26 mei 2008 onsukkie - 23 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 30 mei 2008 Fiona23 - ? jaar - 1e kindje - waar? - (meisje) 1 juni 2008 Els2806 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 2 juni 2008 Marlie81 - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (meisje) 3 juni 2008 Ienieminie - 30 jaar - 1e kindje - thuis 3 juni 2008 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 3 juni 2008 karin29 - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - 5 juni 2008 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 6 juni 2008 Bulldog - 22 jaar - 1e kindje ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 6 juni 2008 Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje) 7 juni 2008 Meryem85 - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 8 juni 2008 Essiegirly - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 8 juni 2008 spirit70 - 37 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - ( Verrassing ) 8 juni 2008 Zonneschijn - 32 jaar - 1e kindje - geen voorkeur - borstvoeding - (meisje) 8 juni 2008 sunflower - 29 jaar - 1e kindje thuis 9 juni 2008 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen) 9 juni 2008 Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 11 juni 2008 Blondie - 30 jaar - 1e kindje - borstvoeding - geen voorkeur - (geheim) 11 juni 2008 Fl3xgirl - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje) 12 juni 2008 Schaapje82 - 25 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 12 juni 2008 Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen) 13 juni 2008 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 13 juni 2008 Krokus - 25 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje) 13 juni 2008 Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje) 13 juni 2008 tinus1979 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis 14 juni 2008 Lotte - 28 jaar - 2e kindje ziekenhuis - (Geheim) 14 juni 2008 Dafke - 21 jaar - 3e kindje ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 15 juni 2008 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje Tweeling! - ziekenhuis - flesvoeding - ( 2 meisjes) 16 juni 2008 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 16 juni 2008 bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 17 juni 2008 claudia0404 - 25 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 18 juni 2008 Richa - 24 jaar - 1e kindje - waar? - (meisje) 18 juni 2008 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - (geheim) 18 juni 2008 Syrian beauty - 20 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 20 juni 2008 erannick - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - borstvoeding - (meisje) 21 juni 2008 afina80 - 27 jaar - 1e kindje - Thuis - (verrassing) 21 juni 2008 Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje 23 juni 2008 bruidje77 - 30 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 24 juni 2008 elke1976 - 30 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - 25 juni 2008 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding 26 juni 2008 Femmes - 31 jaar - 1e kindje - kraamhotel - (verrassing) 26 juni 2008 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - waar? - borstvoeding - (jongen) 28 juni 2008 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - waar? - 29 juni 2008 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) Verwacht in Juni 2008 : Jongens : 7 Meisjes : 21 Verrassing : 7 Onbekend : 8 Geheim: 3 Tweeling : 1 Buddylijst : Mo1978 <----> Fl3xgirl Daantje82 <--->Ilona21 Spirit70 <---> Schaapje82 Sjoon <---> erannick Meryem85 <---> Bianca75 claire <---> Melanie P Vlademira <---> minnie1979 Bwtje <---> Zonneschijn Op dit moment zijn er 45 Juni mama's * Sta je niet op de lijst? stuur een PB naar fl3xgirl* Zow ben weer half wakker en kan er weer ffies tegenaan voel me stukje beter! Ik wil meteen even van deze gelegenheid gebruik maken om mo te feliciteren GEFELICITEERD meid! Ik moet zo nog boodschappen doen geen zin in hihi maarja anders geen eten vanavond hihi
hey flex bedankt meid voor je felicitatie! fijn dat je je weer iets btr voelt ik heb alleen last van mijn keel verder voel ik me prima niet misselijk ofzo helemaal niks daarvan gelukkig nou ga weer ff naar mijn visite groetjes allemaal
Zo, ik heb heel even pauze. Plinten zijn er allemaal af. Nu even alle kleine spulletjes uit de kamer halen en kranten op de vloer leggen, kunnen we morgenochetnd meteen beginnen met witten.
