Leuk spirit De aller eerste foto van je kindje. geniet er van meis. Ik zou zeggen inlijsten en ophangen Liefs
Mooi een echt zwart vlekje! dat is een goed begin! Moeders voor Moeders komt woensdag avond bij me langs en ik mag 17 oktober beginnen met sparen.. Ik mag niet eerder.... Liefs!
ik heb het de hele dag al koud sinds ik vanochtend de deur uitstapte wat een contrast met het weekend!
bevalingslijst 01: Els2806, (1e kindje/ ziekenhuis) Josie, Dannie81 katje81 (1e kindje, datum berekend via banner) 02: Sandra, (3e kindje / Voorkeur thuis) Karin29 (2e kindje / ziekenhuis) Daantje84 Marlie81 03: Reulf, Ienieminie (30 jaar / 1e kindje / voorkeur thuis) 04: Marijn ktje 05: Essiegirl, Mishaa 06: Derona:......(2e Kindje) Bulldog, Fl3xgirl:.......(1e kindje/ziekenhuis) Djam 07: Maevie 08: Meryem:......(1e kindje/ziekenhuis) Zonneschijn1e kindje) Mo1978 (3e kindje / liefst thuis bevallen) Zoe10:.....(1e kindje/ziekenhuis) Joel 09: Ilona......... (23 jaar / 1e kindje / ziekenhis) 10: Eevitaa (ziekenhuis) 11: Paula (30 jaar / 1e kindje / nog geen voorkeur) Schaapje82 (25 jaar / 1e kindje / ziekenhuis) Robin78 14: Lia 15: Mariek daantje82 33 baby's Agenda Oktober 08: sangerdjan naar vk | spirit gynaecoloog | essiegirl vk echo? 09: bulldog dokter 10: josie 1e echo 11: josie intake 15: zonneschijn 1e echo | paula echo + bespreking uitslag | katje81 bellen naar vk 16: josie gyneacoloog | marijn intake vk | karin29 2e echo 17: mommie echo 19: ienieminie 1e keer VK 20 t/m 27: ienieminie op vakantie 22: karin29 3e echo, djam 1e echo, marlie81 2e echo 23: Derona intake vk, krje intake 25: Zoe intake vk 29: Fl3xgirl vk, mommie intake, spirit70 gynaceloog 30: els2806 1e echo | eevitaa intake vk 31: ilona intake November 06: meryem85 1 echo 08: mo1978 intake 9.00 uur 12: sandra vervolg vk 18:50 22: meryem85 intake December
Sorry voor het late antwoord Derona, maar de afspraak voor de echo is dus al gemaakt, voordat ik zeg maar de intake heb. Vroeg me dus af of het uberhaupt kan dat er een echo word gemaakt bij de verloskundige zelf..
ja sorry, het was misschien ook een beetje en rare vraag maar hoorde vandaag dus al van 2 mensen dat ze het raar vonden dat ik die echo kreeg bij de verloskundige.. dan ga je toch twijfelen..
@ Derona, het is helemaal geen domme vraag want je ziet alleen maar een zwangerschapsring en nog geen vruchtje. over 3 weken kriijg ik weer een echo.
leuk spannend meis, maar wat ik me af vraag waarom j enog niks kan zien, is het dan nog zooooo klein?
ja het is idd nog zo klein, heb er ook niet zoveel verstand van hoor maar dat vertelde de gyn. mij. Zal zo eens in het boek gaan kijken hoe dat er allemaal uitziet vanbinnen met 5 weekjes. heb het boek het grote wonder geleend van een vriendin is echt een aanrader voor iedereen.