goede morgen meiden. gister op controle geweest. alles was oke. baarmoeder was goed gegroeit. en hartje klopte stevig. ben helemaal blij. heb een brief meegekregen die ik kan opsturen naar het ziekenhuis om daar te bevallen. gister had ik echt het gevoel dat ik een beebje in mijn buik had zitten. mijn buikje is weer zo gegroeit. spirit wat naar. hoop dat het meevalt en dat het met de tijd wegtrekt. hebben ze het geslacht nog gezien of wil je dat zelf niet weten.
Goedemorgen, Zometeen naar het ziekenhuis, niet voor mezelf maar ik ga met mijn oma mee, die krijgt allerlei uitslagen vandaag over haar hart. Moest wel lachen de vorige keer toen ik met haar meeging voor die testen... Ze kwam ook precies aan zo een echo apparaat te liggen. Ze vroeg toen wat ze gingen doen en ik antwoordde; "ze gaan nu kijken of je niet stiekem zwanger bent" whaha Dus gisteren zei ze al; "ben benieuwd wat we morgen horen en hoe ver ik dan nu wel niet ben" Ze ziet in alles de fun en dat is wel leuk, maar ik hoop dat ze vandaag goede uitslagen krijgt. Ilona: Volgens mij weet Spirit al wat ze krijgen, ze had namelijk al de uitslag van de vlokkentest.
Gisteren had ik trouwens nog ergens anders heen gebeld om te vragen voor een 3d echo, maar daar kan ik ook pas vroegstens met 20 wkn heen. Ik zit nu te twijfelen wat ik ga doen. Ik wil zooooo graag het geslacht namelijk weten... Toch nog maar even wachten dus, grrr
Flex: Lig je nog lekker te slapen nu ? Hoelaat ben je uiteindelijk naar bed gegaan ? Ik ben nooit moe als ik naar bed ga en pak dus altijd een boek, maar voordat ik de eerste bladzijde heb gelezen, maak ik het licht uit en val als een blok in slaap
Mogge girls! Ilona, Wat fijn dat alles goed was bij de vk! Echt weer zo'n bevestiging steeds als je dat hartje weer mag horen. Vast een geruststelling? Spirit: wat vervelend! hopelijk is het niets ernstigs en vergroeit het de komende 20 weken nog. Hou je taai meid! JOEPPIEEEEEEEE 16 WEKEN!
goeiemoggel! lkker gekoest allemaal ik wel ben alleen wakker gekomen met hoofdpijn en last van me nek lkker rustig hier allebei kids naar school ff tijd voor mezelf en lkkerrustig aan doen zijn er ook nog meiden die naa rde verlos moeten vandaag? mo
morgen meiden, *gaap* hihi volgens mij lag ik er om 12 uur weer in geen id niet opgelet. moest vanmorge omring bellen ivm inval wrk voor morge hadden ze al iemand anders geregenl maar nu heb ik weer een vaste client en dat voor 2 dagen ipv 1 hihi weer 6 uurtjes vast dat zijn er al 12! ik ga nu gauw choco drinken en banaan ete anders ga ik weer spuge
goeiemorge vandaag lekker vrij ga straks me steunkousen aan laten meten! spirit hopen dat het niks ernstigs is. ilona dat heb ik ook elke x die bevsteging ik heb ook het idee dat mij buik nu sinds zondag echt gegroeit is. morgen alweer 19weken bijna op de helft
@ ilona ons verlof begint tegelijk de 25e april is ook mijn laatste werkdag! maar ik neem mischien er nog een week vakantie voor als dat mogelijk is op me werk!
ik kan er juist niet tegen op dit moment als de kat tegen mijn buik ligt, maar dat zal wel komen omdat hij eerst altijd 5 minuten ronddraait voordat hij een plekje heeft gevonden zodat hij lekker ligt