Juni 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Assie, Sep 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    meiden ik had een vraagje
    ik voel vanaf zondag de baby bijna niet meer heel af en toe een schopje en me buik is ook gevoelig wat kan dit zijn?

2. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    1,720
    0
    0
    huisvrouw
    ik voel mijn baby ook heel goed soms ook een dagje erbij dat ik het een stuk minder voel hoor
    denk dat je je niet teveel zorgen moet maken

3. Femmes

Femmes Actief lid

Jun 19, 2007
    348
    0
    0
    Hey Bulldog, don't worry! Omdat je baarmoeder groeit, zwemt-ie steeds een andere kant op en heeft-ie meer ruimte waardoor de kans dat-ie je buik raakt kleiner wordt. (heeft mijn vk uitgelegd...)

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    met de 20 weken echo zeiden ze wel dat ik veel vruchtwater heb miss dat hij lekker rond zwemt dan
    achja moet me ook niet overal druk om maken he

5. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    1,720
    0
    0
    huisvrouw

komt helemaal goed meid ;)

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    uiteindelijk wel ja
    bedankt voor jullie reacties
    ga nu eten maken en lekker op de bank hangen
    morgen werken en dan is het carnaval zal van het weekend er niet veel zijn ga namelijk 3 dagen carnavallen dus!
    iedereen alvast een fijn weekend en degene die gaan carnavallen veel plezier!

7. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik ga er ook vandoor voor vandaag. Heb straks een etentje en ga me even klaarmaken.
    @ Bulldog en de andere carnavalsgasten: veel plezier.
    @ iedereen: Fijne avond en tot morgen.

8. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,656
    0
    0
    Eindhoven
    Ik vind het werken op zich nog niet zo zwaar, vond dat meer de 1e 14 weken, toen was ik veel meer moe en misselijk. Ik werk in de zorg, maar wenig met tillen, toch wel lange dagen en zonder pauze (we eten pedagogisch mee met de groep kinderen). Gelukkig houd ik het nog wel vol.

Els, wat is dat voor een sessie in eht ziekenhuis? Een soort cursus? Klinkt interessant!

Eevita, gefeliciteerd met je jongen!

Coco, volgens mij als je echt kan aantonen dat het niet kan wat ze gemeten hebben de 1e keer, lijkt het me dat ze het best zullen aanpassen. Maar dat is mijn logica, het scheelt natuurlijk ook wel voor je verlof enzo.
    Mijn buikband zit nog een beetje te los, had al maat s gekocht... Moet nog wel even uitzoeken hoe je um gebruikt; wanneer wel en in of over je broek :( ?

Vlademira en andere zieken; veel beterschap! Echt veel zieken overal.

Bulldog, ik heb het net aan m'n VK gevraagd, voelde t kindje ook al 2 dagen niet. Schijnt heel normaal te zijn tot zo 28 weken, hangt er maar net vanaf waar en hoe-ie zit. Aan je rugkant heb je minder zenuwen en voel je dus ook minder snel iets. Fijne carnaval 8) !

Vandaag een rotdag op m'n werk gehad; kreeg te horen dat er geen parttime plekken meer zijn. Had er zo op gerekend en gehoopt dat het wel zo was. Werk er al zooo lang en tot nu toe heeft iedereen wel z'n parttime-contract gekregen, maar nu zetten ze er een stop op. Baal er vreselijk van... :cry: ! Wil ook nog niet zomaar m'n ouderschapsverlof hiervoor inzetten, maar vrees dat dat wel gaat moeten :x .

Verder vertelde de verloskundige dat we met 30 weken nog een echo krijgen omdat ons kindje een weekje achter ligt op schema. Volgens mij vooral ter geruststelling van ons, maak me niet zo'n grote zorgen.

Bwtje, heb wat folders meegenomen van yoga-adresjes in Eindhoven, maar een advies geven deed de VK niet. Ze raadde aan om es wat te bellen, dan krijg je een aardige indruk. Heb je al geshopt voor je meisje?

