Jeetje juni meidenmaand zeg! Schaapje gefeliciteerd met een meid, wat zal je raar gekeken hebben zeg dat het geen jongentje blijkt te zijn. Moet alles nog bijlezen want ben gisteren en vandaag niet online geweest.
Ik moet ook nog alles bijlezen! En dat ga ik straks doen pagina 622 hahaha Maar de echo was helemaal goed wat is dat zenuwslopend zeg maar het is helemaal in orde dus dat is zo'n geruststelling! En om de meidenmaand maar op peil te houden sluit die van ons zich hierbij aan! Wij krijgen een MEISJE! 99%! Dus straks 2 meiden helemaal geweldig! In het begin dacht ik echt jongetje maar toen iemand zei je krijgt een meisje denk ik kreeg ik helemaal zo'n warm gevoel en nu klopt het ook nog We zijn gelijk wezen shoppen! Nou ik ga bijlezen en klets straks verder..
iedereen bedankt voor de felicitaties, ik wil ook iedereen feliciteren met de goeie echo's en ik moet zeggen, er zijn wel veel meisjes he. kan me niet voorstellen dat dit eerder is geweest ooit. zou het wel leuk vinden om het uit te zoeken in bijv juli een maand later dus. om dan uit te zoeken hoeveel meisjes er in heel nederland zijn geboren in de maand juni en hoeveel jongens. volgens mij is juni echt een meisjesmaand aan het worden. voor degene die een jongen verwachten; een jongen is ook hartstikke leuk, ik heb een zoontje van vier en die is geweldig. haahhaha.
ik ben 1 dag minder gaan werken werk nu nog 3 hele dagen van 8 tot 6 maar vind het nu wel zwaar worden. ben savonds heel er moe last van me rug benen heupen ppffff
ik doe zittend werk maar werk wel onder druk, dus veel met klanten enzo, veel stress, ik heb nu hoge bloeddruk dus kan ik effe niet werken. maar wil wel weer halve dagen omdat thuiszitten ook niet alles is.
ik sta een hele dag! maar halve dagen werken is ook wel fijn ja dan blijf je toch nog een beetje bezig!
ik kan amper een kwartier staan, we zijn in een paar weken geleden naar Disneyland geweest en toen ik bij de parade ging kijken viel ik bijna flauw. kan echt niet lang staan.
wel fijn dat je dan zittend werk doe ik sta 9 uur op een dag ppff! ik kan het toch niet vol blijven houden wor dme nu al te veel dus we kijken wel straks miss ga ik ook wel halve dagen werken!
ik zou dat wel doen, volgens mij is je werkgever ook verplicht om je aangepast werk te geven mocht je je eigen werk niet meer kunnen doen. ik zou het es navragen.
moet alleen morgen nog werken en dan ben ik lekker heel de week vrij! kan ik lekker uitrusten!mijn werkgeven let altijd wel goed op op mij is wel grappig hij word over een week of 10 zelf weer vader! dus die houd wel rekening ermee
26 mei 2008 onsukkie - 23 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 30 mei 2008 Fiona23 - ? jaar - 1e kindje - waar? - (meisje) 1 juni 2008 Els2806 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 2 juni 2008 Marlie81 - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (meisje) 3 juni 2008 Ienieminie - 30 jaar - 1e kindje - thuis 3 juni 2008 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 3 juni 2008 karin29 - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - 5 juni 2008 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 6 juni 2008 Bulldog - 22 jaar - 1e kindje ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 6 juni 2008 Mo1978 - 29 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje) 7 juni 2008 Meryem85 - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 8 juni 2008 Essiegirly - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 8 juni 2008 spirit70 - 37 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - ( Verrassing ) 8 juni 2008 Zonneschijn - 32 jaar - 1e kindje - geen voorkeur - borstvoeding - (meisje) 8 juni 2008 sunflower - 29 jaar - 1e kindje thuis 9 juni 2008 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen) 11 juni 2008 Blondie - 30 jaar - 1e kindje - borstvoeding - geen voorkeur - (geheim) 11 juni 2008 Fl3xgirl - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje) 12 juni 2008 Schaapje82 - 25 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 12 juni 2008 Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen) 13 juni 2008 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 13 juni 2008 Krokus - 25 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje) 13 juni 2008 Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje) 