ja, hierbij is ze uitgegaan van mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie... en dan ben ik idd al langer zwanger.. ik ben er nog niet helemaal uit hoe dat werkt met die banner, want had het eigenlijk berekend met behulp van mijn cyclus dagen.
hey meiden vraagje heb zaterdag klein beetje bloed met zlijm in ondegoed gehad t was zwar tondergeod dus zag het niet goed maar wasn eit veel toen ik het schoonmaakte ik keek om en mijn urine was beetje rood toen kwam ik thuis en ha dik klein beetje verloren en werd steeds donkerder zaterdag avond en zondag heb ik 1 x een heel klein beetje op mijn maandverband verloren maar was echt heel klein en bruin. de vk weet het neit of het innestel is of miskraam maar krijg pas de 15 echo wilde eerder maar had waarschijnlijk toch geen nut..wa dneken jullie ik heb ook helemaal geen last of iets gehad groeten joel hoop dat het positief is
@ Ilona: Ben er! hihihihi Met heel veel plezier mag ik me dan eindelijk, na een jaar hier ook melden. Net voor de mmm Zit nu echt op een roze wolk, wat onwerkelijk, maar ohhh zo heerlijk
daantje wat ontzetten leuk dat je er bent ontzettend welkom. joel ik zelf weet helaas niet wat het kan zijn. maar ik ga iedere geval voor je duimen dat het oke is.
heey meis, sorry zou zo niet weten wat het kan zijn, hoop gewoon op innestel bloed, heb je nu nog last er van dan?
Nou ze is geweest van mvm en mag meteen beginnen hihihihihi Dus de test was SUPERMOOI! Zie album. Nu de vk zeggen dat alles ok is is mijn dag goed!