Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen]

@ilona stertke de komende tijd !
    @ essiegirl en dafke gefeliciteerd met jullie meiden!
    @firstbaby ik voelde de baby ook pas met 19 weken ofzo komt van eigen meid!

ik ga zo shoppen
    meiden met een echo veel plezier!

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik mag nog even wachten, wij hebben donderdagochtend de 20 wkn echo, gelijk om half 9 dus we hoeven niet een hele dag te wachten tot we aan de beurt zijn!
    we twijfelen nog wel of we het willen weten, maar dat besissen we dan nog wel, en anders stopt ze het antwoord maar in een envelop! dan kunnen we alsnog kijken als we te nieuwsgierig worden! haha

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    kan iemand mij vertellen hoe een harde buik aan voelt ongeveer!

4. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen meiden.

gister zijn we bij de 20wk echo geweest en alles was goed.
    de kleine had alleen een balletje in zijn hart wat geen hinder zal onder vinden. ze hebben daar onderzoek naar gedaan en de meeste hebben z'n balletje in het hart. vond het wel een raar idee. maar ze verzekerde dat die weg zou gaan. neme we maar aan dan.

mijn partner zal nog steeds overal betrokken bij zij.
    wij hebben helemaal geen ruzie. ik weet ook dat hij er alles aan zal doen om de kleine een geweldig leven te geven en zal me overal bij helpen. maar als partner kunnen we niet door het leven.
    hij zal ook bij de bevalling zijn en zal naar alle controle gaan zolang hij vrij kan nemen.

we proberen nu een oplossing te vinden hoe we dit samen kunnen doen.

5. Afina80

Afina80 Actief lid

17 mei 2007
    270
    0
    0
    Groningen
    Zijn er meer meiden die nog steeds elke morgen zo misselijk zijn en nog vaak moeten overgeven? :cry: Ik dus wel, ik had zo gehoopt dat ik na een dikke 3 maand niet meer elke dag aan het overgeven was, waar blijft mijn roze wolk ? :rolleyes:

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hard? :) hihi
    Je buik wordt kei hard en blijft even zo en trekt dan weer weg ;)

Afina niet fijn he dat misselijk zijn ik hoopte er ook vanaf te zijn!
    Maar heb het helaas ook soms nog :( niets aan te doen dus..

Ilona fijn dat je echo goed was! en hopelijk gaat dat balletje gewoon weg ja..als ze hart zeggen schrik je nogal gauw he?!

zonneschijn veel plezier bij je echo vanavond!

Iemand nog meer vandaag?

Ik ben ook over de 20 weekjes grens heen joehoe!!

Morgen onze echo he spirit! ZO een zin in!

Ik mag om 11:15 lekker vroeg gelukkig :D
    Ik zal proberen die avond nog ff iets te posten ;)

7. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    Ik heb daar ook nog steeds last van, ik ben toevallig vanochtend ervoor naar de huisarts geweest. Ik ben vaak moe misselijk en draaierig en ging me nu toch wel zorgen maken...ik heb voor de zekerheid bloed laten prikken...en krijg daar donderdag de uitslag voor. Verder kon de huisarts niet raars ontdekken....ik heb me gedurende deze zwangerschap nog geen 1 keer goed gevoeld....de kans zit er dik in dat het me hele zwangerschap zo blijft. Mijn moeder heeft dat bij haar zwangerschappen namelijk ook gehad. Ik vind dit geen prettig vooruitzicht eerlijk gezegd. :cry:

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    IK BEN VANDAAG PRECIES 20WEKEN ZWANGER!WAT EEN GEWELDIG GEVOEL!
    Ilona fijn dat alles goed was,en als hun idd zeggen over dat balletje in het hart dat het weggaat,zou ik daar ook vanuit gaan hoor!maar ik zou ook schrikken :(

Afina en bwtjeen jeslin,ik hoop voor jullie dat het spugen snel stopt,ik weet er alles van ik ben zelfs 2 keer uitgedroogd geweest en in het ziekenhuis gelegen,ik heb het gelukkig nog maar heel af en toe!