13 juni 2008 tinus1979 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis 14 juni 2008 Lotte - 28 jaar - 2e kindje ziekenhuis - (Geheim) 14 juni 2008 Dafke - 21 jaar - 3e kindje ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 15 juni 2008 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje Tweeling! - ziekenhuis - flesvoeding - ( 2 meisjes) 16 juni 2008 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 16 juni 2008 bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 17 juni 2008 claudia0404 - 25 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 18 juni 2008 Richa - 24 jaar - 1e kindje - waar? - (meisje) 18 juni 2008 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - (geheim) 18 juni 2008 Syrian beauty - 20 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - 20 juni 2008 erannick - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - borstvoeding - (meisje) 21 juni 2008 afina80 - 27 jaar - 1e kindje - Thuis - (verrassing) 21 juni 2008 Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje 23 juni 2008 bruidje77 - 30 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 24 juni 2008 elke1976 - 30 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - 25 juni 2008 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding 26 juni 2008 Femmes - 31 jaar - 1e kindje - kraamhotel - (verrassing) 26 juni 2008 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - waar? - borstvoeding - (jongen) 28 juni 2008 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - waar? - 29 juni 2008 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) Verwacht in Juni 2008 : Jongens : 6 Meisjes : 20 Verrassing : 7 Onbekend : 9 Geheim: 3 Tweeling : 1 Buddylijst : Mo1978 <----> Fl3xgirl Daantje82 <--->Ilona21 Spirit70 <---> Schaapje82 Sjoon <---> erannick Meryem85 <---> Bianca75 claire <---> Melanie P Vlademira <---> minnie1979 Bwtje <---> Zonneschijn Op dit moment zijn er 44 Juni mama's * Sta je niet op de lijst? stuur een PB naar fl3xgirl* @ bwtje gefeliciteerd een meid! Er is iets weg kan geen kleuren meer kiezen? Vanmorge weer gespuugd was zo misselijk lag maar te draaien in bed waar dat nou weer vandaan komt? ga strax effe naar me schoonzussie toe
ja ik ben weer terug! (internet doet t ook weer gelukkig) de echo was goed, alles was goed op een klein dingetje na, een nierbekken was iets groter dan het andere, dus mag ik over 10 weken weer terug komen voor dat na te laten kijken. als het groter blijft, dan is er alleen maar een kans dat het kind vaker last zal hebben van een blaasontsteking, dus niet ernstig. maar ze vertelde ook dat het vaak gewoon bij groeit, dus niks om ons zorgen over te maken. de kleine was enorm druk, en wou zich niet goed laten onderzoeken, dus ze moest overal wat langer na kijken! heel grappig. en tja, we hebben toch gezegt dat we het niet wilden weten, dus het blijft nog een grote verrassing!
ja meid moet je wel aangeven hoor. enne je hebt ook meer recht op pauze he? Stel dat je 8 uur werkt op een dag (betaald pauzes niet meegerekend) dan mag je een uur extra doorbetaald pauze nemen... Maak er gebruik van! Liefs, Paula
dank je blondie ze zien het wel aan me haha sjoon hopen dat het gewoon bij groeit! fijn dat alles verder goed is!
ja flex dat merkte ik ook al! ik wilde meisje in kleur neerzetten maar ging dus niet Hier ook ziektewet zit in de zorg dus sowieso zwaar, en je werkt aan een stuk door! Verder werk je alleen je kan wel iets afgeven maar dus niet ff zeggen ik ga eventjes zitten ofzo.. Ik merk nu dus hoe lastig het is om avond weekend diensten dan te combineren! Ik was de eerste weken misselijk en toen was ik weer begonnen eindelijk en toen kreeg ik een zweepslag in me nek dus dat schoot niet echt op! Nu heb ik vooral pijn in mijn linkerbil, ik moet niet gaan liggen want dan kan ik bijna niet meer opstaan of lopen van de pijn! Wordt het wel een beetje beu al die kwaaltjes hoor pffff Ik heb de carnavals vakantie sowieso vrij en daarna even kijken of ik weer aan de gang kan..en inderdaad niet de volle diensten nee! Dan zit ik juist weer zo thuis Dus hier schiet het niet echt op hahaha maar ja de kleine meid gaat voor!
Ik zag ze ook in de aanbieding dus kwam ook met 6 pakken thuis hahaha 3 voor Sem en 3 voor de andere meid van new baby! Kon het dus ook niet laten hihi Nodig heb je ze toch!