Hee Elke, super joh! Hartstikke leuk, een weekje naar de sneeuw! Wanneer gaan jullie of mag je zelf kiezen?
Elke wat leuk zeg zo'n prijs te winnen! Even lekker er tuseenuit binnenkort. We zullen vanavond een begin maken met het leggen van het laminaat op de babykamer. Deze week de commode ophalen en nog ff een likje verf geven en dit weekend halen we de wieg op bij m'n zus en dan kan ik de kamer gaan inrichten!
nieuwe buikfoto in mijn album. ben zo benieuwd hoe het vanavond gaat bij de echo. moet nog even wachten tot kwart over acht voor dat ik weg kan. pff wat duurt dat lang.
Ilona mooi buikkie zeg. Ik geloof dat ik ook ziek begin te worden er kwam vanmiddag wat keelpijn opzetten maar kan nu haast niet meer slikken van de pijn. Verder wel heerlijk gewinkeld, we kwamen gepakt weer thuis
Hallo meiden,ik ben geweest voor mijn 20 weken echo,en alles is perfect! we zijn zo blij! Ik had express niet gezegd wat het geslacht was express,kijken of ze het goed heeft,en ze typte in hoera een meisje! .. Ik moet wel terug komen voor een groeiecho met 32 weken,vanwege mijn overgewicht,voor een extra checkup.. En ik heb het nagevraagd,maar lekkende borsten,zijn normaal!
ik heb er ook nog geen last van! ik had dit bij de vorige als ik in erg warme ruimtes kwam dan gingen ze opeens lekken hihi En van dat bewegen hoef je je idd niet druk over te maken hoor.. dit is bij iedereen anders en is van veel factoren afhankelijk. En duurt vaak ook langer bij een eerste kindje! Het komt heus wel! Ik vind het nu zo leuk omdat ik het aan de buitenkant ook goed kan zien! Lekker op de bank liggen broek open en blieken maar naar die buik! (In bad ook heel leuk hihi) Nou ik denk echt dat het een lopend vuurtje is want ik voel me ook niet 100% overgeven kwam er weer aan enz. Verder heb ik ook flink pijn in mijn linkerbil als ik op mijn linkerbeen wil staan of buk doet het vooral zeer Zou dit ook met de zwangerschap te maken kunnen hebben? Vind het zo raar..
Tjemig, weer veel gebeurd vandaag! @Ilona, sterkte meid, het moet niet makkelijk zijn zo'n beslissing te nemen. Ik hoop dat jullie goed contact kunnen houden, dat zou voor jullie en voor de beeb wel het prettigste zijn denk ik. Ik duim voor je! En was je echo goed trouwens? @ zonneschijn: morgen mag jij voor de 20-weken, spannend he! Ik moet nog een weekje wachten. Hoop dat ik gezien de comlicaties die ik heb gewoon zelf op wintersport mag gaa, maar het vertrek is op 14 maart, dus da's nog wel een gunstige tijd! @ vlademira: geen zorgen maken hoor, ook mijn gyn zegt dat er een marge inzit van ongeveer 1 week (meetfout). Ik ben zelf tot nog toe ook 3 kilo afgevallen zonder echt te moeten hebben overgeven. Ik ben in totaal nu al 10 dagen achterop geraakt met de oorspronkelijke datum (van 18 naar 28) en daar maak ik me zorgen om ivm mijn hoge bloeddruk, maar dat doet de gyn niet, dus ja, dan zal het wel wat meevallen... @claudia: gefeliciteerd met je goede 20wkn echo! Beterschap aan alle zieken! groetjes, Elke
pff dat heb ik ook pijn bij het slikken en heb het gevoel of ik koorts heb maar heb koorts gemeten en 37.3 dus niks
dank u wel alemaal voor de leuke reacties we zijn idd super blij dat we na 2 jongens een meisje krijgen. aan alle zieke veel beterschap gewenst. Wat houdt zo'n 20 weken echo eigenlijk in? want hier in belgie is dit niet ale ik heb er toch nog nooit van gehoord.
Goeie avond meiden er is weer een hoop geschreven zeg! Ilona heel veel sterkte meid met deze moeilijke beslissing, hoe reageerde je vriend hierop en is hij nou nog welbetrokken bij je zw.schap? ( als je geen antwoord wil geven is het ook goed hoor meis) Vlademira ik voel mn kindje ook de ene dag minder als de andere hoor, is niet iets om je druk om te maken, maar als het je geruststeld zou ik gewoon even de vk bellen. En dat je geen bv wil geven is jouw keuze en niet die van een ander, dus lekker doen waar jij je goed bij voelt meid Dafke gefeliciteerd met de kleine meid! Errannick ben blij dat je nu eindelijk kunt gaan genieten meid en de kleine trappelt er vrolijk op los dus die heeft het ook goed naar zn zin Mo en Essiegirl beterschap en Essie nog gefeli met jullie meisje. Firstbaby ik voel mn baby ook pas net hoor en heel erg licht, niet zoals de meeste hier beschrijven als getrappel maar echt als hele lichte belletjes. En ik zie dat je pas 18 wkn en nog wat bent dus ik zou mn eigen niet druk maken hoor Elke wat leuk dat je een reis hebt gewonnen meid Weer iets om naar uit te kijken. Claudia gefeliciteerd met jullie meisje en fijn dat alles goed was bij de 20 wkn echo Flex ik wil binnenkort ook naar zw.zwemmen gaan, is dat leuk en krijg je speciale oefeningen in het water? Pfff mn buik staat goed onder spanning zeg, het lijkt net of ik ieder moment uit mn voegen spring Heb net de huid van mn buik al wat losgemasseerd en met olie ingesmeerd, hebben jullie dit ook?
