heyyyyyy Dames . zo na weken weer is een avondje vrij .. denk ga is bij jullie kijken op het forum \ als ik tijd heb ga ik even trug lezen .. hoessie verders met jullie ? hier gaat het super goed ... weinig last nog van de zwangerschap .. ja wel heel veel last van maagzuur ..daar heb ik een drankje voor gekregen maar verder gaat het super .. nog een week of 2 werken en dan mag ik tijdelijk rust nemen .. wordt te zwaar anders... ook wij hebben de 20 wken echo gehad en jaaaa we weten wat het is ahhaha en ja hoor .. ik ga het nog nie helemaal verklappen .. alles was goed! ik zal ook even echos in mij album zetten
Hoi allemaal, vandaag ging het weer iets beter met mn hoofdpijn, ik heb vanmorgen wel even gestoomd met rinocaps, op de verpakking stond dat mag in de zwangerschap dus... Heb ook toen ik naar bed ging chinese olie op mn slapen gesmeerd en het heeft wel een beetje geholpen. Mo nog van harte gefeliciteerd meid met je 30e verjaardag Lotte ik hoop dat bij jou de verkoudheid ook snel over is. Afina, erannick en sangerdjan gefeliciteerd dat de 20 wkn echo goed was Spirit gelukkig dat de controle van de nieren goed was en doe maar lekker rustig aan voor je rug, ik merk ook als ik heel de dag bezig en geweest dat ik s'avonds ook last van mn rug heb en harde buiken Femmes ik wil graag in de Meiboom bevallen en daar ongeveer 2 nachtjes blijven, want ik wil graag bv gaan geven en daar begeleiden ze je er 24 u per dag mee! Heb vandaag weer leuke kleertjes voor de beeb gekocht Liefs Minnie
hey dames! goeiemoggel! bedankt allemaal voor jullie felicitaties! we hebben een leuk feestje gehad haha alleen heb ik nu volgens mij keelontsteking en niet zo'n beetje ook au au au wat doet ie zeer zeg we komen er nooit vanaf volgens mij iedereen die een 20 weken echo heeft gehad ik hoop dat jullie net zo genoten hebben ervan als ik een paar weken geleden ik ben gister naar de hema geweest en zag zoiets schattings hangen daar dat ik het nie kon laten om het mee te nemen echte meidenkleding maak er van de week ff foto van hihi nou hoop dat het verder allemaal goed gaat met jullie hierooo ik ga weer ff op de bankhangen zometeen mijn hemeltje en lamp ophalen denk dat we dan gelijk ff door rijden naar prenatal daar hadden ze leuke lakentjes met tekst slaap lkker nou dit wast wel ff fijne dag vandaag groetjes mo!
morge meiden! @ mo vervelend die keelontsteking zeg! beterschap meis! @ sunflower leuk he kinderwagen uitzoeken wat voor 1 nemen jullie? - ik heb lekker geslapen gisteren avond en vanmorgen heeft de beeb weer flink geschop kon mijn vriend haar ook voelen. ben nu weer misselijk pfff wordt er moe van haha maarja mssn gaat het zo wel weer over. regent het bij jullie ook steeds? tis hier zoooooo grauw!
@ mo nog gefeliciteerd met je verjaardag Ik kan en mag helemaal niks meer doen van de gynaecoloog alleen maar rusten heb veel last van harde buiken, krampen en steken in mijn buik en rug. kan zelfs het huishouden niet meer doen. Mijn ventje doet dit nu, vind het wel zielig maar ja niks aan te doen he. Dus werken kan ik helemaal niet meer. Hier ook grieperig aant worden vrees ik aan iedreen die ook ziek is of aant worden veel beterschap
Goeiemorgen! Hopelijk is iedereen weer snel beter of worden jullie toch niet echt ziek... Dafke, vervelend dat je echt bijna niks meer kan, hopelijk gaat het snel beter. Hier ligt er sneeuw, het is nu wel aan het smelten al. Vannacht (toen ik wakker was.. grr) lager echt een mooie laag. Bij jullie ook? We gaan zo tekenen voor onze neiuwe keuken, hij is erg mooi (en duur ook..). Ook is ons huis waarschijnlijk verkocht, jippie! We hebben nog niet echt tijd gehad om baby-spulletjes te kopen helaas, maar dat komt vast nog wel. Misschien nog even de stad in om carnaval te vieren. Jullie nog plannen voor vandaag? Moeten jullie ook zo snel en vaak plassen? dat is bij mij iets van de laatste 2 weken. Erg irritant, vooral als je niet thuis bent. Fijne dag!
