Ik voel ook nog niks hoor claire dus je bent geen buitenstaander! Flex ik had het verkeerd zag ik net hicking is idd hikken ipv bewegen, stom stom stom Erannick wat een geruststelling dat ze geen engen dingen hebben gevonden meid.
Ik eet vanavond alleen Mn mannetje is werken. Ik eet stoomgroenten met gebakken aardappeltjes en valess ( is vegetarische schijf gevuld met kaas).
ik weet nog niet wat ik ga maken. Heb gister indisch eten gemaakt en heb het gevoel dat het nog in mijn maag zit.. bleeh word vast iets lichts, een salade met stokbroodje ofzo
Ik heb ook vaak ruzie met mn laptop, hij doet het wel maar ik heb een soort belkaart in mn laptop zodat ik overal kan internetten, maar hij maakt soms helemaal geen verbinding zodat ik niet op internet kan, als ik de kaart er een paar keer heb uitgehaald doet ie het wel maar dan zijn we 20 min verder . En ook met foto's ed erop zetten doet ie heel moeilijk ( ik krijg het gewoon niet voor elkaar ) En hij is langzaaaaaaam Maar zit er nog aan vast tot juni bah, ik denk dat ik al iets eerder vaste aansluiting ga regelen, maar dan betaal je dubbel :x
Meryem indisch is heel erg gekruid, wel erg lekker maar ik merk dat sinds ik zwanger ben heel slecht tegen sterk gekruid voedsel kan. Vooral teveel knoflook kan ik niet verdragen, ik ben nu vooral van de hollandse pot, ik maak ook wel rijst en pasta maar dan veel minder gekruid anders eet ik het idd heel de nacht :x en ik haat het om te herkauwen haha
Flex wel wat eten hoor anders wordt je nog misselijker meid. ( zo moeder theresa heeft weer gesproken haha)
ja het was een nogal zware maaltijd, minnie. Ik ben zelf half indisch dus ben er op zich wel aan gewend maar het viel nu wat minder goed haha. Toen wilde mijn (Turkse) man ook nog een inbreng doen met een soort bijgerecht van een soort yoghurt met daarin mintblaadjes, komkommer en ontiegelijk veel knoflook.. We hadden in ieder geval wel een internationale maaltijd maar enorm zwaar wel..
kga bonen en aardappels eten ben net klaar met schillen maar kan niet opstaan mijn rug doet zo'n pijn tranen staan in me ogen het steekt echt gigantish erg niet normaal!
Lekker hoor al dat verschillende eten, Turks vindt ik ook heel lekker, maar nu eventjes niet haha. yoghurt met mint wel maar geen knoflook haha
Rustig aan doen Flex! Je hebt wel erg veel last van je rug meis, als ik jou was zal ik er even na laten kijken. Ga je ook n zwangerschapscursus doen? Is misschien wel goed voor je om de klachten te verminderen. Hoop dat het gauw over gaat!
hoop maar dat het niks is want dan kan ik niet meer werken met al dat gebuk en gestofzuig e.d. ik wordt er niet echt vrolijk van
Ik doe sinds 2 weken zwangerschapspilates thuis. De oefeningen staan op dvd, dus een paar keer in de week doe ik oefeningen voor de tv haha. Er zitten ook oefeningen in om rugklachten te voorkomen en om je bekken te verstevigen. Er saat een website op de kaft voor degene die geinterreseerd zijn. www.houseofknowledge.nl Ik heb de dvd gekocht op de jonge gezinnenbeurs voor 5 euries. In februari ga ik beginnen met zwangerschapsyoga.
Kan me voorstellen dat je er niet vrolijk van wordt meis. Een goede houding is heel belangrijk tijdens je zwangerschap en niet te zwaar tillen nu.