Ik heb aanstaande vrijdag een bruiloft en ik vroeg me af of iemand nog goede tips heeft om deze avond door te komen, zonder dat iemand door heeft dat ik geen alcohol drink (doe ik normaal namelijk wel). Ik wil namelijk nog niet dat mensen het nu al door hebben... Dus heeft iemand goede tips!
Misschien zeggen dat je een flinke griep hebt gehad en aan de antibiotica zit (dat mag niet in comcinatie met alcohol)
Ik heb het al verteld aan: Mijn vriend (was erbij), mijn tante en een vriendin hihihi Mijn ouders horen het vanavond Jij?
Als je ongezien drinken kan halen bij de bar vraag dan om alcohol vrij bier in een glas of appelsap in een wijnglas.
Meiden ik heb nog een ander probleem. Een goede vriendin van mij is al ruim een jaar aan het proberen zwanger te worden en het is dus nog niet gelukt. Ik wil haar heel graag vertellen dat ik zwanger ben maar wil haar niet kwetsen. Heeft iemand een idee of tip voor me? Vind het wel erg sneu voor haar. Liefs ZOe
mijn ouders en schoonzusje weten het. en twee collega's op het werk. zoe dat zijn atlijd moeilijke dingen. maar denk dat je het haar rustig kunt vertellen als je bij haar op bezoek bent. zij zal waarschijnlijk heel blij voor je zijn
Bij mij alleen vriend (duh) en mijn moeder. Donderdag aan schoonouders vertellen.. op mijn (toekomstige) werk mogen ze echt niets weten want ik moet eerst door de proefperiode van een maand (dan zit ik net op de 3 mnd grens dus is wel te doen). Heb dus donkere verhullende nette kleding gekocht
Hier ook! Sowieso staan de flessen MvM nu in de gang! Kan ze moeilijk boven gaan zetten onhandig hahahaha. En we hebben er bewust voor gekozen (samen) om het al te vertellen!
alleen mijn schoonzusje weet het en mijn eigen mannetje natuurlijk verder hou ik het nog ff stil tot na ongeveer 11 weken greetz monique