Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlademira

vlademira Niet meer actief

een mutsje moeten ze de eertse weken zobizo op omdat ze dan hun eigen temperatuur nog niet onder controle kunnen houden

2. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Goeie vraag.

Ik denk wel dat de vk het evt wel aan wil passen, omdat jij ook al aangeeft dat je ovulatietesten hebt gebruikt.

Bij mij was de 12 weken echo en de 20 weken echo 3 dagen verder dan ik eigenlijk ben en bij mij heeft de vk de datum gezet op wanneer ik mijn eisprong gevoeld heb..

Anders wordt ik straks al als 3 dagen overtijd gerekend terwijl ik dat nog niet ben ;) (psychisch effect voor mij :D)

10 juni en 12 juni zit dicht in de buurt.
    Ze wil het vast wel naar 12 juni verschuiven.
    Gewoon even overleggen.

3. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht

Ook als Juni een warme maand zal zijn?

4. vlademira

ja dan ook heb het namelijk aan mijn tante gevraagd die is hoofd kraamzorg en die vertelde dat zelfs al is het buiten 40 gaden

5. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    mutsje moeten ze zoiezo de eerste dagen op omdat ze de warmte ofzo zelf nog nie goed onder controle hebben als ik me niet vergis
    ik heb er 1 bestelt hihi

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nou, dan zal ik het iig eens aan mijn verloskundige voorleggen.

Enne, mutsjes heb ik ook al een aantal, maar die hier op de sites te koop werden aangeboden zijn ook heel erg leuk inderdaad.

Heb net even lekker een rondje centrum gedaan. Heb boeken gehaald met kaartjes, dus ga zo eens lekker snuffelen. Had al een beetje op internet rondgekeken, maar als je ze zo in het echt ziet, is het toch anders.
    En oja, misschien het vermelden waard. Ik ben net even bij de Hema geweest, daar hadden ze 'hebbes' uitverkoop', 70% korting. Heb een aantal hele lieve truitjes ingeslagen voor de kleine, voor zo'n €1,50 tot € 2,50 stuk. Echt een aanrader, hier hadden ze juist alle allerkleinste maatjes nog hangen, zo lief... En voor dat geld is het niet erg als ze er in een zucht en een scheet weer uitgroeien.

Nou, ik ga even een bakkie thee zetten en in mn kaartenboeken snuffelen. Tot straks.

7. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    o leuk!
    Kleertjes heb er al zoveel van.....
    Oma's die het niet kunnen laten hahahaha ;)

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi meiden hier nog steeds flinke hoofdpijn, heb het gevoel dat het voorholtontsteking is, heel mn hoofd voelt vol aan met snot :cry: bleh
    Flex, Vlademira enerannick jullie ook veel beterschap meiden, nemen jullie trouwens iets voor de hoofdpijn ed? Ik durf dat eigelijk niet zo goed, ze zeggen dat paracetamol wel mag maar in de beschrijving staat dat er onvoldoende over is bekend wat de gevolgen zijn.....

Bwtje gefeliciteerd met alweer een meisje :)

Sjoon fijn dat de 20 wkn echo goed was en nu maar hopen dat het nierbekken bijgroeit!

Evitaa leuk dat je er weer bent meis, ze hadden sommige meiden van de lijst gehaald omdat die al heel lang niks meer hadden gepost, maar we vertelde er wel bij dat als je weer op de lijst wilde je even een pbtje naar flex moest sturen! Maar je stond gelukkig weer op de lijst zag ik ;)
    En nog gefeliciteerd met jullie jongetje :D

Essiegirl leuke avator met je zwangere buikje :D

Liefs Minnie

9. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Ik ben ook snot en snot verkouden.
    Als ik erge hoofdpijn heb neem ik er toch wel een.

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja maar volgens mij helpt een paracetamolletje niet met de hoofdpijn die ik nu heb......

Ik ga maar eventjes op de bank liggen.

11. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Doe het rustig aan vandaag meid!
    Beterschap toegewenst, ik heb het zelf ook al dik 2 weken.
    Maar kan gelukkig wel weer aan het werk ;)

Dag allemaal

12. vlademira

Ik durf niets te nemen ben zobiezo niet zo van de medicijnen drink coca cola met een heel klein beetje kijken zout tegen de diaree dat werkt erg goed heb ik van een oostenrijkse dokter

13. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Hallo allemaal,

Ik had vandaag een 20 weken echo. Alles zag er goed uit (zover je het kan zien) en we weten wat het word. Het was heel duidelijk te zien: WE KRIJGEN EEN MEISJE :D :D :D. Dat dachten we eerst ook en nu blijkt het nog zo te zijn ook :D :D. Nou ben heel blij hoor :D.

Groetjes,

Syrian Beauty

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB

gefeliciteerd met jullie meid!

15. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    gefeliciteerd!

16. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hoi dames
    voor degene die ziek zijn betrschap!

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hebben jullie het ook zo koud? Heb net de verwarming maar lekker een paar graden hoger gezet, brr.

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik heb trouwens vandag voor het eerst zo'n buikband omgedaan, zomaar, om te kijken hoe het staat. En m'n buikje komt er echt heel mooi in uit. Ben dan wel alleen thuis, maar loop de hele tijd al trots er mee rond hier binnen, haha.

19. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    :idea: Bwtje gefeliciteerd met je meisje! Vind het werken en reizen ook zwaar vallen, ik moet een uurtje rijden naar mn werk, de heenweg gaat wel maar de terugweg voel ik mn rug behoorlijk.
    :idea: Krokus doe maar rustig aan met je hoge bloeddruk.
    :idea: Sjoon gefeliciteerd nu maar wachten tot juni wat het wordt! Ik hoop met je mee dat het nierbekken straks vanzelf goed groeit.
    :idea: Femmes ik voel het kindje echt overal! Gisteren lag het met de rug helemaal tegen de voorkant van mn buik te drukken, het voelde niet echt lekker meer!
    :idea: Eevita gefeliciteerd met een jongetje, eindelijk een jongetje erbij op de lijst!
    :idea: Coco ik zou de datum proberen aan te laten passen. Leuk dat je zo trots bent op je buikband!
    :idea: Minie, Flex, Vlademira, Erannick beterschap!
    :idea: Syrian Beauty gefeliciteerd met je meisje!

20. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Bijholte ontsteking is echt k*te. Goed stomen en snuiten, het moet niet chronisch worden!

Jeetje zeg, wat een hoop meiden in juni. Ik weet het volgende week hoop ik wat het wordt....

Deel Deze Pagina