hihi of lekker met de nagels gaat stampen der ligt een dikke deken tussen en had um omver geduwd hihi wat het is idd pijnlijk als hij e rop gaat staan
Zit bijna op 100 berichtjes toch netjes he, voor iemand die pas erbij is en niet van plan was om veel te schrijven hihi
Ja dat ken ik haha. Het is zo een lieve kat die we hebben maar die nagels mogen wel verwijderd worden van mij
We hebben sinds afgelopen jaar ook 2 kippen buiten en die beesten zijn echt waanzinnig gaaf Ze komen al achter me aan gehuppeld als ik buiten ben hihi. En de kat laat ze gelukkig ook met rust. In het voorjaar wil ik er nog 2 bij halen, want nu leggen ze met z'n 2tjes net te weinig eieren hihi
hihi jah af en toe wel ik zat altijd met me laptop op schoot/buik en moet meneer weer per se vor de laptop liggen en dan gaat het typen zooo moeilijk ligt ie met zijn kop op mijn hand en zijn poot met nagels uit bij elke beweging die ik maak duwt ie steeds verder die nagels in me hand... en op een gegeven moment slaapt ie zo diep dat schrikt ie of zo en neemt ie een hap uit me hand (zachtjes) HAHAH RAAR BEEST
Hihi, ik moet zo lachen met die steunkousen van jou! Ik zou me echt zo'n oude doos voelen. Maar als t helpt....! Ik heb ook steunzolen in bepaalde schoenen hoor.... dus schaam je vooral niet. Mijn buik is ook ineens gegroeid, als ik op mn rug lig voel ik echt zo'n bobbel, gek idee dat daar mn schatje inzit Geniet van je vrije dag, hier ook een vrije dag (wel om te studeren... !
ja dat voel ik ook hoor vind het ook niks maarja als het idd helpt! ik doe staant werk en werk van 8 tot 6 dus savonds heb ik echt last van me benen! werk vanaf deze week wel een dag minder de donderdag jammer dat je moet studeren vandaag suc6 ermee .
ja en ook voor mij ow zie dat ik nu nog 3 berichten moet voor de 2000 pfff wat een kwebbelkont ben ik toch
Bij mijn vorige zwangerschap was ik doodongelukkig omdat sommige mensen zeiden dat ik de katten weg moest doen (we hadden er toen nog 2) omdat de baby anders allergisch zou kunnen worden Ik ben dus echt weken verdrietig geweest en heb aan één stuk door gehuild. Collin bleek idd allergisch te zijn in mindere mate. We hadden de katten eerst altijd binnen en hebben ze toen naar buiten gelaten overdag. Collin is er gelukkig overheen gegroeid en heeft nu mergens meer last van. Behalve tegen boompollen is hij nu nog super allergisch. (en ik heb massa's appels gegeten toen hoor )
pfff nog nooit van gehoort dat de beeb alergie krijgt voor katten zeker weer een spookverhaal de VK heeft daar niks over gezegt ik heb ook geen allergie en me vriend ook nie en me achternichtjes ook nie we zijn opgegroeit met katten (me vriend niet dsn)