Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb ook puistjes ineens! Ben benieuwd, ik heb 7 feb de echo. Maar ik denk zo zeker te weten dat het een jongetje is, ondanks de puistjes, hahaha.

@coco Kijk, das vooruit denken!

2. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

ja klopt
    hebben ze met de 20 weken echo gezegt

3. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hey damezz

alles goed hier
    hier alles okidoki
    heb alleen nog wat last van mijn nek beetje stijf en me keeltje doet beetje auw met slikken maar ja
    verder wil me dochter van 3 bijna niet eten ze eet al bijna niks wat warm eten aan gaat dus vind dit echt nie leuk zie het nog 2 dagen aan als ze dan nog nie eet ga ik naar de dokter ermee
    kennisje van me is vanacht opgenomen in het zkh de vliezen zijn gebroken maar wil nie doorzetten ben benieuwd !

4. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Heb nog niet bijgelezen, maar.... ik ga bijna weg voor de 20weken-echo. Nog een half uurtje... spannend!

Lees straks even bij.

5. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    heel veel plezier zonneschijn!

6. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    meiden ik oordeel niet ik zeg alleen vercht ervoor als je dit nog niet hebt gedaan!
    Het is gewoon mijn mening.
    Maar ik ken het hele verhaal natuurlijk ook niet, maar dit is hoe het op mij overkomt.
    Jullie kennen het verhaal ook niet dus kan je eigenlijk ook niet zeggen: goed dat je voor jezelf gekozen hebt..toch ;)

Zonneschijn veel plezier!

Liefs, Paula

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hey Elke,nou ik kan je vertellen ik heb ook puistjes,zwangerschapsvlekken,in mijn haargrens,ben heel de tijd misselijk geweest,en ik krijg ook een meisje :) dus ben benieuwd,wat dat betreft kloppen bij mij de bakerpraatjes wel! ;)

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ggrappig ik ook 6 juni!
    alleen loop je banner voor dan !

9. vlademira

vlademira Niet meer actief

Ik heb ook puistjes en zie er minder goed uit dan voor de zwanger schap en krijg toch echt een jongetje

10. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Hoi allemaal!

@fl3xgirl: Ik heb precies dezelfde buikband... van de Miss Etam ;)

@Sjoon: Da's een goed idee om het in een envelop te doen!

@Afina80, agnes78, JESLIN79, Blondie & bwtje: Sterkte! Ik hoop dat jullie roze/blauwe wolk snel tevoorschijn zal komen!

@mo1978: Zozo, je bent echt wel verwend met al die cadeautjes. Hartstikke leuk! Heb je dat voor je verjaardag gekregen of gewoon zomaar?

@claudia0404: Beterschap!

@elke1976: Ik zat er laatst nog aan te denken: ik heb sinds de zwangerschap geen puistjes meer gehad (en ook geen jankbuien). Dat had ik altijd rond de periode dat ik ongesteld moest worden. Dan zou ik volgens het bakerpraatje dus een jongen moeten krijgen. Ik ben benieuwd of het bakerpraatje bij jou uitkomt!

@minnie1979: Fijn dat alles oké is met je kleintje. Veel plezier met shoppen morgen!

@agnes78: Ik begrijp precies wat je bedoelt! Ik ben blij dat ik niet de enige ben.
    Zou het kunnen betekenen dat m'n kindje later ook zo onrustig wordt?

@bwtje en alle anderen die ook een echo hebben: Veel plezier morgen!

@alle meiden die de 20 weken-grens hebben bereikt: Proficiat!

11. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    HoiHoi!

Wat gaaf zeg, iedereen rond de 20 weken! wordt ook steeds leuker om al die echo-foto's te bekijken. Wij moeten helaas nog even wachten. Nog 11 nachtjes slapen....

Ik voel me overigens kipfit, behalve dat mn stuitje echt megazeer doet, en af en toe van die gekke steekjes in mn poes (sorry.....). Iemand nog meer?

Ik heb echt zo'n groeiexplosie gehad afgelopen weekend, een pijn dat ik had, aan de zijkant van mn buik niet normaal. Wordt ik de andere dag wakker: buik 2x zo groot... :( zo werkt het dus.... :)

12. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @Femmes: Hoeveel ben jij in omvang gegroeid?

Ik heb nog eventjes wat opgezocht over het vele bewegen. Ze zeggen dat als je kindje veel beweegt tijdens de zwangerschap, het later als het geboren is juist rustiger is. Bakerpraatje? Ach ja, je kunt er sowieso niet van op aan, gezien elk kindje anders is. Ik vrees dat ik gewoon zal moeten afwachten. :rolleyes:

13. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    @schaapje
    Ik heb het met mijn moeder en schoonmoeder gehad over dat drukke bewegen. Zij hebben beide meerdere zwangerschappen gehad en in beide gevallen waren mijn vriend en ik de hardste schoppers. Ik dee op een gegeven moment mijn moeder echt pijn. Misschien is een combi van genen wel wat ongelukkig :) :)
    Ik hoop niet dat het iets zegt over de toekomst!

@femmes, ik heb ook af en toe van die steken down there :( Het gemene soort . Enig idee waar dat door komt?

14. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    We zijn weer terug van de echo! alles was goed!
    En we weten ook wat het gaat worden....

Een: Meisje! :)

Alweer eentje erbij! Zelf dacht ik dat het een jongetje zou zijn. Maar ben hoe dan ook superblij! :)

15. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Oja, nog niet bijgelezen, we hebben nu bezoek. Ben er snel weer...

16. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    gefeliciteerd!

17. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    voor mijn verjaardag heb ik een oventje gekregen voor in de caravan en mocht nog kleding uitzoeken maar wat kleding betreft kon ik niks leuks vinden dus dat doen we ff in de lente en de babyspullen heb ik zomaar gekregen

18. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

sorry dat ik een lange tijd niet van me heb laten horen. Maar ik had het nogal druk op mijn werk. Hectisch, maar dan gaat het ook lekker snel.

Afgelopen weekend onze verjaardagen gevierd. Ik was zondag jarig en mijn vriendje gisteren. Heerlijk zo vlak na elkaar. We zijn weer een jaartje ouder geworden :)

Volgende week woensdag naar de verloskundige en de week erna m'n 20 weken echo. Spannend allemaal. Maar ja, het is voor ons een verrassing. Ik wil het absoluut niet weten wat het wordt.
    Ik ga trouwens wel proberen om borstvoeding te geven.

Verder voel ik erg goed. Ik ben al begonnen met de babykamer. Eind maart komt onze kinderwagen.

En nu heb ik niets meer te melden. Ik ga verder met House kijken. heerlijk die dr. House met zijn sarcatische opmerkingen.

Gr.
    bianca

19. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @Zonneschijn: Gefeliciteerd met je dochtertje!
    Alweer een meisje! 18 meisjes tegen 6 jongens!

Zeg fl3x, kunnen we de "verrassingen" in de lijst niet opsplitsen? Daarmee bedoel ik dus de "echte" verrassingen (dat men het zelf niet weet) en meiden die het wel weten, maar liever geheim willen houden.

20. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    messch zijn die verrassingen wel allemaal jongens!

Deel Deze Pagina