De meiden vandaag met een echo veel succes!

9. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    claudia0404, gefeliciteerd met je 20 weken...lijkt me ook een fijn gevoel...zo van ik ben nu op de helft~!

en alle meiden die vandaag hun 20 weken echo hebben...veel plezier vooral...al is die echo medisch bedoeld....ik ben met me zusje meegeweest toen zij hem had...en ik vond het heel leuk en wonderbaarlijk om het te zien. Haar baby was heel erg bewegelijk...het koste die mevrouw die, die metingen moest doen echt moeite om alles goed op te kunnen meten omdat die baby zo druk was...dus heel leukk om te zien

10. vlademira

vlademira Niet meer actief

Hallo meiden volgens mij heeft de griep mi te pakken gekregen voel me niks niet lekker
    Weet j wat ik eigenlijk vremd vind ze zeggen 9 maanden zwangerschap maar het is 40 weken en dat is 10 maanden vind het heel raar maar ja

11. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Dat is ook raar vladimera maar volgens mij is 40 weken 9 maanden en een week, al is dat tegen mij gezegd

12. vlademira

vlademira Niet meer actief

40:4=10
    20:4=5
    dus bij 20 weken ben je 5 maanden zwanger
    en bij 40 weken dus 10 maanden

13. Afina80

Afina80 Actief lid

17 mei 2007
    270
    0
    0
    Groningen
    Er zitten niet altijd 4 week in een maand hoor, haha
    (52/12 =4.33333)

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    hoi hoi

Volgens mijn zwangerschapskalender ben ik nu net de 5e maand ingegaan..

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

je krijgt toch ook altijd 2 weken kado? ;) dus dan ben je toch in werkelijkheid maar 38 weken echt zwanger? of ben ik nou gek haha :rolleyes:

16. Afina80

Afina80 Actief lid

17 mei 2007
    270
    0
    0
    Groningen
    Dat klopt ook wel, maar die 2 week zitten wel gewoon bij je 40 week in, kijk maar eens op je kalender een maand heeft altijd net meer dagen dan 4 week zijn, anders zou elke maand 28 dagen hebben :)

17. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hey dames
    na een paar dagen me beroert gevoelt te hebben
    voel ik me vandaag eigenlijk toppie gelukkig

voor degene die 20 weken zijn van harte ermee
    voor degene die 20 weken echo hebben vandaag of morgen s6 hoor!

mensen die nieuw zijn leuk gezellie!

ik ben vanochtend met mijn schoonmoeder de stad in geweest
    heb van alles gekregen voor de baby nieuw dekentje voor in het bed hydrofielluiers washandjes spuugdoekjes 3 nieuwe flessen van advent een flessenwarmer van advent en voor mezelf mocht ik wat uitzoeken zou kledng doen maar kon niks leuks vinden heb wel een oventje gkregen voor in de caravan en in april moeten we maar eens zien voor wat leuke kleding

nog3 nachtjes slapen en dan ben ik jarig bereik ik de leeftijd van 30 hihi

18. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    krijg trouwens ook nog een hemeltje en een bijpassende lamp maar die kunnen we zaterdag pas ophalen:)

19. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @ Jeslin: vervelend dat je je zo rot voelt meid. En misschien een schrale troost, maar ik ervaar zwanger zijn ook echt niet als een roze/blauwe wolk hoor!

Begon voor de grap al tegen mijn moeder over een prenatale depressie, maar dat schijnt inderdaad ook nog echt te bestaan. Heb het even doorgelezen en herken er zelf wel dingen van.
    Soms vind ik het best moeilijk hier de enthousiaste verhalen te lezen. Niet omdat ik het jullie niet gun, maar omdat ik dat zelf ook zo graag zou willen.

groetjes, Elke

20. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Gefeliciteerd met al je aankopen/cadeaus Mo! En ook alvast met je verjaardag, dan kan ik dat niet meer vergeten! :)

Deel Deze Pagina