Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hallo meiden,
    Ilona ik wil je veel sterkte wensen in je beslissing!
    Essigirl wat leuk een meisje! ;) we zijn sterk in de meerderheid :)
    Ik moet vanavond om 18.50 voor mijn 20 weken echo,bij ons doen ze het altijd s'avond's bij de verloskundige,dus spannend! hier ook hele erge pijn in mijn rug trekt door naar mijn buik en liezen,ik kan haast niet meer lopen,ik ga woensdag gelijk overleggen met mijn fysio,ik trek dit niet meer!mijn meisje voel ik nu ook steeds meer,zo mooi,elke keer als ik haar voel zit ik weer met een grote glimlach op mijn mond ;)
    En wie heeft er nou ook zo'n last van lekkende borsten? bij mij is het er maar 1 en alleen s'nachts..

2. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik heb helemaal geen lekkende borsten.

ook ik heb vanavond mijn 20wk echo

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Oh wat spannend ;) ,ja ik heb het al 2 weken,vind het zo vaag :(

4. Els2806

Els2806 Actief lid

@ Claudia: ja heb ik last van. Enkel de rechter. Waarschijnlijk omdat ze 's nacht samengedrukt wordt tussen het bed en mijn lichaam, of arm. In principe niet vervelend, alleen de jeuk rond mijn tepels is minder aangenaam. Heb je ook jeuk?

5. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik heb nog helemaal geen last van lekkende borsten komt nog niks uit

6. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Essiegirl en mo... veel beterschap!

Essiegirl gefeliciteerd een meid! Die zijn in de maand juni zeker in de meerderheid..

7. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Dames, ik voel mijn baby nog steeds niet. Moet ik me zorgen maken?

8. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    Dat heb ik dus ook, ik lees al die berichten van mensen die hun kind voelen trappelen vanaf 16 weken zelfs al ect...maar ik voel geen bal hoor...iedereen zegt dan dat je je geen zorgen moeten maken...maar als je zulke dingen leest plus alle enge dingen op inet...nou dan maak je, je wel zorgen..ik begrijp je compleet!

9. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    :idea: Ilona wat jammer voor jullie dat jullie relatie niet meer goed is. Je weet zelf het beste wat je voelt en hoe jij je er onder voelt. Hoe reageerde je vriend? Wel jammer dat je er nu pas achter komt want een kindje lijd er hoe dan ook onder, als je bij elkaar blijft is het ook niet goed want ze voelen alle spanningen maar het is ook niet ideaal om zonder papa op te moeten groeien. Maar als iets niet meer gaat dan gaat het niet en dan moet je de beste keuze maken voor jezelf, partner en je kindje.
    Sterkte de komende tijd want het is altijd zwaar om zo'n keuze te maken.
    :idea: dafke gefeliciteerd met je meisje!
    :idea: Erannick veel winkelplezier en fijn dat je geen bloedverlies meer hebt!
    :idea: Essie gefeliciteerd met je meisje en beterschap.
    :idea: Mo voor allemaal beterschap!
    :idea: Claudia ik hoop voor je dat de fysio snel aan gaat slaan bij je. Ik heb geen last van lekkende borsten.
    :idea: Firstbaby en Jeslin jullie hoeven je geen zorgen te maken want de een voelt de baby eerder dan de ander, het ligt er ook aan waar je placenta zit.

Ik zal me zo weer even omkleden want ik loop er weer fraai bij in mijn schildersoutfit!

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hoi els ja bij mij is het ook de rechterborst,maar ik heb geen jeuk,en bij mij is het ook alleen maar s'nacht's :(

11. vlademira

wanneer is het normaal om borst melk te krijgen ik heb nog helemaal niks

12. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    nou vlademira, sommige hebben het zo vroeg en ik ben 1 van die gelukvogels :(,maar volgens mij hoort,het normaal op gang te komen als je bent bevallen..ik ga vanavond voor mijn 20 weken echo,en zal het dan eens vragen of dit normaal is :(

13. vlademira

nou ja mij maakt het niet zoveel uit
    en borstvoeding geven is niks voor mij
    krijg er wel vaak kritiek over dat ik het niet wil

14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    ja het is beter idd,maar flesvoeding is ook heel goed, ik heb er nog nooit iemand slechter van zien worden ;)

15. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

hey moet je gwoon lkker lak aan hebben
    ik doe ook flesvoeding en heb lak aan een ander

16. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ilona wat een dappere beslissing van je. Ik heb er een keer 6 jaar over gedaan om een relatie te beeindigen en toen was ik geeneens zwanger. Achteraf heb ik zo'n spijt dat ik het niet eerder gedaan heb. Veel sterkte in ieder geval en succes met je echo vanavond!

@dafke : Gefeliciteerd! :D

Ik voel de baby wel vaak bewegen. Ik had er ook heel erg naar uit gekeken. Maar ik vind het helemaal geen prettig gevoel, dat vind ik zo jammer. Ik schrik er iedere keer van. Raar he? :(

Hebben jullie al een grote buik? Bij mij kan nog niemand het zien. (maar dat vind ik prima zo) Ik kan het zelf wel goed zien, maar alleen als ik geen kleren aan heb. :D

17. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Ilona, moedig van je hoor om nu zo'n stap te nemen! Goed dat je voor jezelf en je kindje kiest! Hoe is je vriend eronder? Gaan jullie samen het kindje opvoeden?
    Succes met de echo vanavond.

Vlademira, de VK zei tegen mij dat het soms wel een week kan verschilen en dat het dan nog oké is. Bij mij verschilde het ook 5 dagen, dat-ie "achter" liep. Maar hoop toch stiekum dat morgen met de 20weken-echo weer lekker op schema is. Maar het schijnt inderdaad heel normaal te zijn.

Dafke, gefeliciteerd met jullie meisje, leuk na 2 jongens! :)

Erannick, fijn dat je wat meer vertrouwen krijgt. Houden zo!

Mo en Essiegirly, veel beterschap, doe het rustig aan. Essie, leuk een meid!

Claudia, succes vanavond met de echo! Spannend.

Jeslin en firstbaby, geen zorgen maken hoor. De ene voelt het kindje met 18 weken, de ander met 22 weken. Als de placenta aan de achterkant zit voel je um eerder dan als hij tegen je buikwand aanzit.

18. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Nou meiden; leuk nieuwtje hier! Ik word namer net gebeld door de Super de Boer dat ik een wintersportreis naar Tsjechie heb gewonnen voor 2 personen! Ik heb idd 1 keer 1 kaartje ingevuld een tijd geleden, heb er nooit meer een tel bij stilgestaan en nu dit! Skieen zal voor mij niet opgaan denk ik, maar lekker in de sneeuw wandelen en zo, ik heb er nu al zin in!

liefs, Elke

ps: ga nu even teruglezen

19. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.279
    2.978
    113
    @ ilona,

Heel veel sterkte met je beslissing! Probeer maar een beetje van je kindje te genieten vanavond.

Laat je ff weten hoe het is gegaan?

Groetjes, Lotte

20. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Dank jullie wel allemaal voor de leuke en beterschap
    reacties! Ik heb ook geen last van lekkende borsten....
    En als je de beeb nog niet voelt hoeft niets te zijn volgens
    mij hoor ;) Ik en mijn man zagen gister wel heel me
    buik op en neer gaan! Was zo supergaaf!

xxxx

Deel Deze Pagina