Het sneeuwt hier nu heel hard, maar het blijft niet liggen. Ik ga vandaag bankhangen, mijn vriend moet werken en ik heb geen zin om de stad in vandaag. Enne jippie 20 weken vandaag!
Ja, daar hebben ze inderdaad mooie collecties, had er ook al eens gekeken. Maar ligt het nu aan mij, ben ik gewoon blind? Zie niet hoe je ze zelf kan ontwerpen?
Hier ook sneeuw vanochtend, maar is nu één grote derrie. Hihi, mannetje is babykamer aan het witten. Gisteren bood mn neef aan om te helpen, dus ze zijn nu samen bezig. Hoef ik me daar lekker niet mee te bemoeien. En volgende week komen hij en mn oom samen verven, helemaal super, want wij zelf zijn daar niet zulke sterren in.
ja het is echt geen pretje want heb hier nog 2 bengels rondlopen van 4 jaar en ene van 18 maanden probeer dan maar zoveel mogelijk te rusten. hier ligt ook sneeuw maar is al aan het smelten.
Bij ons ligt ook gezellig sneeuw, maar de zon schijnt ook, dus t zal niet lang meer duren voordat het derrie is... proficiat met je bijna verkochte huis, leuk zeg op pad voor een nieuwe keuken! Ik moet ook weer erg veel plassen, ik merk dat ik veel moet plassen als die uk gezellig tegen mn blaas ligt te kietelen... gister trouwens het eerste echte schopje gekregen fantastisch zeg! Heel zachtjes, onderin mijn buik. Misschien even carnaval vieren vandaag, maar in ieder geval morgen en dan gezellig aan de spa
Goedemiddag, Hier geen sneeuwvlok gezien. Vandaag heb ik voor het eerst geen koorts meer, dus het gaat hopelijk de goede kant uit. Vanmiddag ga ik maar weer eens shoppen Nu ga ik maar even stofzuigen en dweilen is dat ook weer gebeurt, ben daar door de griep nog niet echt aan toegekomen
Hallo meiden ik ben gelukkig meest weer beter Mijn man is de meubeltjes voor de baby kamer inelkaar aan het zetten en vanmorgen hebben we en leuk muziek mobieltje gekocht voor boven het ledikantje met beertjes ben helemaal gek van beertjes mijn man zegt wel eens natuurlijk beertjes vind jij wel leuk he haha ach ja we krijgen ook een echte berenkamer hebben muur stickers met beren erop een hemeltje met beertjes lakentjes met beertjes een dekentje met een beertje erop een aankleed kussen met beertje badje met beertje nou ja je snapt het al we hebben alles met een beertje erop . als het kamertje helemaal klaar is zal ik er een paar foto's van maken voor in mijn album.
Dafke wat vervelend meid dat je niks meer mag doen :x . Hoe komt dat, heb je extreem last van rugpijn en harde buiken? Ik heb de laatste tijd ook last van mn onderrug. Ben vanmorgen wezen sporten en vanmiddag het huis gepoetst, ging pas om 15.30 eindelijk zitten om een boekje te lezen en dan voel ik het wel in mn rug hoor pfff, ook s'nachts heb ik last van mn rug, maar moet er niet aan denken dat ik niks meer mag doen Ben nou eenmaal een bezig bijtje . Ik hoop dat je klachten minder worden Dafke, of nog beter helemaal weggaan, succes meis! Zonneschijn ook ik moet heel vaak plassen, voor mn zwangerschap kon ik heel goed mn plas ophouden maar nu voel je echt wel een druk op je blaas. Doen jullie trouwens bekkenoefeningen?