Hallo allemaal, Mo gefeliciteerd meid. De 20 weken echo was goed, moeten alleen over 10 weken nog een echo laten maken omdat ze dan de nieren nog een keer willen zien. En we hebben weer 3 streepjes gezien dus echt een meid. Na de echo zijn we de vloer wezen kopen voor de kamer en hebben we ook alvast het rolgordijn gehaald. Verder voel ik me nog steeds belaberd en heb koorts, alleen als ik een paracetamol inneem gaat het een beetje
Ilona, inderdaad druk; was hele dag aan het werk. Zeker rustig hier de laatste dagen. Mo, proficiat! Fijne dag! Nu net thuis en lekker vakantie..! Heb nog bijna niks gepland of afgesproken. Misschien moet het maar es een ego-weekje worden; vooral mezelf verwennen...! Shoppen, dvd-tjes huren, in bad, taart bakken, .... Als je inderdaad zoveel last hebt, is het misschien maar beter gewoon aan jezelf en je kindje te denken en het (nog) rustiger aan te gaan doen. Lijkt me erg vervelend, als je zoveel last hebt. Coco, leuk hoor dat je al echt bezig kan zijn methet baby-kamertje, net als meerderen hier bij de juni-mama's. Wij weten nog steeds niet wanneer ons nieuwe huis wordt opgeleverd. Kan zijn dat we 1 maand na de bevalling hier al gaan verhuizen... Voor die ene maand gaan we niet speciaal een hele kamer verven en inrichten, helaas... Laat je een foto zien van het resultaat?
Erannick, gefeliciteerd met je meisje! Leuk! Konden ze de niertjes niet zo goed zien of waren ze te klein ofzo?
he Zonneschijn Misschien een ideetje voor jou wij hebben muurstickers gekocht bij de praxis zodat we niet hoeven behangen en ze zijn herbruikbaar je kunt ze gewoon opplakken er weer af halen en weer opplakken zovaak als je wil maar ja het kan natuurlijk dat je hier niet van houd O ja en Mo vanuit hier ook van harte gefeliciteerd meid
Vlademira, klinkt als een heel goed idee! Zal es gaan kijken binnenkort. Hoop dat ze leuke plaatjes hebben, ben wel erg kieskeurig. Bedankt voor de tip in ieder geval, wist niet dat het bestond!
Ze konden de niertjes goed zien en voor nu ontwikkelen ze zich prima, maar bij mijn zoontje wouden ze ook nog na die 10 weken weer kijken of het allemaal nog goed is, dus bij dit kindje ook, het is aleen een kwaaltje waar meisjes meer last van kunnen hebben als jongetjes en ze weten niet of het erfelijk is dus gewoon weer een extra controlle, en de kleine lag nu ook echt niet stil, ze lag maar te schoppen en te slaan naar het echo apperaat hahahahaha
Gefeliciteerd met je verjaardag Mo, 30 is idd nét wat anders....fijne dag! Spirit, ik ben ook thuis hoor, en dat bevalt eerlijk gezegd prima. Ik zit ook met een uur reistijd en dat trok ik ook niet. Ik ben blij met dat beetje wat ik kan dat ik dat thuis kan benutten aan gezin en huishouden, en dan doet mijn man heel veel hoor! Ach het is zo'n korte periode, voor je het weet ben je weer aan het werk en is het alsof je nooit bent weggeweest, ik weet niet hoe het voor jou voelt, maar ik voel me er niet (meer) rot bij ook! Succes. Fijn dat de 20 wkn echo goed was errannick, toch wel een geruststelling denk ik. Hier nog niet begonnen aan de babykamer....ook geen idee wanneer wel eigenlijk....bij mij begint het wel te kriebelen hoor Fijn weekend voor iedereen!
Mo van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ben vandaag aan een grondige schoonmaakbeurt bezig in mijn huis pfff ik ga nu weer ff verder,ondanks dat ik me flink beroerd voel hihi
En niet te vergeten k ben op de helft hihihi, Poestdrift heb ik ook last van, maar het lukt niet dus loop me aan van alles te eergeren in huis, zal blij zijn als de griep een deurtje verder is hahaha
Deurtje verder? Dan hoop ik dat ie mij overslaat hoor. Kon je die griep maar gewoon helemaal de deur uitzetten...
Heeft iemand misschien ervaring met de kaartjes van DEZE site? Wij willen zelf een kaartje ontwerpen, met foto erin van de kleine. Kan iemand mij misschien iets vertellen over service / kwalitiet, e.d?
Gefeliciteerd met je verjaardag Mo! Fijn dat je echo goed was Afina. Spirit, fijn dat het met je nieren zo goed gaat. Wel vervelend dat je zoveel rugklachten hebt, wellicht is minder werken dan een goede optie. Fijn dat je 20wk echo goed was Angelique! Groetjes, Elke
Mo gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt en lekker wordt verwend. Wij hebben vandaag onze kinderwagen uitgezocht! Ben er helemaal happy mee, nu nog een aantal weken wachten voor we hem hebben.