ben werkelijk elke nacht rond 3 a 4 uur wakker en lig dan ook vervolgens een paar uren wakker. En dat gaat al vanaf week 12/13... Erg slopend is dat. Ook blijf ik misselijk en spugen. Ik wil me gewoon ook een keer vitaal voelen! Liefs, Paula
heb ook week week slecht geslapen ben vol energie terwijl ik normaal geen puf heb merk echt verschil met de eerste 16 weken heel af en toe nog es misselijk maar niet egt overdreven gelukkig ik heb ook geen zwstreep wel straee ofzoiets smeer me buik in met bodylotion maar mag nie baten vooral bij het litteken heb ik er last van
Slecht slapen hou maar op! Ik doe ook geen oog dicht. Je verhaal komt precies overeen met mij! Zeker slopent! Maar ja.... wat doe je eraan
ja niet zo veel he De vk zegt dat dit als voorbereiding is/hormonen voor als het kindje er straks is.. en dat ik het maar gewoon rustig aan moet doen... Maar ik vind het een beetje een onnozele voorbereiding Heb er ja niks aan . Doe mij dit maar gewoon als het kindje er is en niet 20 weken van te voren.....
ik word elke nacht wel 2 a 3 x wakker om te plassen word ik niet echt vrolijk van! maar ja wat doe je er aan en het word alleen maar erger zeggen ze .
ik slaap ook heel slecht. kan alleen nog maar op mijn rug liggen en dat vind ik vreselijk. rond zes uur slaap ik opeens zo vast dat ik heel moeilijk wakker wordt. gelukkig kan ik een uurtje later beginnen als ik wil. heb nog 118 uur van vorige jaar staan.
ik kom wel goed in slaap ben snachts ook wel aantal keer wakker ik slaap nog een beetje op mijn zij ik kan niet op mijn rug slapen
Ik begin pas om 17:00 kan altijd nog even blijven liggen Ga nu echt even nog wat doen hahahaha Kom niet achter die pc vandaan pfffff Zal weer nog slechter slapen worden tot vrijdag..... Dan de 20 weken echo (zucht) was het maar Vrijdag........
*inbraak* FLEX! wij ook een meisje voor 80%! hahaha ze had de benen stijf tegen elkaar en lag in stuit met de billen naar beneden ! grr haha had het je al gezegd gisteren maar zei zij 80% dus allebei een meid ! leuk he xxx *uitbraak*