je krijgt in de blije doos ook nog een pak luiers van new baby heb er al 1 thuis hihi van mijn vorige zwangerschap nog gekregen beetje krom heb je mk gehad krijg je die doos alsnog thuis gestuurd maar goed dat ik alweer opnieuw zwanger was anders zou ik me vet kl*te voelen ik heb de griep te pakken volgens mij bah bah bah voel me net alsof ik lang in een auto heb gezeten
Schaapje en BWtje: proficiat met jullie dochter. Tjee zeg, het wordt nu echt een uitdaging om een kereltje op de wereld te zetten, we gaan ervoor! Staand werk lijkt me idd heel lastig. Ik zit zowat de hele dag, maar ik heb dus weer een bont en blauw stuitje... tis nooit goed. Gister lekker getennisd, dat helpt wel! Ik kan sinds gisteren voelen als-ie wakker is (tenminste dat denk ik...) dan kriebelt-ie rechts onderin mijn buik. voelen jullie ook die vlinder steeds op dezelfde plek?
die van mij duwt alles aan de kant en maakt het echt bont daarbinnen hahaha dus ik wacht weer op de blauwe plekjes!
Ik moet er ook zo mee lachen, ik kan me haast niet meer concentreren op t werk! hahaha, die kleine smurf, wel gezellig hoor
Goedemiddag iedereen, Weer heel wat meisjes erbij. Proficiat aan alle trotse mama's en papa's. Vanavond heb ik mijn eerste sessie in het ziekenhuis. Er zijn er in totaal 7 en ze gaan over allerlei zaken die met de zwangerschap, geboorte, administratie, voeding, ... te maken hebben. Kijk er al naar uit. Moet wel alleen gaan ventje moet werken. Onze kleine heeft gisteren vanbinnen een ganse verhuis georganiseerd. Ik voelde hem overal en had tegen het einde van de dag oog overal pijn. Kom om 18u al niet meer op mijn benen staan. Vandaag houdt hij het rustig en schopt mooi onderaan tegen mijn buik. Hopelijk laat de volgende verhuis nog wat op zich wachten.
Hoi dames, Kom ik weer ns kijken na al die tijd werken werken scriptie afstuderen etc. Zie ik dat ik van de lijst gehaald ben! Nou ja! Niet echt een 'warm thuiskomen hier..." Ik weet niet wie dat verzonnen heeft maar de zwangerschap is ondertussen toch echt doorgegaan! Nou dan maar alles opnieuw he.. 1e kindje.. ziekenhuis.. en het wordt een jongen! Vandaag ga ik nog een keer echoen, want niet alles was goed te zien vorige keer. Ik ga s heel wat terug lezen (bij mij is het nl niet uit het oog uit het hart) ciao
Hier soms ook zo teveel om terug te lezen! Maar dat betekend niet dta het me niet intereseert.... Maar ik hoop dta de meiden dat wel begrijpen. Ik probeer alvast wat te minderen met de pc hahahaha Straks heb ik er ook geen tijd meer voor denk ik Maar er zijn idd meer meiden dan jongen in de maand juni he.... Gr's Esther
26 mei 2008 onsukkie - 23 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 30 mei 2008 Fiona23 - ? jaar - 1e kindje - waar? - (meisje) 1 juni 2008 Els2806 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 2 juni 2008 Marlie81 - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (meisje) 3 juni 2008 Ienieminie - 30 jaar - 1e kindje - thuis 3 juni 2008 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 3 juni 2008 karin29 - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - 5 juni 2008 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 6 juni 2008 Bulldog - 22 jaar - 1e kindje ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 6 juni 2008 Mo1978 - 29 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje) 7 juni 2008 Meryem85 - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 8 juni 2008 Essiegirly - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 8 juni 2008 spirit70 - 37 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - ( Verrassing ) 8 juni 2008 Zonneschijn - 32 jaar - 1e kindje - geen voorkeur - borstvoeding - (meisje) 8 juni 2008 sunflower - 29 jaar - 1e kindje thuis 9 juni 2008 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen) 9 juni 2008 Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 11 juni 2008 Blondie - 30 jaar - 1e kindje - borstvoeding - geen voorkeur - (geheim) 11 juni 2008 Fl3xgirl - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje) 12 juni 2008 Schaapje82 - 25 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 12 juni 2008 Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen) 13 juni 2008 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 13 juni 2008 Krokus - 25 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje) 13 juni 2008 Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje) 13 juni 2008 tinus1979 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis 14 juni 2008 Lotte - 28 jaar - 2e kindje ziekenhuis - (Geheim) 14 juni 2008 Dafke - 21 jaar - 3e kindje ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 15 juni 2008 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje Tweeling! - ziekenhuis - flesvoeding - ( 2 meisjes) 16 juni 2008 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 16 juni 2008 bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 17 juni 2008 claudia0404 - 25 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 18 juni 2008 Richa - 24 jaar - 1e kindje - waar? - (meisje) 18 juni 2008 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - (geheim) 18 juni 2008 Syrian beauty - 20 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - 20 juni 2008 erannick - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - borstvoeding - (meisje) 21 juni 2008 afina80 - 27 jaar - 1e kindje - Thuis - (verrassing) 21 juni 2008 Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje 23 juni 2008 bruidje77 - 30 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 24 juni 2008 elke1976 - 30 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - 25 juni 2008 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding 26 juni 2008 Femmes - 31 jaar - 1e kindje - kraamhotel - (verrassing) 26 juni 2008 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - waar? - borstvoeding - (jongen) 28 juni 2008 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - waar? - 29 juni 2008 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) Verwacht in Juni 2008 : Jongens : 7 Meisjes : 20 Verrassing : 7 Onbekend : 9 Geheim: 3 Tweeling : 1 Buddylijst : Mo1978 <----> Fl3xgirl Daantje82 <--->Ilona21 Spirit70 <---> Schaapje82 Sjoon <---> erannick Meryem85 <---> Bianca75 claire <---> Melanie P Vlademira <---> minnie1979 Bwtje <---> Zonneschijn Op dit moment zijn er 45 Juni mama's * Sta je niet op de lijst? stuur een PB naar fl3xgirl* @ eevitaa je staat er weer op hoor!
