Ik rook niet meer. Ben 2 jaar geleden gestopt. Mijn man rookt nog wel maar (buiten) en niet binnen. Heeft hij altijd al gedaan. Er wordt binnen niet gerookt vind ik vies.
ik ben ongeveer 8 weken geleden gestopt met roken mijn man rookt nog wel maar heb er niet veel last van vind het wel lekker ruiken. dit word trouwens ons 1e kindje en denk dat ik in het ziekenhuis ga bevallen. xxx
Hallo meiden Vraagje hoe snel zijn jullie terug gebeld door moederd voor moeders? Ik heb me vrijdag ochtend via internet opgegeven maar nog niets van ze gehoord? Had het idee dat ze de zelfde dag of anders de volgende contact zouden opnemen. Wat was jullie ervaring? Zoe
Sohee, ineens weer superveel nieuwe berichtjes! Hier alles goed. Vandaag gebeld naar verloskundige en ik mag 19 oktober al komen! Da's volgende week al. Meestal in week 8, maar dan ben ik op vakantie. Nu dus als ik 7,5 week ben. Zo wordt het ineens wel heel erg echt. Nu nog bedenken hoe ik 't op het werk ga indekken; zal ongeveer 1,5 uur later op school komen... Hier ook wat witverlies hoor. En verder nog nooit gerookt, dus dat is handig . Ik zal even het schema bijwerken met mijn nieuwe gegevens.
bevalingslijst 01: Els2806, (1e kindje/ ziekenhuis) Josie, Dannie81 02: Sandra, (3e kindje / Voorkeur thuis) Karin29 (2e kindje / ziekenhuis) Daantje84 Marlie81 03: Reulf, Ienieminie (30 jaar / 1e kindje / voorkeur thuis) 04: Marijn ktje 05: Essiegirl, Mishaa 06: Derona:......(2e Kindje) Bulldog, Fl3xgirl:.......(1e kindje/ziekenhuis) Djam 07: Maevie 08: Meryem:......(1e kindje/ziekenhuis) Zonneschijn1e kindje) Mo1978 (3e kindje / liefst thuis bevallen) Zoe10:.....(1e kindje/ziekenhuis) Joel 09: Ilona......... (23 jaar / 1e kindje / ziekenhis) 10: Eevitaa (ziekenhuis) 11: Paula (30 jaar / 1e kindje / nog geen voorkeur) Schaapje82 (25 jaar / 1e kindje / ziekenhuis) Robin78 14: Lia 15: Mariek daantje82 33 baby's Agenda Oktober 08: sangerdjan naar vk | spirit gynaecoloog | essiegirl vk echo? 09: bulldog dokter 10: josie 1e echo 11: josie intake 15: zonneschijn 1e echo | paula echo + bespreking uitslag 16: josie gyneacoloog | marijn intake vk | karin29 2e echo Herfstvakantie: katje81 bellen naar vk 17: mommie echo 19: ienieminie 1e keer VK 20 t/m 27: ienieminie op vakantie 22: karin29 3e echo, djam 1e echo, marlie81 2e echo 23: Derona intake vk, krje intake 25: Zoe intake vk 29: Fl3xgirl vk, mommie intake, spirit70 gynaceloog 30: els2806 1e echo | eevitaa intake vk 31: ilona intake November 06: meryem85 1 echo 08: mo1978 intake 9.00 uur 12: sandra vervolg vk 18:50 22: meryem85 intake December
pff hey meiden ik heb zo'n mega krampen in mijn buik elke keer egt zo'n zeurderig gevoel en stroomt door naar mijn rug.mijn vk zei dat ik me geen zorgen moest maken zolang er geen bloedverlies is! ik heb idd ook witverlies en ik rook niet en nooit gedaan ook!
Kleine beetjes blijven eten, zo gaat je bloedsuikerspiegel niet zo laag en komt het wrs wel goed..... Sterkte!
Jammer Essiegirl en Sangerdjan dat er nog geen echo gedaan is Nou ja nog eventjes geduld! Liefs, Paula
Oke dan heb ik weer wat door elkaar gehaald dacht dat het dezelfde of de volgende dag gebeld zou moeten worden. Thanks dan wacht ik nog even. Ik heb trouwens ook ergens iets gelezen over lollies tegen zwangerschapsmisselijkheid. Ik zal ze weer even op zoeken. Ik weet alleen niet meer wie er nou zo misselijk was. Mijn hersenen zijn echt pudding de laatste dagen Zoe
Oke gevonden www.bellypops.nl Misschien is dit wat tegen de misselijkheid. Ik weet niet of iemand hier al ervaring mee heeft? Maar het is het proberen waard. Sterkte Zoe
Ik heb een berichtje geopend over die lolly's. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=64478 Ben nog niet echt misselijk, maar nooit verkeerd om ze in huis te hebben .
Oke heb het ff gelezen niet 100 % positief maar ik denk dat als ik misselijk ga worden ik het ook ga proberen.
ik ben ander half jaar geleden gestopt met roken. mijn partner rookt nog steeds en heb daar geen last van.