ik heb even onder aan de lijst het aantal verwachte baby's geplaatst. zodra je iemand of jezelf aanvult even het aantal aanpassen
Alle nieuwe zwangeren onder ons van harte welkom! heb gelukkig goed nieuws, was vanmorgen wel iets te zien op de echo! Moest verdorie bijna een uur wachten want er was een spoedgeval tussendoor gekomen. Ben dus nu ruim 5 weken zwanger dus geen 9 weken. Je kan alleen nog maar de zwangerschapsring zien op de echo, zal de echo vanavond ff plaatsen in mn album. Over 3 weken moet ik weer komen voor een echo en het intake gesprek bij de gyn. Dan kunnen ze ook precies bepalen hoe ver ik ben. met 9 weken gaan ze bloedafnemen en daarna het onderzoek voor de nekplooimeting. Voor de agenda dus 29 oktober gynaecoloog, het is mijn eerste kindje en ben 37 jaar en ik denk dat ik in het ziekenhuis ga bevallen. O ja ben 6 juni uitgerekend.
Ja, leuk! Ik ben dus uitgerekend op 2 juni van ons tweede kindje. Het wordt een geplande keizersnee. 22 oktober moet ik weer naar de gynaecoloog voor een tweede echo. Als je nog meer moet weten, hoor ik het wel.
Bevallingslijst 01: Els2806, Josie, Dannie81 02: Sandra, (3e kindje / Voorkeur thuis) Karin29 (2e kindje / ziekenhuis) Daantje84 Marlie81 03: Reulf, Ienieminie 04: Marijn ktje 05: Essiegirl, Mishaa 06: Derona:......(2e Kindje) Bulldog, Fl3xgirl:.......(1e kindje/ziekenhuis) Djam 07: Maevie 08: Meryem:......(1e kindje/ziekenhuis) Zonneschijn1e kindje) Mo1978 (3e kindje / liefst thuis bevallen) Zoe10:.....(1e kindje/ziekenhuis) Joel 09: Ilona......... (23 jaar / 1e kindje / ziekenhis) 10: Eevitaa (ziekenhuis) 11: Paula (30 jaar / 1e kindje / nog geen voorkeur) Schaapje82 (25 jaar / 1e kindje / ziekenhuis) Robin78 14: Lia 15: Mariek daantje82 33 baby's Agenda Oktober 08: sangerdjan naar vk | spirit gynaecoloog | essiegirl vk echo? 09: bulldog dokter 10: josie 1e echo 11: josie intake 15: zonneschijn 1e echo | paula echo + bespreking uitslag 16: josie gyneacoloog | marijn intake vk | karin29 2e echo Herfstvakantie: katje81 bellen naar vk 17: mommie echo 20 t/m 27: ienieminie op vakantie 22: karin29 3e echo, djam 1e echo, marlie81 2e echo 23: Derona intake vk, krje intake 25: Zoe intake vk 29: Fl3xgirl vk, mommie intake 30: els2806 1e echo | eevitaa intake vk 31: ilona intake November 06: meryem85 1 echo 08: mo1978 intake 9.00 uur 22: meryem85 intake December
Was al een paar dagen weleens met vlagen misselijk maar werd me daar net beroerd dus de eerste innige omarming met de toiletpot ook gehad. Vanmorgen net tegen de gyn. gezegd dat ik helemaal nog niet misselijk was Beetje misselijk is niet zo erg maar overgeven vind ik maar niks! hoe moet ik dat hebben op het werk? Wil niet dat iedereen het nu al weet.
ja dat wordt een beetje lastig. gewoon net doen of je neus bloed en zeggen dat je een geginnend griepje hebt ofzo
Bedankt voor de tips voor de bruiloft, ik denk dat ik ga voor het ongezien halen van appelsap in een wijnglas... Ik heb het overigens nog aan niemand verteld (behalve mijn vriend uiteraard). Ik wil hier eigenlijk mee wachten tot 10-12 weken. Zijn er nog meer meiden die het dan pas gaan vertellen of hebben jullie het allemaal al aan iemand anders (behalve man/vriend) verteld? Voor de lijst, dit wordt mijn 1e kindje, ik ben 28 en weet nog niet waar ik wil bevallen.
Bij mij weet ook alleen me man het nog maar.. ga ook nog een tijdje wachten totdat ik het verder ga vertellen..
spaaaaannneend! mag zo naar de verloskundige ben benieuwd hahahha spreek jullie straks groetjes sandra
@ Sangerdjan veel succes straks, ik weet hoe spannend het is! @Ilona ik heb een paar berichtjes terug een paar data's doorgegeven voor de agenda zou je die voor mij willen plaatsen? alvast bedankt.
Bevallingslijst 01: Els2806, Josie, Dannie81 02: Sandra, (3e kindje / Voorkeur thuis) Karin29 (2e kindje / ziekenhuis) Daantje84 Marlie81 03: Reulf, Ienieminie 04: Marijn ktje 05: Essiegirl, Mishaa 06: Derona:......(2e Kindje) Bulldog, Fl3xgirl:.......(1e kindje/ziekenhuis) Djam 07: Maevie 08: Meryem:......(1e kindje/ziekenhuis) Zonneschijn1e kindje) Mo1978 (3e kindje / liefst thuis bevallen) Zoe10:.....(1e kindje/ziekenhuis) Joel 09: Ilona......... (23 jaar / 1e kindje / ziekenhis) 10: Eevitaa (ziekenhuis) 11: Paula (30 jaar / 1e kindje / nog geen voorkeur) Schaapje82 (25 jaar / 1e kindje / ziekenhuis) Robin78 14: Lia 15: Mariek daantje82 33 baby's Agenda Oktober 08: sangerdjan naar vk | spirit gynaecoloog | essiegirl vk echo? 09: bulldog dokter 10: josie 1e echo 11: josie intake 15: zonneschijn 1e echo | paula echo + bespreking uitslag 16: josie gyneacoloog | marijn intake vk | karin29 2e echo Herfstvakantie: katje81 bellen naar vk 17: mommie echo 20 t/m 27: ienieminie op vakantie 22: karin29 3e echo, djam 1e echo, marlie81 2e echo 23: Derona intake vk, krje intake 25: Zoe intake vk 29: Fl3xgirl vk, mommie intake, spirit70 gynaceloog 30: els2806 1e echo | eevitaa intake vk 31: ilona intake November 06: meryem85 1 echo 08: mo1978 intake 9.00 uur 22: meryem85 intake December