Hey allemaal. Wat een woei buiten he. De wind gaat hier lekker tekeer. Ik voel mn beebje nog steeds niet zo vaak en krachtig als sommigen van jullie, maar dat komt omdat de placenta er deels voorligt. Heb op de echo toch duidelijk gezien dat het lekker ebweegt daarbinnen dus maak me nergens zorgen over. Ik heb nog even een vraagje voor jullie, misschien dat iemand het weet. Er werd na de eerste echo van 18 juni uitgegaan, en van de week met de 20-weken echo (bij een ander echo-bureau) kwam ze uit op 12 juni. Het schijnt dat we met de eerste echo niet goed behandeld zijn. Wij hadden zelf, na ovulatietestjes gebruikt te hebben, 10 juni berekend, en na heel vluchtig opmeten kwam hij op 9 weken en 2 dagen, 18 juni. Dat is 8 dagen verschil en dat kan eigenlijk helemaal niet. Want dan had ik dus een positieve zwangerschapstest in mn handen na 2 weken en 6 dagen en dat lijkt me onmogelijk. Ik had toen eigenlijk na 2 weken opnieuw terug moeten komen maar dat is niet gebeurd. Maar goed, een week eerder of later is op zich geen probleem. Maar wat denken jullie, past de verloskundige dit nog aan of niet? Weet iemand dit? Want als we het even over werk gaan hebben. Ik werk in de horeca, veel lopen, staan en bukken. En mocht de datum 6 dagen vervroegd worden, kan ik toch weer een weekje eerder stoppen en dat zou voor mij een uitkomst zijn. Nou, ik wens iedereen een fijne middag toe. Ik ga er even vandoor, spreek jullie vanmiddag wel weer.
Hoi Coco, Nou das niet zo best dat dat zo slordig gedaan is.. Ik zou er idd op aandringen dat de datum vervroegd wordt, zo te horen komt die 2e wat meer overeen met de werkelijkheid.. succes met je werk (zei ze vanuit de bureaustoel)
hallo meiden word hier elke dag beetje zieker bleh vanmorgen al een paar keer overgegeven en last van mijn keel hoofdpijn en alle spieren doen pijn bleh
Hier ook een harde woei........ En nog steeds flink verkouden, gaat maar niet over helaas. Vanavond nog 4 uurtjes aan het werk en dan weer lekker weekend voor mij
goedenmiddag Hier waait het ook flink moet soms buiten weer eens wat overend gaan zetten, zal blij zijn als hubbie thuis is. De griep wil hier ook niet minder worden, ik zit echt helemaal dicht ik ga weer want de kleine is wakker en wil uit bed
hey dames wat leuk weer meisjes erbij en 1 jochie hihi wat een windje nie normaal blij dat ik me rijbewijs heb hoef nu nie op de fiets naar school met kind voorop andere achterop en me dikke toeter ik heb een leuk mutsje bestelt hier op de site met de naam van onze dochter erop in het roze ga ff eten hier ik voel me wel weer aardig fit nog wel erg verkouden maar mag nie klagen
mutsje hier op de site? huh? hahahahah ik zal eens gaan zoeken En hoe vinden jullie mijn Avator? Me eigen buikkie erin geplaats hahaahahaha
ja mutsje leuk hoor moet je ff kijken bij te koop aangeboden geloof ik haha wat leuk je eigen buikkie
Ik heb ze gezien, ze zijn super! Maar weet je.... ik wil graag zoveel kopen... Maar we hebben geen idee hoe warm het is in juni? Ik wil zo graag een lodger shelter. Maar ik denk dat er er allemaal mee wacht to het zover is. Anders koop ik me gek met van alles en heb ik er dalijk helemaal niks aan hahahaahahaha