Dafke de 20 weken echo is een echo die ze doen rond 20 weken zw.schap. Ze kijken dan oa naar het hartje, hersentjes, of het ruggetje en schedeltje gesloten is, of het gehemelte is gesloten, of je kindje geen klompvoetjes heeft en ze kijken ook naar de niertjes en of het blaasje al is gevuld! Kortom ze kijken of alles erop en eraan zit! En tevens kun je naar het geslacht vragen en ze kijken waar de placenta zich bevindt! Dit houd zo'n beetje deze echo in! Hiet in Nederland is de 20 wkn echo ook nog maar sinds 2 jaar, daarvoor kon je dat wel op eigen kosten laten doen.
hey meis, ik weet niet wat ze gaan doen we zouden a.s. woensdag gaan zwemmen maar helaas kan me schoonzus niet... had het wel fijn gevonden even zwemmen me rug is killing me! kom net op bad heb egt flink heet water in gedaan aaaaaaaah heerlijk verlichtend maar zodra je eruit gaat doet het weer zo'n pijn! kan wel janken pfff morgen nog werken bij een client ook pffff hoop dat ik dat redt! Welterusten meid!
Truste meiden! ik ga slapen..ik kijk morgen ff naar het verslag van ilona haar 20 weken echo,hoop dat ie van haar net zo goed is als ie van mij
Hey Ilona. veel sterkte meid, maar toch wel goed dat je voor jezelf kiest! We zaten sinds vrijdag zonder internet. dus enorm balen, eigenlijk nog steeds geen internet, maar we hebben een laptop er bij gekocht, en raad eens! een van de studenten naast ons die heeft een onbeveiligd draadlos netwerk! haha, ff profiteren natuurlijk! het is bijna een levenbehoefte dat internet, vooral dit forum, en hyves en msn! pfff. maar ik wilde gisteren zo graag mededelen dat ik dus de 20 weken gepasseerd ben! nou, dan bij deze maar!
Hallo allemaal! Er is weer een hoop bijgeschreven! Bedankt voor jullie reacties. @JESLIN79: Gefeliciteerd en welkom bij de juni-mama's! @Veertje1979: Gefeliciteerd met je twee dochtertjes! @Lotte: Veel plezier morgen bij de echo! @bwtje: We hebben een afspraak om 13:15. Nog twee nachtjes slapen! @Zonneschijn: Ik vrees dat mijn man wel in staat is om een scène te gaan schoppen bij de echo om zijn zin te krijgen. Hihi. Veel plezier morgen bij de termijnecho! @erannick: Gefeliciteerd met je meisje! Dat fotootje waarop ze op haar duimpje zuigt, is inderdaad heel lief! @spirit70: Ik heb één keer een hele gespannen, pijnlijke buik gehad. Toen had ik volgens mij te veel gegeten. :s @Blondie: Hartstikke gaaf dat je je kindje hebt zien bewegen! @vlademira: Nogmaals gefeliciteerd met je huwelijk! Maak je niet al te veel zorgen om je zoontje. Je hebt een paar dagen geleden toch een supermooie echo gehad? @Coco: Da's zeker niet duur. Misschien dat ik ook maar even bij de Miss Etam ga kijken. @bulldog: Gefeliciteerd met je zoontje! Misschien kom ik het blauwe team ook wel versterken. @Essiegirly & dafke: Gefeliciteerd met jullie meisjes! @Cellie, claudia0404 & sunflower (en de rest): Hartstikke super dat alles oké is met jullie kleintjes! @ilona21: Gefeliciteerd met je zoontje. Ik wens je veel steun toe in deze moeilijke periode! @claudia0404: Sterkte met het stoppen met roken! @claire: Beterschap! @fl3xgirl: Gefeliciteerd met je certificaat als gastouder! Is dat toevallig de buikband van de Etos? (Zie foto in jouw album) @Firstbaby: Nee hoor, je hoeft je geen zorgen te maken. Sommige meiden waren er gewoon vroeg bij. Het scheelt natuurlijk ook of je 18 of 20 weken zwanger bent. Die kleintjes ontwikkelen zich zo razendsnel. @elke1976: Gefeliciteerd met je gewonnen reisje! @agnes78: Ik kan mijn kindje sinds enkele dagen ook heel goed voelen. Helemaal fantastisch natuurlijk, maar het beweegt zó vaak dat ik het eerlijk gezegd ook niet altijd even prettig vind. Het zwemt nu ook al naar mijn hand toe, als ik mijn hand op mijn buik leg. Echt gaaf! Jammer genoeg kan mijn man het nog niet voelen.
@ schaapje ik weet niet waar deze vandaan komt heb um ooit eens op me verjaardag gekregen. maar volgens mij issie van miss etam