9. erannick

erannick Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,356
    0
    0
    Melissant

Van harte gefliciteerd met jullie meisje, zo ik ga weer evwen verder lezen

10. erannick

erannick Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,356
    0
    0
    Melissant
    Voor die bijholte of voorholte ontsteking, kanje bij de huisarts anti biotica krijgen die je tijdens de zwangerschap mag gebruiken, en veel liggen schijnt ook te helpen tegen de pijn.

11. erannick

erannick Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,356
    0
    0
    Melissant
    Wat is het rustig zeg, ik maak het vanvond niet laat ben nog steeds belabberd en morgen krijgen we ons kindje weer te zien met de 20 weken echo en zijn we al weer op de helft belandt.

wat gaat de tijd toch snel zeg

12. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    BWtje en Syrian Beauty gefeliciteerd met jullie meiden!

@ zonneschijn: balen van dat parttime contract! Dan idd maar met ouderschapsverlof, maar kan me voorstellen dat je dat misschien anders had willen inzetten.

Beterschap alle zieken! En heus: paracetamol is voor jou echt beter en dat is voor de baby ook prettig. Van je rot voelen en liggen word je ook maar slap, daar heeft niemand wat aan. Dus: pas goed op jullie zelf! Sterkte!

groetjes, Elke

13. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Spannende dag dus weer morgen Erranick! Wordt vast leuk.

14. erannick

erannick Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,356
    0
    0
    Melissant
    Dat denk ik ook volgens de vk hoeven we ons geen zorgen te makken, alleen zo goed de nieren bekijken als in het erasmus kunnen ze daar niet dus dat is nog wel even spannend

15. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Ik laat me ook weer even horen. gelukkig is de hectiek weg op mijn werk. En ik heb het weer lekker rustig. De jaarafsluitingen zijn voorbij en over 2 weken mogen we kijken naar de 20 weken echo.

Zondag gaan we even naar de optocht kijken hier in Striepersgat. Zo heet Valkenswaard met carnaval. Maar of we carnaval gaan vieren weten we zo net nog niet. Ik weet alleen niet of ik een pak aan kan.. mijn buikje begint al aardig te groeien.

Verder voel ik me uitstekend. Ik heb weer zin om dingen te gaan doen, maar ja, het weer zit ook niet mee. Wat een storm en die wind maakt het ook weer zo koud.... brrrr.....

o ja, iedereen die me heeft gefeliciteerd met mijn verjaardag: dank jullie wel. Volgend feestje is dan als onze kleine hummeltje wordt geboren... :D

gr.
    Bianca

16. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Zijn er hier meer meiden die regelmatig last hebben van het schaambeen? Voelt bij mij vaak pijnlijk aan.

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Hoi weet iemand of je mag stomen met rinocaps of zoiets wat er op lijkt?
    Snuiten doe ik heel de dag maar soms moet ik zo hard snuiten om er iets uit te krijgen dat het gewoon zeer doet.....

Syrian beauty gefeliciteerd met de kleine meid :)

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    We maken ons allemaal wel eens druk om iets hoor, ik vanmorgen nog, ik ging gisteren naar bed met wat krampjes in mn buik ( soort ongie krampjes) en vanmorgen had ik dat nog dus vond dat wel een beetje eng, maar toen ik een half uurtje uit bed was was het weer weg, nu las ik dat dat het oprekken van je baarmoeder is. Hebben jullie dat ook wel eens?

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Ja heb vanmiddag een uurtje geslapen en toen was de hoofdpijn een stuk minder alleen nu is het er weer....
    Vind het nog een beetje te vroeg om naar de dokter te gaan, ik probeer het eerst zonder medicijnen weg te krijgen en als het echt erger word trek ik wel aan de bel.

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Nou volgens mij ligt iedereen al op zn bedje of voor de tv, ik ga nu lekker een boekje lezen op bed,
    morgen gaan we een dagje naar Belgie eens kijken of onze zuiderburen ook leuke babyspullen hebben.
    Ik zag iig een tijdje terug dat ze in Belgie leuke boxbekleding hebben die ze hier in Nederland niet hebben.

Liefs Minnie

Share This Page